Povežimo se

Događanja

GROHE predstavio svoj prvi monobrand showroom u Hrvatskoj

prostor u kojem su svi proizvodi za kuhinje i kupaonice potpuno funkcionalni će ujedno biti i servisni centar
za sve GROHE proizvode na hrvatskom tržištu

Vodeći svjetski proizvođač inovativnih rješenja za kuhinje i kupaonice GROHE, u suradnji s partnerima, predstavio je svoj prvi monobrand showroom u Hrvatskoj. Smješten u zagrebačkoj Dubravi, u prostoru su svi instalirani proizvodi u funkciji i mogu se isprobati, što GROHE monobrand showroom čini jedinstvenim na tržištu, zajedno sa servisnim centrom koji će biti dostupan svim GROHE kupcima.

“GROHE monobrand showroom značajan je korak u širenju prisutnosti tvrtke u Hrvatskoj. Jedinstveni izložbeni prostor rezultat je naših velikih ambicija i želje da svojim kupcima i partnerima ponudimo jedinstveno iskustvo i doživljaj, mjesto na kojem će se još detaljnije upoznati s visokom kvalitetom i modernim dizajnom GROHE sanitarnih rješenja. Vjerujem da je ovo sjajan način da svojim kupcima u pravom svjetlu prezentiramo ekskluzivne proizvode kojima GROHE kontinuirano pomiče granice. Želja nam je da monobrand showroom služi kao produžena ruka svim našim distributerima te kao nadogradnja naše dosadašnje kvalitetne suradnje“, istaknula je Martina Džoja Barišić, generalna direktorica GROHE za tržišta Hrvatske i Slovenije.

GROHE monobrand showroom sadrži izložbene dijelove, kuhinjski studio i servis te zaokružuje ponudu za posjetitelje kako bi se na najbolji način upoznali s bogatim portfeljem proizvoda tvrtke. Od cjelokupnih kupaonskih rješenja i GROHE perfect match kupaonice, do najluksuznijeg dijela GROHE asortimana – GROHE SPA sustava.

„GROHE monobrand showroom prvi je ovakav prostor u Hrvatskoj te mi je velika čast što imam priliku voditi projekt. Ovdje na najbolji način zaokružujemo i prezentiramo ponudu nekih od najnaprednijih sanitarnih rješenja današnjice, koji će se moći vidjeti ekskluzivno kod nas. Veselimo se prvim posjetiteljima te smo sigurni kako će ovako uređeni prostor inspirirati sve koji ga posjete“, dodao je Mijo Jakšić, voditelj GROHE servisa.

Tvrtka GROHE nastavlja pomicati granice kada su u pitanju rješenja za kuhinje i kupaonice, s fokusom na održive proizvode. Na adresi Štefanovečka cesta 10, svim zainteresiranima će GROHE stručnjaci od 9 do 17 sati pružati sveobuhvatne informacije o proizvodima, uslugama i mogućnostima, kao i savjete o održavanju i ugradnji njihovih modernih rješenja.

Događanja

Premium materijali i inovativna tehnologija za koje biste trebali znati ako uređujete interijer

Dizajnerica interijera Iris Pinjuh na druženju s novinarima u showroomu Iverpan – Izlog ideja pokazala je na izvedenim projektima kako Iverpanove premium materijale implementirati u prostore

U vlastitom izložbenom prostoru Iverpan – Izlog ideja na adresi Draškovićeva 54 Iverpan je okupljenim medijima predstavio premium materijale za uređenje interijera. Tom prigodnom dizajnerica interijera Iris Pinjuh, ujedno osnivačica i voditeljica tvrtke Iris Design Studio, uzvanicima je u sklopu edukativne radionice na konkretnim primjerima iz struke pokazala kako pojedine materijale implementirati u prostor te kojim praktičnim rješenjima doskočiti.

Na početku druženja s medijima, direktor Iverpana, Mladen Jambrović prisutnima je skrenuo pažnju na sam showroom Iverpan – Izlog ideja koji je sada već sinonim za mjesto inspiracije u Zagrebu koje je ispunjeno materijalima koji pružaju jedinstvena osjetilna iskustva te istodobno odgovaraju sve većim očekivanjima kad je riječ o održivosti. Iverpan – Izlog ideja je atraktivno uređen prostor s ponudom koja se ekskluzivno može pronaći samo u ponudi Iverpana.

Sve čari mirisnih organoida

Jedan glavnih aduta Iverpana kada govorimo o materijalima svakako su organoidi, koji su izazvali veliki interes. Riječ je o površinama izrađenim od prirodnih materijala, biljaka s livada Tirola u Austriji, francuske Provanse i raznih prirodnih sirovina koje, osim što izgledaju atraktivno, prostor oplemenjuju i mirisom. Organoidi svojom prisutnosti u prostorima mogu širiti miris ružinih latica, planinske livade, lavande, ali i kave.

No, miris kave u Iverpan – Izlogu ideja dodatno se širio jer su okupljeni mediji imali priliku kušati kavu pripremljenu u premium De’Longhi Rivelia aparatu koji se ističe i svojom estetikom, radi čega ga je vrlo lako uklopiti u suvremene prostore.

Ručno rađene keramičke pločice koje je oslikala i hrvatska umjetnica

Nezaobilazna tema radionice bile su i vrlo trendi kvarcne i porculanske ploče, koje osim što izgledaju elegantno, iznimno su otporne i vrlo zahvalne za korištenje. Novinarima se posebno dopalo pluto koje je danas sve traženiji materijal u prostorima, a privukle su ih i ručno oslikane i rađene keramičke pločice portugalskog brenda Viúva Lamego čiju je jednu seriju oslikala i hrvatska umjetnica Klasja Habjan.

Tema koja je posebno zaintrigirala jest i kako danas zvučno izolirati prostore, gdje su iz Iverpana skrenuli pažnju na akustične i dekorativne panele brenda Zintra koji dolaze u svim mogućim formatima koje možete zamisliti, bilo da buku želite ublažiti u privatnim ili javnim prostorima. 

Nevidljiva indukcijska ploča o kojoj se ne prestaje govoriti

Iako je većina prisutnih bila upoznata s Invisacook – nevidljivom indukcijskom pločom, sada je bila prilika i za testirati ju te upoznati sve njezine prednosti. Naime, indukcijski uređaj je u ovom slučaju smješten ispod radne ploče, dok se kuhanje događa izravno na radnoj ploči. U slučaju Invisacooka potrebno je postaviti porculansku radnu ploču jer je porculan, naime, najfinija vrsta keramike dobiven pečenjem na visokoj temperaturi od 1250 C° do 1350 C°. Ono što se novinarima posebno dopalo jest što se na spomenutu površinu može odložiti vrući lonac ili tava bez podmetača i to bez straha od oštećenja.

A kako sve spomenuto implementirati u prostore, dizajnerica interijera Iris Pinjuh pokazala je na nekoliko izvedenih primjera kao što su obiteljska kuća, beauty salon i manji obiteljski stan s posebnim fokusom na kuhinje, blagovaonice te coffee i bar kutke.

Sveprisutnost zaobljenih linija u interijerima

U svojoj prezentaciji naglasila je između ostalog kako je funkcionalnost prostora danas najvažnija stavka kada govorimo o uređenju prostora i nešto čime bi se svi trebali voditi. Skrenula je pažnju i na sveprisutni trend zaobljenih linija, kao svojevrsni comeback integriranju prirodnih, ekoloških materijala i elemenata  u prostore, kojima se upravo Iverpan u svojoj ponudi može pohvaliti.  

Također, iz Iverpana su na kraju druženja podsjetili i na svoj široki asortiman proizvoda koji uključuje i veliku ponudu laminatnih podova, kuhinjskih radnih ploča, zelenih zidova, raskošan izbor dekora pločastih materijala za izradu namještaja, ali i dodatke za kuhinju poput sudopera, slavina, vješalica, ručkica itd.

Nastavite čitati

Događanja

Novo i najraskošnije do sada izdanje magazina „Kreativni dom“ već je dostupno u svim Lesnina XXXL trgovinama

Ohrabrite se i svome domu dajte potpuno novu dimenziju.

Bliži se kraj još jedne godine, a upravo je ovo vrijeme najbolje za donošenje novogodišnjih odluka. Neka se na tom popisu pronađe i uređenje prostora u kojem provodite najviše vremena.

U svim Lesnina XXXL poslovnicama i online dostupno je novo izdanje magazina Kreativni dom koje donosi niz ideja i inspiracija s prijedlozima za uređenje životnog prostora i savjeta kako najdraže prostore učiniti još ugodnijima, a predstavlja i najnovije trendove.

Nova era uređenja

Jeste li znali da je smeđa nova siva? Boje, uzorci i materijali inspirirani prirodom dominirat će u narednom periodu u unutarnjem uređenju, a u magazinu možete vidjeti kako ih vješto kombinirati s ostatkom interijera.

Što je s detaljima? Nezaobilazni će biti predmeti s različitim teksturama koji unose dinamiku i toplinu u prostoriju čineći je ugodnijom. Miješanjem različitih materijala, poput zgužvanog baršuna, mekanog umjetnog krzna, umjetne kože, tvida i buklea prostor dobiva potpuno novu dimenziju.

Kako izazvati emocije detaljima, postići jedinstvenost i eleganciju? Kreativni dom će vas ohrabriti na korištenje intenzivnih nijansi koje dizajn podižu na novu razinu.
Na više od 100 stranica Kreativni dom donosi pregršt ideja, savjeta, inspiracija i shopping prijedloga uz zanimljive članke. Potražite ga u svim Lesnina XXXL poslovnicama i online, a moguće ga je pronaći i na kioscima uz novi broj časopisa Gloria.

Kreirajmo dom zajedno!

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice