Događanja
Nogometno zagrijavanje za EURO 2024 uz Hisense
Ususret 17. izdanju Europskog prvenstva u nogometu, tvrtka Hisense organizirala je nogometni turnir Hisense kup 2024 na kojem su sudjelovale ekipe prodajnih partnera ovog prestižnog tehnološkog brenda i ekipa medija. Pred brojnom publikom u Sport Factory-u više od 100 igrača uključujući i domaćine, Hisense ekipu, pokazalo je zavidno nogometno umijeće i majstorstvo kao pravi profesionalci. Uz odličnu atmosferu i u sportskom duhu, bila je ovo uistinu izvrsna prilika za najavu UEFA EURO 2024™, čiji je Hisense globalni partner, već treći put zaredom.
Sportski marketing je ključni element u globalnom rastu Hisense-a te izgradnji prepoznatljivosti brenda diljem svijeta. Hisense je zabilježio gotovo udvostručene brojke u kategoriji ‘’svijest o robnoj marki’’ u proteklih pet godina, pri čemu su sponzorstva i povezanost s turnirima značajno pridonijeli toj brojci.
Na Hisense kupu 2024 okupljeni su mogli vidjeti najbolje od službenih proizvoda Europskog nogometnog prvenstva UEFA EURO 2024™, odnosno Hisense hladnjake, televizore, perilice rublja, male kućanske uređaje i klima uređaje.
Iskustvo stadiona u vašem domu
Hisense, podržava mnoge sportske priče visokog profila, svakodnevno oduševljavajući milijune obožavatelja diljem svijeta, pružajući im ultimativno iskustvo gledanja raznih utakmica. Nije drugačije ni s UEFA EURO 2024™, čiji su službeni televizori – Hisense televizori.
Ako ne možemo biti u Njemačkoj, možemo dočarati iskustvo stadiona izravno u dnevnoj sobi uz Hisense televizore. Mnogi pogledi su bili upereni u TV iz nove serije uređaja za 2024. godinu. Posebno se istaknuo 85E7NQ PRO, iznimne veličine i kvalitete slike koja je rezultat inovativne tehnologije pozadinskog osvjetljenja uparenog s QLED tehnologijom.
Hisense hladnjaci – pobjednici na svakom stadionu
Osim nove serije TV-a, Hisense je također prezentirao svoje hladnjake kojima je cilj poboljšati svakodnevno životno iskustvo i pružiti osvježenje u svakom trenu. Najviše pažnje je ukrao prostran, energetski učinkovit, dobro organiziran hladnjak izuzetno elegantnog dizajna – model RQ760N4IFE iz serije Pureflat. Krasi ga veliki zaslon od 21 inča na vratima hladnjaka, a to znači da se kuhanje i gledanje utakmice mogu odvijati istovremeno!
Savršena temperatura za ugodnije navijanje
Hisense klima uređaji su također službeni uređaji prvenstva. Uz Hisense klime ste samo jedan klik udaljeni od savršene temperature u svom domu, ali i svježeg te zdravog zraka – kao u prirodi. Štetni virusi i bakterije mogu na različite načine ući u vaš dom, ali uz pomoć Hisense klima možete održavati svoj zrak čistim i zdravim.
Perilice za svaki dres
Nježno, ali učinkovito pranje rublja, čak i onog uprljano tvrdokornim mrljama, zemljom i travom, pronašle su svoje mjesto u asortimanu službenih uređaja prvenstva. Istaknuo se predivan model WF5S1045BW koji ima inovativni dizajn, Auto Dosing, kapacitet od čak 10,5 kilograma, te opciju pametnog povezivanja putem aplikacije ConnectLife.
Hisense kup 2024 – sportski dan za pamćenje
Nakon službenog ždrijeba i odigranih 14 utakmica na natjecanju Hisense kup 2024 finalistima i pobjednicima dodijeljene su vrlo vrijedne nagrade – Hisense televizori, soundbarovi i ledomati, a veselo je bilo i u posebno pripremljenoj Chill zoni turnira koja je dodatno zabavila brojne navijače izvrsnim ritmovima DJ-a, slasnim zalogajima, stolnim nogometom i posebno kreiranim Hisense koktelima. Nagrade su dobili i najbolji golman, najbolji strijelac i najbolji navijač, više nego zasluženo.
Pobjednik Hisense turnira za 2024. godinu je Emmezete, dok je drugo mjesto osvojila ekipa Maxmart, a treće Sancta Domenica. Usprkos neizvjesnosti na terenu, momčadi su nam uvjerljivo pokazale da prodajni predstavnici, osim što odlično prodaju uređaje, znaju i igrati nogomet!
Hisense kup postaje regionalna tradicija tvrtke Hisense koja i na ovaj način pokazuje svoju odlučnost da podrži lokalna tržišta u razvoju zdravijih navika i bolje kvalitete života.
Događanja
Premium materijali i inovativna tehnologija za koje biste trebali znati ako uređujete interijer
Dizajnerica interijera Iris Pinjuh na druženju s novinarima u showroomu Iverpan – Izlog ideja pokazala je na izvedenim projektima kako Iverpanove premium materijale implementirati u prostore
U vlastitom izložbenom prostoru Iverpan – Izlog ideja na adresi Draškovićeva 54 Iverpan je okupljenim medijima predstavio premium materijale za uređenje interijera. Tom prigodnom dizajnerica interijera Iris Pinjuh, ujedno osnivačica i voditeljica tvrtke Iris Design Studio, uzvanicima je u sklopu edukativne radionice na konkretnim primjerima iz struke pokazala kako pojedine materijale implementirati u prostor te kojim praktičnim rješenjima doskočiti.
Na početku druženja s medijima, direktor Iverpana, Mladen Jambrović prisutnima je skrenuo pažnju na sam showroom Iverpan – Izlog ideja koji je sada već sinonim za mjesto inspiracije u Zagrebu koje je ispunjeno materijalima koji pružaju jedinstvena osjetilna iskustva te istodobno odgovaraju sve većim očekivanjima kad je riječ o održivosti. Iverpan – Izlog ideja je atraktivno uređen prostor s ponudom koja se ekskluzivno može pronaći samo u ponudi Iverpana.
Sve čari mirisnih organoida
Jedan glavnih aduta Iverpana kada govorimo o materijalima svakako su organoidi, koji su izazvali veliki interes. Riječ je o površinama izrađenim od prirodnih materijala, biljaka s livada Tirola u Austriji, francuske Provanse i raznih prirodnih sirovina koje, osim što izgledaju atraktivno, prostor oplemenjuju i mirisom. Organoidi svojom prisutnosti u prostorima mogu širiti miris ružinih latica, planinske livade, lavande, ali i kave.
No, miris kave u Iverpan – Izlogu ideja dodatno se širio jer su okupljeni mediji imali priliku kušati kavu pripremljenu u premium De’Longhi Rivelia aparatu koji se ističe i svojom estetikom, radi čega ga je vrlo lako uklopiti u suvremene prostore.
Ručno rađene keramičke pločice koje je oslikala i hrvatska umjetnica
Nezaobilazna tema radionice bile su i vrlo trendi kvarcne i porculanske ploče, koje osim što izgledaju elegantno, iznimno su otporne i vrlo zahvalne za korištenje. Novinarima se posebno dopalo pluto koje je danas sve traženiji materijal u prostorima, a privukle su ih i ručno oslikane i rađene keramičke pločice portugalskog brenda Viúva Lamego čiju je jednu seriju oslikala i hrvatska umjetnica Klasja Habjan.
Tema koja je posebno zaintrigirala jest i kako danas zvučno izolirati prostore, gdje su iz Iverpana skrenuli pažnju na akustične i dekorativne panele brenda Zintra koji dolaze u svim mogućim formatima koje možete zamisliti, bilo da buku želite ublažiti u privatnim ili javnim prostorima.
Nevidljiva indukcijska ploča o kojoj se ne prestaje govoriti
Iako je većina prisutnih bila upoznata s Invisacook – nevidljivom indukcijskom pločom, sada je bila prilika i za testirati ju te upoznati sve njezine prednosti. Naime, indukcijski uređaj je u ovom slučaju smješten ispod radne ploče, dok se kuhanje događa izravno na radnoj ploči. U slučaju Invisacooka potrebno je postaviti porculansku radnu ploču jer je porculan, naime, najfinija vrsta keramike dobiven pečenjem na visokoj temperaturi od 1250 C° do 1350 C°. Ono što se novinarima posebno dopalo jest što se na spomenutu površinu može odložiti vrući lonac ili tava bez podmetača i to bez straha od oštećenja.
A kako sve spomenuto implementirati u prostore, dizajnerica interijera Iris Pinjuh pokazala je na nekoliko izvedenih primjera kao što su obiteljska kuća, beauty salon i manji obiteljski stan s posebnim fokusom na kuhinje, blagovaonice te coffee i bar kutke.
Sveprisutnost zaobljenih linija u interijerima
U svojoj prezentaciji naglasila je između ostalog kako je funkcionalnost prostora danas najvažnija stavka kada govorimo o uređenju prostora i nešto čime bi se svi trebali voditi. Skrenula je pažnju i na sveprisutni trend zaobljenih linija, kao svojevrsni comeback integriranju prirodnih, ekoloških materijala i elemenata u prostore, kojima se upravo Iverpan u svojoj ponudi može pohvaliti.
Također, iz Iverpana su na kraju druženja podsjetili i na svoj široki asortiman proizvoda koji uključuje i veliku ponudu laminatnih podova, kuhinjskih radnih ploča, zelenih zidova, raskošan izbor dekora pločastih materijala za izradu namještaja, ali i dodatke za kuhinju poput sudopera, slavina, vješalica, ručkica itd.
Događanja
Novo i najraskošnije do sada izdanje magazina „Kreativni dom“ već je dostupno u svim Lesnina XXXL trgovinama
Ohrabrite se i svome domu dajte potpuno novu dimenziju.
Bliži se kraj još jedne godine, a upravo je ovo vrijeme najbolje za donošenje novogodišnjih odluka. Neka se na tom popisu pronađe i uređenje prostora u kojem provodite najviše vremena.
U svim Lesnina XXXL poslovnicama i online dostupno je novo izdanje magazina Kreativni dom koje donosi niz ideja i inspiracija s prijedlozima za uređenje životnog prostora i savjeta kako najdraže prostore učiniti još ugodnijima, a predstavlja i najnovije trendove.
Nova era uređenja
Jeste li znali da je smeđa nova siva? Boje, uzorci i materijali inspirirani prirodom dominirat će u narednom periodu u unutarnjem uređenju, a u magazinu možete vidjeti kako ih vješto kombinirati s ostatkom interijera.
Što je s detaljima? Nezaobilazni će biti predmeti s različitim teksturama koji unose dinamiku i toplinu u prostoriju čineći je ugodnijom. Miješanjem različitih materijala, poput zgužvanog baršuna, mekanog umjetnog krzna, umjetne kože, tvida i buklea prostor dobiva potpuno novu dimenziju.
Kako izazvati emocije detaljima, postići jedinstvenost i eleganciju? Kreativni dom će vas ohrabriti na korištenje intenzivnih nijansi koje dizajn podižu na novu razinu.
Na više od 100 stranica Kreativni dom donosi pregršt ideja, savjeta, inspiracija i shopping prijedloga uz zanimljive članke. Potražite ga u svim Lesnina XXXL poslovnicama i online, a moguće ga je pronaći i na kioscima uz novi broj časopisa Gloria.