Uređenje interijera
Studenti Tekstilno-tehnološkog fakulteta osmislili novi proizvod
Kad se mladi kreativci udruže!

Dodijeljene nagrade i priznanja najboljim studentima
Svjesnost o očuvanju okoliša danas je nezaobilazna tema u svakom procesu poslovanja i života. Kontinuiranim i raznolikim aktivnostima pitanja održivosti, kao sastavnog dijela brenda i poslovanja, nastoje se implementirati u proizvodnje procese, ideje i novacije, a u konačnici i u ponudu klimatski prihvatljivih proizvoda. Vođeni misijom da održive prakse budu što prisutnije u kompaniji, te da se sve veća pažnja posvećuje očuvanju planeta i poticanju pozitivnih promjena u okolišu, Lesnina XXXL je u suradnji s Teksitlno-tehnološkim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu organizirala jedan zanimljiv eko natječaj za studente.
U okviru natječaja mladi studenti dizajneri imali su priliku predstaviti se sa svojim idejama za najbolje dizajnersko i idejno rješenje za promo torbu Lesnine. Naglasak zadatka bio je na tome da buduća Lesnina promo torba bude višekratna, funkcionalna i nosiva u raznim prigodama, ne samo za kupovinu, da bude praktična i izrađena od ekološki održivih materijala.
Stručni žiri iz Lesnine XXXL odabrao je najbolje radove, a studentima čiji su radovi proglašeni najboljima uručena su priznanja i nagrade. Svim ostalim studentima koji su sudjelovali u natječaju za najbolje dizajnersko i idejno rješenje za promo torbu, Lesnina je također uručila utješne novčane nagrade.
Od ukupno 20 pristiglih radova, odabrane su 4 najbolje ideje, pri čemu je najboljim proglašeno
rješenje Laure – Ane Zdunić, studentice 4. godine, smjer kostimografija. Drugo mjesto dijele Klara Ergović (1. godina diplomskog, smjer industrijski dizajn odjeće) i Klaudia Curman (4. godina, smjer modni dizajn), dok je treće mjesto osvojila Magdalena Juričić (1. godina diplomskog, smjer modni dizajn).
Osnovni cilj Lesnininog nagradnog natječaja bio je promicanje mladih dizajnera i poticanje studenata na kreativnost te uključivanje u cjelokupni proces izrade proizvoda – od ideje do izlaganja proizvoda na policama.

„Iako tema dizajnerskog rješenja nije bila zadana, već smo ostavili prostor studentima i dali im
slobodu u kreiranju što inovativnijih prijedloga, kod prezentacije pristiglih radova oduševile su nas i ideje i odaziv studenata, stoga je odabir najboljih radova bio iznimno težak zadatak. Našu odluku o pobjednicima natječaja donijeli smo uzimajući u obzir prijedloge materijala za izradu torbi i njihovu dostupnost, zatim ideje za vizualna rješenja i načine na koje su studenti u dizajn torbe implementirali grafičke elemente Lesnine, kao i izvedivost cijelog kreativnog procesa s proizvodnjom budućih promo torbi.“, izjavio je prigodom uručenja nagrada studentima Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnina Hrvatska.
„Drago nam je da su studenti Sveučilišta u Zagrebu Tekstilno-tehnološkog fakulteta mogli sudjelovati u ovakvom natječaju i ponuditi svoja kreativna i inovativna rješenja te pokazati da već tijekom studija stečena znanja o dizajnu, materijalima i tehnologijama izrade mogu povezati i primijeniti u realizaciji cjelovitog rješenja prema zahtjevima naručitelja (Lesnine XXXL). Iznimna mi je čast da su naši studenti pokazali svoju kreativnost, inovativnost i da su se njihove ideje i mape sa radovima svidjele stručnom žiriju iz Lesnine XXXL. Hvala Lesnini Hrvatska što je za ovaj natječaj odabrala upravo studente Tekstilno-tehnološkog fakulteta i za njihov trud ih nagradila.“, izjavila je dekanica Sveučilišta u Zagrebu Tekstilno-tehnološkog fakulteta prof. dr. sc. Anica Hursa Šajatović.

Vraćamo prirodi što smo joj oduzeli! Torbe će uskoro biti u prodaji!
Do kraja ove godine Lesnina promo torbe trebale bi biti dostupne kao limitirano izdanje u svim
Lesnina prodajnim centrima u Hrvatskoj . Nastavno na ideju da vraćamo prirodi ono što smo joj oduzeli, dio iznosa od prodaje promo torbi Lesnina XXXL će izdvajati za daljnje ulaganje u zajednicu u okviru projekata zaštite okoliša.
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.
Kupaonica
Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica
Kupaonice koje štede vodu i energiju

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.
Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.
„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju
Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.
„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.
Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.
„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“
Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju
Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.
„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend
„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.
Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju
„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.