Interijeri
Nova vrhunska čistoća: GROHE Spalet
Novi tuš WC Sensia® Arena opremljen je pametnom tehnologijom
Naš svakodnevni život bio bi nezamisliv bez pametne tehnologije koja nas prati od ranog jutra do kasno navečer. U posljednje smo vrijeme svjedočili novim tehnologijama koje poboljšavaju našu udobnost čak i u privatnim prostorijama poput kupaonice. U tvrtki GROHE sljedeći je korak te evolucije nazvan „inteligentna njega”: proizvođačeva nova kategorija proizvoda GROHE Spalet upotrebljava pametne tehnologije da bi pretvorili naš najprivatniji ritual u osvježavajuće i ugodno iskustvo. Ovaj asortiman naprednih tuš WC-a kombinira najbolje od dva svijeta – njemački dizajn i izradu s jedne strane te japansku spa kulturu s druge. Pružajući savršenu njegu tijela, vrhunsku higijenu i personaliziranu udobnost, Sensia® Arena podiže tuš WC-e u novu dimenziju čistoće i ugodnosti.
Pranje ili brisanje?
Ništa ne čisti temeljito i nježno kao voda. Nitko ne bi smatrao svoje ruke „čistima” nakon brzog brisanja papirnatim ručnikom. Ono što već dugo uzimamo zdravo za gotovo u smislu pranja ruku ili tuširanja sada se sve više cijeni i prilikom uporabe WC-a. Sensia® Arena čisti i osvježava osjetljivu kožu bez izlaganja grubom papiru ili kemikalijama. Ima li što prirodnije od iskorištavanja snage vode za čišćenje i uporabe toplog zraka za nježno sušenje? Novi GROHE Spalet pruža upravo to.
Novi WC Sensia® Arena ne osigurava samo najveću razinu čistoće nego i odlično izgleda. Stiliziran u poznatom studiju GROHE Design Studio, njegova naizgled bestežinska silueta vrlo se lako uklapa u svaki stil uređenja kupaonice. Postupak njegova dizajna i izrade temeljen je isključivo na potrebama korisnika i odlučnosti u stvaranju potpuno intuitivnog korisničkog sučelja. Rezultat je elegantan uređaj za kupaonicu s kojim će se korisnici odmah osjećati kao kod kuće.
Potpuno personalizirana njega
Naglasak WC-a Sensia® Arena je na personalizaciji, a ne na standardizaciji. Sve postavke mogu se podesiti – od jačine i položaja mlaza do temperature vode i trajanja ciklusa čišćenja. WC sadržava vlastiti protočni grijač vode za isporuku neograničene količine tople vode. Vrsta i način mlaza također se mogu odabrati prema osobnim željama. Od standardnog tuša do lady tuša ili dvojnog tuša, od oscilirajućog do masažnog mlaza – svaki korisnik može podesiti osvježavajući postupak čišćenja prema svojim osobnim potrebama.
U potpunosti čisto i sigurno
Tuš WC Sensia® Arena osmišljen je kao jedno od najčišćih mjesta u kući. Od oblika školjke do naprednog premaza – sve je tu kako bi se osigurale najveće razine čistoće i higijene. Nova tehnologija GROHE AquaCeramic stvara glatki hidrofilni sloj na keramičkoj površini na koji se prljavština i kamenac ne mogu uhvatiti. Osim toga, napredna površina GROHE HyperClean upotrebljava prirodne antibakterijske ione srebra za sprečavanje 99 posto rasta bakterija. Na taj način održavanje keramičke školjke blještavo čistom i bez bakterija zahtijeva samo minimalni trud. Učinkovitost i pouzdanost ove inovativne tehnologije certificiralo je Društvo za industrijske tehnologije za antimikrobne proizvode (SIAA).
Čistoća na treću potenciju
Jedinstveno ispiranje s novim sustavom Triple Vortex® predstavlja bitan doprinos vrhunskoj higijeni WC-a Sensia® Arena. Pomoću istovremenog ispiranja iz tri izlaza za vodu, ovaj sustav stvara snažan vrtlog koji ne ostavlja ništa iza sebe. Školjka bez rubova također olakšava čišćenje i onemogućava prskanje tijekom ispiranja. Istovremeno, sustav Triple Vortex® visoke učinkovitosti maksimalno iskorištava svaku kap te na taj način smanjuje potrošnju vode.
Svaki je detalj novog tuš WC-a osmišljen da bi se osiguralo da ostane higijenski u svakodnevnoj uporabi. Ručice mlaznice nisu samo izrađene od antibakterijskih materijala nego se i automatski ispiru prije i nakon svake uporabe. Osim toga, glava mlaznice jednostavno se zamjenjuje da bi se osigurala neprestana čistoća i pouzdanost čak i nakon mnogo godina uporabe. Kada nisu u uporabi, ručice mlaznice zaštićene su od nečistoća štitnikom za mlaznicu.
Istjerajte neugodne mirise iz kupaonice
Dostupno je nekoliko praktičnih značajki za poboljšanu osobnu udobnost. Inovativni sustav za izvlačenje mirisa štiti od svih neugodnih mirisa. Dok zračni štit oko školjke zadržava zrak unutar WC-a, drugi ventilator izvlači neugodne mirise iz školjke kroz posebni karbonski filter. „Pametne” značajke WC-a dolaze do izražaja kada WC otkrije prisutnost i automatski podigne poklopac dok mu se osoba približava. Poklopac se također automatski spušta nakon uporabe bez da ga korisnik dodirne. Čak i tijekom noći blago noćno svjetlo vodi korisnike do njihova WC-a GROHE Spalet.
Luksuz potpunog upravljanja – analogno i digitalno
Pametna tehnologija upravljanja ugrađena je da bi korisnicima pružila potpunu kontrolu nad svim mogućnostima i postavkama. Uz mogućnost ugradnje na zid za praktičan pristup, daljinski upravljač omogućava personalizaciju vrste mlaza, pritiska vode i temperature. Tim funkcijama može se alternativno upravljati pomoću bočne ploče školjke. Sensia® Arena također je spremna i za digitalnu budućnost. Korisnici pametnih telefona mogu preuzeti aplikaciju GROHE Spalet koja im omogućava programiranje postavki na vlastitom profilu tako da svaki Sensia® Arena WC bilo gdje u svijetu može automatski pružiti željenu vrstu njege.
Predstavljanje novog WC-a GROHE Sensia® Arena Spalet pogledajte u videu!
Interijeri
Kako odabrati boju za zidove? Birajte one koje na vas djeluju inspirativno
Prvo trebamo znati što želimo postići, kakvu atmosferu i da su pravila tu da ih kršimo
Ulaskom u interijer, boja zidova definitivno nije prva stvar koju primjećujemo, a upravo boje pridonose stvaranju atmosfere. Iako postoje pravila koje boje idu u koju veličinu prostorije, Iva Pavičić nam je pokazala da su pravila tu da bi ih kršili.
Uz široku paletu dostupnih boja za zidove, ponekad je teško odabrati onu pravu. Dizajnerica Iva Pavičić savjetuje da prvo trebamo znati što želimo postići, kakvu atmosferu i da su pravila tu da ih kršimo.
“Svi vidimo malo drugačije boje, ali onaj doživljaj koji nama boja koja nas okružuje čini, je drugačija od jedne do druge osobe. Neki malo tendiraju ipak na toplije tonove, bež, krem, žućkasto, dok se drugi puno bolje osjećaju u paleti prema sivim ili recimo plavim tonovima.”, otkriva Iva Pavičić, dizajnerica interijera.
Kršite pravila, nemojte se bojati nespojivog
Boju odaberite prema vlastitim osjećajima – birajte one koje na vas djeluju inspirativno i nemojte se bojati spojiti nespojivo.
“Možda ono što je ljudi češće izbjegavaju je kombinacija crvene i roze boje, ali opet upravo taj spoj može vibrirati na specifičan način. Kombinacija koja nije tako česta u interijerima, upraco radi posebnosti nekako ima “jači”karakter.”, dodaje.
Iva u svojim projektima rijetko koristi čistu bijelu boju, jer ona često ne ističe dovoljno karakter prostorije.
“Ima puno nijansi bijele boje i svaka govori nešto svoje. Na tržištu ima dosta proizvođača različitih tipova boje. Ustvari mi je želja imati ogromne formate od svake bijele boje, tri puta tri metra, da ih mogu gledati, da ih mogu donijeti u prostor… Jer naravno u svakom prostoru nijansa drugačije djeluje. Jako je važna orijentacija sobe, odnosno prozora; ovisi naravno jesmo na mediteranu ili smo negdje u planinama ili na kontinentu. Tu je tip svjetlosti drugačiji, tako da sve ima utjecaja. “, ističe.
Manji prostori vole svijetle boje
Sobe u stanu mogu biti različitih nijansi pa čak i boja, sve dok kolorit iz kompatibilnih paleta teče kroz interijer. Neka su opća pravila da sobe koje imaju manje dnevnog svjetla više vole svijetle tonove i toplije nijanse, no i to često ovisi o karakteru prostorije.
“Znam što čini u manjem prostoru svjetla boja i naravno ako je ideja da prostor djeluje veći, uzimaju se svijetli tonovi. Ali nije samo stvar niti boje na zidu, važnost je čitavog kolorita, svih elemenata koji su prisutni u jednom interijeru. Oni čine cjelinu i taj osjećaj boje. Recimo, možemo imati manju prostoriju u kojoj su malo tonirani zidovi, ali ako idemo na svjetliji namještaj, svjetliji pod, svjetlije zavjese i takve nekakve elemente, opet će se dobiti taj dojam bjeline i svjetline, ne.”, otkriva dizajnerica.
Brine li vas usklađivanje podne obloge i boje zidova, tu je jedino bitno da se boje međusobno ne pobijaju. Mogu biti istog tona ili potpuni kontrast.
“Neki put čak naprotiv, kad su mi tamni podovi i želim postići jednu jako prigušenu, sfumato atmosferu u prostoru, ići ću i u tamne zidove, time se super jedno drugo podržava. Isto tako ako je recimo svijetli pod u prostoru, a želi se postići baš da dojam prozračnosti i otvorenosti, mogu ići uz to svijetli tonovi. Ako je taman pod i uvijek je samo svijetli zid, ne možemo onda postići taj potpuni element svjetline koji nam treba i koji želimo.”, dodaje sugovornica.
Za spavaće sobe, najčešće se biraju nježnije nijanse, odnosno mirniji kolorit. Sugovornica navodi kako veliki utjecaj na odabir ima i osoba koja u toj sobi spava jer neki ljudi baš trebaju otvorene tonove iako možda pravilo nalaže da se ne uzimaju otvoreni tonovi za spavaću sobu. Ipak, svi smo različiti i nekima stvarno treba, vjerojatno i prije spavanja i kad se probude, da ugledaju oko sebe kolorit koji njih ispunjava. Tu se može odstupiti od generalnog pravila prema tome da se boja, koju izaberemo za spavaću sobu, prilagodi baš osobi koja će u njoj boravit.
Kupaonica postaje sve važnije mjesto
Ako iz spavaonice idemo ravno u kupaonicu, tada je jasno da i ona mora dobiti svoj skladni kolorit.
“Kupaonica je isto važna i drago mi je da ustvari kupaonicu sve više ljudi ne doživljavaju samo kao neki jednostavan prostor nego se i unutar njega koriste koloriti te različite kombinacije keramike. Nije više nužno da na podu i na zidu, od poda do stropa, sve bude isto. Iako i to može izgledati jako lijepo, ni jedno pravilo ustvari ne postoji iz kojeg se ne može napravit lijepi interijer.”, ističe sugovornica.
Trebate li malo poticaja za hrabri odabir boja zidova, Iva ima odličan savjet.
“Mislim da se prilikom uređenja interijera, bilo privatnog ili poslovnog, ipak treba biti hrabar. Na kraju, nije to tako strašno velika investicija. Ako vam se ne sviđa ton kojim ste obojili zid, vi ga “prefarbajte” u drugi.”, zaključila je.
Arhitektura
5 inspirativnih Instagram profila za ljubitelje arhitekture
Ovi Instagram profilu natjerat će vas da se zaljubite u arhitekturu – ako već niste!
U današnjem dinamičnom svijetu, naši prostori oblikuju naše raspoloženje i iskustva, što čini dizajn prostora koji nas okružuje važnijim nego ikad. Na Instagramu nas očekuje čitav svemir estetskih čuda. Nema sumnje da je ova vizualna platforma idealna za ljubitelje arhitekture i dizajna, s mnoštvom prekrasnih fotografija, skica i rendera koji se svakodnevno objavljuju uz inspirativne ideje.
Postoji gotovo previše fantastičnih profila za nabrojati, ali smo izdvojili 5 profila koje morate pratiti ako ste ikada objavu označili hashtagom #architecture.
Arhitektica Helena Alfirević Arbutina: Priča o inspiraciji, strasti i najljepšoj kući u Hrvatskoj
1. Zaha Hadid Architects
Jedna od, ako ne i najpoznatija arhitektonska tvrtka na svijetu, Zaha Hadid Architects ima preko 1,4 milijuna pratitelja na Instagramu. Njihov profil je zadivljujuća kombinacija fotografija, objava i videoisječaka (uključujući video u kojem Pharrell Williams izražava svoju ljubav prema legendarnoj arhitektici).
2. Architecture huntrer
Profilom @architecture_hunter upravlja brazilska arhitektica i urbanistica Amanda Ferber, a na njemu se objavljuju pažljivo odabrane fotografije neke od najljepših arhitektura svijeta. S više od 3,1 milijuna pratitelja, ovaj profil zaista inspirira i vrijedi ga pratiti, čak i ako vas arhitektura i dizajn zanimaju samo površno.
3. Snøhetta
Ovaj norveški studio bavi se arhitekturom, dizajnom krajolika, produkt dizajnom i grafičkim dizajnom, što njihov Instagram profil čini raznolikim. Na njemu se jednako često prikazuju grafike i proizvodi kao i zgrade i strukture. Studio je poznat po stvaranju dijaloga sa svojih 622 000 pratitelja, označavajući fotografije hashtagom #MySnohetta.
4. Architecture competitions
S više od 200 000 pratitelja, Instagram je idealna vizualna platforma za prikaz nevjerojatnih radova pobjednika i finalista Buildnerovih arhitektonskih natječaja. Objave kombiniraju planove i konceptualne crteže s impresivnim renderima koji zasigurno zaslužuju pokoji dvostruki tap.
5. Architizer
Architizer je još jedan Instagram profil kojeg prate više od 1,6 milijuna ljudi. Fokusira na arhitekturu i dizajn, povezan s poznatom platformom Architizer, koja promovira inovativne arhitektonske projekte i profesionalce. Na ovom profilu naći ćete zapanjujuće slike modernih i inovativnih zgrada diljem svijeta, kao i istaknute projekte koji slave kreativnost i funkcionalnost u arhitekturi.
Kuća Nodi proglašena je najuspješnijim ostvaranjem stambene arhitekture u Hrvatskoj
You must be logged in to post a comment Login