Povežimo se

Događanja

Nagrada za najbolji dizajn, osvajanje Pariza i predstavljanje američkom tržištu

Za hrvatsku tvrtku Studijo, specijaliziranu za proizvodnju zidnih tapeta, početak ove godine obilježen je značajnim uspjehom na globalnoj razini. Prošli tjedan predstavili su svoje umjetničke tapete na prestižnom sajmu dizajna u Parizu, koji je posjetilo više od 70 000 zaljubljenika u interijere. Izvrsnost njihovog personaliziranog pristupa dizajnu dodatno je potvrđena osvajanjem nagrade German Design Award u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda. Dodatno, ovaj vikend najgledanija američka medijska mreža CBS koja prosječno doseže gotovo šest milijuna gledatelja, predstavila je ovu inspirativnu priču američkom tržištu.

Hrvatska tvrtka na prestižnom pariškom sajmu

Danas, više nego ikad prije, izvrsnost u dizajnu podrazumijeva pružanje brzih odgovora na sve zahtjevnije potrebe tržišta, primjenu višeperspektivnog pristupa te angažiranje u održivom i kružnom dizajnerskom procesu, osjetljivom prema resursima i okolišu. Osim što se od dizajna očekuje da pruži izvorni umjetnički izričaj, danas se također ističe važnost stvaranja dodatne vrijednosti za društvo u cjelini. Na temelju ovih vrijednosti uspostavljen je ovogodišnji Maison & Objet Paris, renomirani sajam dizajna koji postavlja trendove u industriji dekoracije i životnog stila. Svaka izložba, bilo da je fizička ili virtualna putem platforme MOM, predstavljala je jedinstvenu priliku za izražavanje kreativnog talenta, okupljajući 650 novih brendova pred očima 70 000 posjetitelja iz Francuske i inozemstva. S više od 2 500 izlagača iz 150 zemalja i više od 1 000 predstavnika medija, ovaj događaj privukao je pažnju širom svijeta i rezultirao s 87% ostvarenih suradnji i provedenih narudžbi nakon završetka izložbe. Ove godine, tvrtka Studijo predstavljala je Hrvatsku i zabilježila značajan uspjeh:

“Neopisiva je sreća izlagati na sajmu koji je godinama bio predmet želje. Takvi iskoraci, koliko god bili zahtjevni i teški, otvaraju vrata nekim novim globalnim projektima, koja nismo mogli niti sanjati. Otvorilo nam se tržište 30-ak novih zemalja i duboko vjerujem da ćemo u narednom periodu itekako osjetiti benefite svih napora i teških investicijskih odluka” – izjavila je Josipa Maras, umjetnica i osnivačica tvrtke Studijo Wallart.

Priznanje međunarodnog žirija za izvrsnost dizajna

Na ovogodišnjoj dodjeli njemačkih dizajnerskih nagrada German Design Award, na kojem su postavljeni novi međunarodni standardi za inovativne dizajnerske proizvode i jačanje konkurentnosti na globalnom tržištu, ponovno je slavio dizajnerski tim na čelu s Josipom Maras. Nezavisni međunarodni žiri, kojeg čine renomirani svjetski stručnjaci iz industrije dizajna, proglasio je tapetu Žitna polja pobjednicom u kategoriji za najbolji dizajn proizvoda.

  

“Uz neopisiv osjećaj zahvalnosti što mi je povjeren talent, navela bih samo jedan stih za sve one koji se tek upuštaju u poduzetničke vode – Na vrhu uvijek ima mjesta ako se krene sa dna. Upravo tim pristupom vodila sam se od samih početaka naše priče. I dogodile su se velike stvari. Vjerujem kako smo i ovom nagradom još jednom potvrdili dominaciju hrvatskog brenda Studijo na vrhu međunarodne dizajnerske industrije.” – izjavila je autorica pobjedničke tapete prilikom preuzimanja nagrade. 

Iskorak na američko tržište

Zidne tapete brenda Studijo danas su prisutne u više od 20 zemalja diljem svijeta, no ove godine odlučili su hrabro zakoračiti na američko tržište. Njihovu priču prepoznali su producenti globalne emisije Europe By Design koja svakodnevno u domove diljem svijeta donosi svježu perspektivu europske izvrsnosti u dizajnu. Emisija je fokusirana na priče o inovacijama. Istražuje genijalnost dizajna i ljude koji ga oblikuju razotkrivajući izazove i uspone iza svake fascinantne ideje. Ovaj vikend, hrvatska priča o uspjehu prikazana je na najgledanijoj američkoj televizijskoj mreži CBS, u glavnom večernjem terminu kojeg prosječno prati 5,96 milijuna gledatelja. 

“Na ovom projektu radili smo gotovo godinu dana. Velika je čast biti odabran od tako velike produkcije i premijerno ispričati svoju priču pred šest milijuna ljudi koja se kasnije prenosi u više od 180 zemalja. Vjerujem kako je ovo tek početak našeg osvajanja američkog tržišta.” – zaključila je Josipa Maras.

Emisiju Europe by Design / Innovations, sa Studijem u glavnoj ulozi, možete pogledati i na web stranici: www.studijo.co. 

Događanja

Premium materijali i inovativna tehnologija za koje biste trebali znati ako uređujete interijer

Dizajnerica interijera Iris Pinjuh na druženju s novinarima u showroomu Iverpan – Izlog ideja pokazala je na izvedenim projektima kako Iverpanove premium materijale implementirati u prostore

U vlastitom izložbenom prostoru Iverpan – Izlog ideja na adresi Draškovićeva 54 Iverpan je okupljenim medijima predstavio premium materijale za uređenje interijera. Tom prigodnom dizajnerica interijera Iris Pinjuh, ujedno osnivačica i voditeljica tvrtke Iris Design Studio, uzvanicima je u sklopu edukativne radionice na konkretnim primjerima iz struke pokazala kako pojedine materijale implementirati u prostor te kojim praktičnim rješenjima doskočiti.

Na početku druženja s medijima, direktor Iverpana, Mladen Jambrović prisutnima je skrenuo pažnju na sam showroom Iverpan – Izlog ideja koji je sada već sinonim za mjesto inspiracije u Zagrebu koje je ispunjeno materijalima koji pružaju jedinstvena osjetilna iskustva te istodobno odgovaraju sve većim očekivanjima kad je riječ o održivosti. Iverpan – Izlog ideja je atraktivno uređen prostor s ponudom koja se ekskluzivno može pronaći samo u ponudi Iverpana.

Sve čari mirisnih organoida

Jedan glavnih aduta Iverpana kada govorimo o materijalima svakako su organoidi, koji su izazvali veliki interes. Riječ je o površinama izrađenim od prirodnih materijala, biljaka s livada Tirola u Austriji, francuske Provanse i raznih prirodnih sirovina koje, osim što izgledaju atraktivno, prostor oplemenjuju i mirisom. Organoidi svojom prisutnosti u prostorima mogu širiti miris ružinih latica, planinske livade, lavande, ali i kave.

No, miris kave u Iverpan – Izlogu ideja dodatno se širio jer su okupljeni mediji imali priliku kušati kavu pripremljenu u premium De’Longhi Rivelia aparatu koji se ističe i svojom estetikom, radi čega ga je vrlo lako uklopiti u suvremene prostore.

Ručno rađene keramičke pločice koje je oslikala i hrvatska umjetnica

Nezaobilazna tema radionice bile su i vrlo trendi kvarcne i porculanske ploče, koje osim što izgledaju elegantno, iznimno su otporne i vrlo zahvalne za korištenje. Novinarima se posebno dopalo pluto koje je danas sve traženiji materijal u prostorima, a privukle su ih i ručno oslikane i rađene keramičke pločice portugalskog brenda Viúva Lamego čiju je jednu seriju oslikala i hrvatska umjetnica Klasja Habjan.

Tema koja je posebno zaintrigirala jest i kako danas zvučno izolirati prostore, gdje su iz Iverpana skrenuli pažnju na akustične i dekorativne panele brenda Zintra koji dolaze u svim mogućim formatima koje možete zamisliti, bilo da buku želite ublažiti u privatnim ili javnim prostorima. 

Nevidljiva indukcijska ploča o kojoj se ne prestaje govoriti

Iako je većina prisutnih bila upoznata s Invisacook – nevidljivom indukcijskom pločom, sada je bila prilika i za testirati ju te upoznati sve njezine prednosti. Naime, indukcijski uređaj je u ovom slučaju smješten ispod radne ploče, dok se kuhanje događa izravno na radnoj ploči. U slučaju Invisacooka potrebno je postaviti porculansku radnu ploču jer je porculan, naime, najfinija vrsta keramike dobiven pečenjem na visokoj temperaturi od 1250 C° do 1350 C°. Ono što se novinarima posebno dopalo jest što se na spomenutu površinu može odložiti vrući lonac ili tava bez podmetača i to bez straha od oštećenja.

A kako sve spomenuto implementirati u prostore, dizajnerica interijera Iris Pinjuh pokazala je na nekoliko izvedenih primjera kao što su obiteljska kuća, beauty salon i manji obiteljski stan s posebnim fokusom na kuhinje, blagovaonice te coffee i bar kutke.

Sveprisutnost zaobljenih linija u interijerima

U svojoj prezentaciji naglasila je između ostalog kako je funkcionalnost prostora danas najvažnija stavka kada govorimo o uređenju prostora i nešto čime bi se svi trebali voditi. Skrenula je pažnju i na sveprisutni trend zaobljenih linija, kao svojevrsni comeback integriranju prirodnih, ekoloških materijala i elemenata  u prostore, kojima se upravo Iverpan u svojoj ponudi može pohvaliti.  

Također, iz Iverpana su na kraju druženja podsjetili i na svoj široki asortiman proizvoda koji uključuje i veliku ponudu laminatnih podova, kuhinjskih radnih ploča, zelenih zidova, raskošan izbor dekora pločastih materijala za izradu namještaja, ali i dodatke za kuhinju poput sudopera, slavina, vješalica, ručkica itd.

Nastavite čitati

Događanja

Novo i najraskošnije do sada izdanje magazina „Kreativni dom“ već je dostupno u svim Lesnina XXXL trgovinama

Ohrabrite se i svome domu dajte potpuno novu dimenziju.

Bliži se kraj još jedne godine, a upravo je ovo vrijeme najbolje za donošenje novogodišnjih odluka. Neka se na tom popisu pronađe i uređenje prostora u kojem provodite najviše vremena.

U svim Lesnina XXXL poslovnicama i online dostupno je novo izdanje magazina Kreativni dom koje donosi niz ideja i inspiracija s prijedlozima za uređenje životnog prostora i savjeta kako najdraže prostore učiniti još ugodnijima, a predstavlja i najnovije trendove.

Nova era uređenja

Jeste li znali da je smeđa nova siva? Boje, uzorci i materijali inspirirani prirodom dominirat će u narednom periodu u unutarnjem uređenju, a u magazinu možete vidjeti kako ih vješto kombinirati s ostatkom interijera.

Što je s detaljima? Nezaobilazni će biti predmeti s različitim teksturama koji unose dinamiku i toplinu u prostoriju čineći je ugodnijom. Miješanjem različitih materijala, poput zgužvanog baršuna, mekanog umjetnog krzna, umjetne kože, tvida i buklea prostor dobiva potpuno novu dimenziju.

Kako izazvati emocije detaljima, postići jedinstvenost i eleganciju? Kreativni dom će vas ohrabriti na korištenje intenzivnih nijansi koje dizajn podižu na novu razinu.
Na više od 100 stranica Kreativni dom donosi pregršt ideja, savjeta, inspiracija i shopping prijedloga uz zanimljive članke. Potražite ga u svim Lesnina XXXL poslovnicama i online, a moguće ga je pronaći i na kioscima uz novi broj časopisa Gloria.

Kreirajmo dom zajedno!

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice