Događanja
Novi lider na čelu tvrtke Baumit Hrvatska
Tvrtka Baumit Hrvatska, tržišni lider na području proizvodnje fasadnih sustava, objavljuje imenovanje novog lidera s kojim planira učvrstiti svoju poziciju na čelu industrije. Siniša Komnenović preuzima ulogu novog CEO-a tvrtke Baumit Hrvatska od 1.ožujka ove godine. S iznimnim iskustvom stečenim u vodećim naftnim kompanijama i kompanijama robe široke potrošnje (FMCG), Siniša Komnenović donosi sa sobom duboki uvid u različita tržišta, potrošačke navike i poslovne strategije koje obećavaju nastavak uspješnosti poslovanja tvrtke Baumit.
Svoju karijeru započeo je u uglednoj međunarodnoj tvrtki Procter & Gamble, gdje je kroz niz komercijalnih pozicija stekao temeljno razumijevanje tržišnih dinamika i potrošačkih trendova. Nakon toga, kao Direktor prodaje za Hrvatsku i Sloveniju u tvrtki Pernod Ricard, Siniša Komnenović je uspješno vođenje timova i postizanje prodajnih ciljeva pretvorio u svoj zaštitni znak.
Posljednjih sedam godina proveo je na poziciji Predsjednika Uprave tvrtke Tifon članici MOL Grupe, gdje je, osim ostvarivanja izvrsnih ekonomskih rezultata, pokazao iznimnu vještinu u upravljanju ljudskim resursima, potvrđujući tezu da su zadovoljni djelatnici ključ održivog uspjeha poslovanja. Njegovo iskustvo u razvoju poslovanja, kao i akademsko obrazovanje, čine ga iznimno kvalificiranim za vođenje tvrtke Baumit Hrvatska.
Dosadašnji direktor tvrtke Baumit Hrvatska Dorijan Rajković preuzeo je ulogu CEO-a Baumit Grupe.
„Gospodin Rajković, čija je karijera protekla kroz različite sektore građevinske industrije, svojim impresivnim rezultatima u vođenju tvrtke Baumit u Hrvatskoj u posljednjih pet godina, jasno je pokazao svoju stručnost i liderstvo.
Njegovo bogato iskustvo tijekom 15-godišnjeg poslovnog boravka u Schmid Industrie Holdingu, uključujući ulogu Direktora tvrtke I.T.V. Murexin, pruža mu jedinstvenu perspektivu i strateški uvid u industriju. Vjerujemo da će gospodin Rajković, svojom stručnošću i vizijom, uspješno voditi Baumit Grupu u njezinih 23 zemlje diljem Europe.“, naglašavaju iz Baumit Grupe.
Događanja
Premium materijali i inovativna tehnologija za koje biste trebali znati ako uređujete interijer
Dizajnerica interijera Iris Pinjuh na druženju s novinarima u showroomu Iverpan – Izlog ideja pokazala je na izvedenim projektima kako Iverpanove premium materijale implementirati u prostore
U vlastitom izložbenom prostoru Iverpan – Izlog ideja na adresi Draškovićeva 54 Iverpan je okupljenim medijima predstavio premium materijale za uređenje interijera. Tom prigodnom dizajnerica interijera Iris Pinjuh, ujedno osnivačica i voditeljica tvrtke Iris Design Studio, uzvanicima je u sklopu edukativne radionice na konkretnim primjerima iz struke pokazala kako pojedine materijale implementirati u prostor te kojim praktičnim rješenjima doskočiti.
Na početku druženja s medijima, direktor Iverpana, Mladen Jambrović prisutnima je skrenuo pažnju na sam showroom Iverpan – Izlog ideja koji je sada već sinonim za mjesto inspiracije u Zagrebu koje je ispunjeno materijalima koji pružaju jedinstvena osjetilna iskustva te istodobno odgovaraju sve većim očekivanjima kad je riječ o održivosti. Iverpan – Izlog ideja je atraktivno uređen prostor s ponudom koja se ekskluzivno može pronaći samo u ponudi Iverpana.
Sve čari mirisnih organoida
Jedan glavnih aduta Iverpana kada govorimo o materijalima svakako su organoidi, koji su izazvali veliki interes. Riječ je o površinama izrađenim od prirodnih materijala, biljaka s livada Tirola u Austriji, francuske Provanse i raznih prirodnih sirovina koje, osim što izgledaju atraktivno, prostor oplemenjuju i mirisom. Organoidi svojom prisutnosti u prostorima mogu širiti miris ružinih latica, planinske livade, lavande, ali i kave.
No, miris kave u Iverpan – Izlogu ideja dodatno se širio jer su okupljeni mediji imali priliku kušati kavu pripremljenu u premium De’Longhi Rivelia aparatu koji se ističe i svojom estetikom, radi čega ga je vrlo lako uklopiti u suvremene prostore.
Ručno rađene keramičke pločice koje je oslikala i hrvatska umjetnica
Nezaobilazna tema radionice bile su i vrlo trendi kvarcne i porculanske ploče, koje osim što izgledaju elegantno, iznimno su otporne i vrlo zahvalne za korištenje. Novinarima se posebno dopalo pluto koje je danas sve traženiji materijal u prostorima, a privukle su ih i ručno oslikane i rađene keramičke pločice portugalskog brenda Viúva Lamego čiju je jednu seriju oslikala i hrvatska umjetnica Klasja Habjan.
Tema koja je posebno zaintrigirala jest i kako danas zvučno izolirati prostore, gdje su iz Iverpana skrenuli pažnju na akustične i dekorativne panele brenda Zintra koji dolaze u svim mogućim formatima koje možete zamisliti, bilo da buku želite ublažiti u privatnim ili javnim prostorima.
Nevidljiva indukcijska ploča o kojoj se ne prestaje govoriti
Iako je većina prisutnih bila upoznata s Invisacook – nevidljivom indukcijskom pločom, sada je bila prilika i za testirati ju te upoznati sve njezine prednosti. Naime, indukcijski uređaj je u ovom slučaju smješten ispod radne ploče, dok se kuhanje događa izravno na radnoj ploči. U slučaju Invisacooka potrebno je postaviti porculansku radnu ploču jer je porculan, naime, najfinija vrsta keramike dobiven pečenjem na visokoj temperaturi od 1250 C° do 1350 C°. Ono što se novinarima posebno dopalo jest što se na spomenutu površinu može odložiti vrući lonac ili tava bez podmetača i to bez straha od oštećenja.
A kako sve spomenuto implementirati u prostore, dizajnerica interijera Iris Pinjuh pokazala je na nekoliko izvedenih primjera kao što su obiteljska kuća, beauty salon i manji obiteljski stan s posebnim fokusom na kuhinje, blagovaonice te coffee i bar kutke.
Sveprisutnost zaobljenih linija u interijerima
U svojoj prezentaciji naglasila je između ostalog kako je funkcionalnost prostora danas najvažnija stavka kada govorimo o uređenju prostora i nešto čime bi se svi trebali voditi. Skrenula je pažnju i na sveprisutni trend zaobljenih linija, kao svojevrsni comeback integriranju prirodnih, ekoloških materijala i elemenata u prostore, kojima se upravo Iverpan u svojoj ponudi može pohvaliti.
Također, iz Iverpana su na kraju druženja podsjetili i na svoj široki asortiman proizvoda koji uključuje i veliku ponudu laminatnih podova, kuhinjskih radnih ploča, zelenih zidova, raskošan izbor dekora pločastih materijala za izradu namještaja, ali i dodatke za kuhinju poput sudopera, slavina, vješalica, ručkica itd.
Događanja
Novo i najraskošnije do sada izdanje magazina „Kreativni dom“ već je dostupno u svim Lesnina XXXL trgovinama
Ohrabrite se i svome domu dajte potpuno novu dimenziju.
Bliži se kraj još jedne godine, a upravo je ovo vrijeme najbolje za donošenje novogodišnjih odluka. Neka se na tom popisu pronađe i uređenje prostora u kojem provodite najviše vremena.
U svim Lesnina XXXL poslovnicama i online dostupno je novo izdanje magazina Kreativni dom koje donosi niz ideja i inspiracija s prijedlozima za uređenje životnog prostora i savjeta kako najdraže prostore učiniti još ugodnijima, a predstavlja i najnovije trendove.
Nova era uređenja
Jeste li znali da je smeđa nova siva? Boje, uzorci i materijali inspirirani prirodom dominirat će u narednom periodu u unutarnjem uređenju, a u magazinu možete vidjeti kako ih vješto kombinirati s ostatkom interijera.
Što je s detaljima? Nezaobilazni će biti predmeti s različitim teksturama koji unose dinamiku i toplinu u prostoriju čineći je ugodnijom. Miješanjem različitih materijala, poput zgužvanog baršuna, mekanog umjetnog krzna, umjetne kože, tvida i buklea prostor dobiva potpuno novu dimenziju.
Kako izazvati emocije detaljima, postići jedinstvenost i eleganciju? Kreativni dom će vas ohrabriti na korištenje intenzivnih nijansi koje dizajn podižu na novu razinu.
Na više od 100 stranica Kreativni dom donosi pregršt ideja, savjeta, inspiracija i shopping prijedloga uz zanimljive članke. Potražite ga u svim Lesnina XXXL poslovnicama i online, a moguće ga je pronaći i na kioscima uz novi broj časopisa Gloria.