Povežimo se

Uređenje interijera

Sbordoni – svježa i inovativna kreativnost

Nova kolekcija koja ostavlja bez daha

Novim kolekcijama kupaonskog namještaja, kojeg možete kupiti u trgovinama ABC interijera, dominira svježa i inovativna kreativnost koju je talijanski brend Sbordoni prikazao tijekom Milanskog sajma namještaja.

Sbordoni je poznat u cijelom svijetu po svojoj kvaliteti za kupaonsku opremu, ali i po preciznom stilu koji ih čini jedinstvenim. Na “Salone del Mobile” u Milanu, tvrtka prenosi drugačiju poruku, prikazujući liniju namještaja za kupaonicu koja se ističe svojim mladim i svježim značajkama.

kupaonica-dom-na-kvadrat

Otkrivamo vam Plissè, kolekciju koja izgledom i stilom pomalo raskida sa svojom prošlošću i Sbordonijevom poviješću uvodeći novu, drugačiju i neočekivanu viziju kupaonice. Novi elementi Plisséa su Masaccio, ugradbeni ormarić i bočni ormarić. Plissé vas također oduševljava svojim šarmom i osobnošću, jasno inspiriranim nježnim bojama i čistim dizajnom skandinavskog namještaja. Konkretno, to je profinjeni canneté (splet tankih traka) obrada drva za vrata koja cijeloj kompoziciji daje jednostavnost i eleganciju.

kupaonica-dom-nba-kvadrat

New York je novi Sbordoni paket kupaonskih dodataka sa snažnim karakterom i čvrstim identitetom. Apsolutni protagonist ovog asortimana je industrijski stil s mesingom u oksidiranoj i brušenoj završnoj obradi, uz vještu izradu i očite stilske reference. Dizajniran kao idealna nadopuna Neoclassica kompletu, asortiman se sastoji od ogledala, police, držača za čašu i držača za sapun, zidne lampe, grijane šipke za ručnike, tipke za ispiranje WC školjke, držača za toaletnu rolu, držača za WC četku i kuka za ogrtače.

kupaonica-dom-na-kvadrat

Detroit – Dizajniran od strane Davida Bongiannija, ovaj novi Sbordoni asortiman iznenađuje svojim modernim i eklektičnim stilom.

Osobnost, elegancija i linije koje karakteriziraju Sbordoni stil ističu se u kolekciji Pisa. Prilagođava se i klasičnim i modernim okruženjima, zahvaljujući i širokoj paleti završnih obrada. Sbordoni ističe i naglašava bitnost oblika, vraćajući sklad i ugodu u kupaonski prostor.

Kupaonica

Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Grohe Pure Foam

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

Grohe Pure Foam

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“

Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.

Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj

Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.

„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.

Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu

Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.

„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“

Kada tehnologija služi čovjeku

Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.

„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Grohe Pure Foam

Dizajn koji osjeća ritam dana

Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.

SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.

Nastavite čitati

Kupaonica

Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica

Kupaonice koje štede vodu i energiju

roca kupaonice

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.

Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.

„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju

Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.

„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.

Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.

„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“

Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

roca kupaonice

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju

Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.

„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend

„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.

Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju

„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice