Povežimo se

Događanja

Moel svečano otvorio prvi premium showroom u Zagrebu: Nova era elegancije i luksuza za kućne potrepštine

Moel, renomirani hrvatski brend poznat po svojim proizvodima za dom vrhunske kvalitete, konačno je otvorio svoj prvi showroom u centru Zagreba. Na adresi Vlaška 82 Moel je sad još bliže svojim kupcima, nudeći jedinstveno i potpuno novo iskustvo.

Ovaj prostor osmišljen je kao kreativno središte gdje potencijalni kupci mogu iz prve ruke osjetiti vrhunsku kvalitetu i dizajn Moelovih proizvoda.

Brend definiran elegancijom, udobnošću i održivošću

Od svog osnutka, Moel je sinonim za visoko kvalitetne proizvode koji spajaju elegantan dizajn, vrhunsku udobnost i predanost održivosti. Od najfinijih posteljina do pažljivo izrađenih ručnika i kuhinjskih tekstila, svaki Moelov proizvod osmišljen je s jednim ciljem, a to je bolja kvaliteta svakodnevnog života svojih klijenata.

“Sve što radimo, radimo imajući na umu krajnjeg korisnika što smo i mi sami i kako bi svatko tko uloži u naš proizvod bio zadovoljan.. Ako se tako osjećaju uz naše proizvode onda smo mi svoj cilj ispunili” kaže Mia Antunović, osnivačica brenda. “Sve što nudimo ne pristaje na nikakve kompromise. Naši proizvodi izrađeni su od najkvalitetnijih materijala i utjelovljuju sve ono što zastupamo — udobnost, eleganciju i trajnost.”

Poziv da osobno iskusite kvalitetu

Zagrebački showroom nudi intiman i profinjen ambijent, potpuno u skladu sa sofisticiranom estetikom Moela. Svaki detalj, od interijera do izložbenih postava, pažljivo je odabran kako bi reflektirao suštinu brenda. Ovaj prostor neće biti samo usputni izlog, već i izvor inspiracije za sve one koji žele unijeti dašak elegancije i smirenosti u svoj dom.

Zagreb je upravo postao bogatiji za posebno mjesto na kojem možete poboljšati kvalitetu življenja u svom domu i to je najbolji mogući razlog da ga i posjetite, a za više informacija o proizvodima i samom brandu posjetite Moelovu mrežnu stranicu.

Oglas

Događanja

PromoArh 2024: U Poreču rekordan broj lidera s područja gradnje, opremanja i uređenja

Međunarodni sajam graditeljstva, opremanja i uređenja u Istri PromoArh, spreman je za svečano otvorenje u srijedu, 18. rujna. U tri dana trajanja sajma, u porečkoj dvorani Žatika na 2.500 m2 unutrašnjeg i 500 m2 vanjskog izložbenog prostora, okupit će se rekordan broj izlagača, više od 100 domaćih, ali i izlagača iz Slovenije, Italije, Austrije, Njemačke, Srbije i Češke, s više od 250 svjetskih brendova.

Prilika je to za umrežavanje i ugovaranje novih poslova, ali i odgovor na aktualne izazove iz područja prostornog planiranja i građenja. „Svake godine PromoArh ugošćuje vodeće tvrtke i brendove iz građevinskog sektora i svima okupljenima služi kao inspiracija. Kao prvi sajam ovakve vrste u Istri, ponosni smo što iz godine u godinu rastemo, a svima okupljenima nudimo najbolje iz struke. Iznimno nam je važno njegovati dobre odnose s izlagačima, a ukupan broj posjetitelja, koji broji više od četiri tisuće, potvrda je da su sajmovi graditeljstva jedinstvena prilika za istraživanje najnovijih tehnologija i inovacija, stvaranje novih poslovnih kontakata i neformalno druženje“, objašnjava Ivana Štiković, direktorica sajma.

Da je kontakt „licem u lice“ i dalje presudan, slažu se i izlagači PromoArha. Prema istraživanju provedenom tijekom 2024., gotovo devet od deset ispitanika ocjenjuje da su sajmovi važni za uspješno ostvarivanje kontakata s potencijalnim kupcima, a osam od deset smatra da je izlaganje na sajmovima poput PromoArha važno za širenje mreže poslovnih kontakata. Kao prednost izlaganja na sajmu, čak 60 posto ispitanika navodi da im je dosadašnje sudjelovanje omogućilo stvaranje novih poslovnih partnerstava, a kao dodatne benefite porast prepoznatljivosti na tržištu i mogućnost uvida u tržišne trendove, dok je za njih 40 posto glavni izazov u struci nedostatak kvalificirane radne snage.

Sajam će svečano otvoriti Dunja Magaš, državna tajnica Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine, koja će potom održati i predavanje o izmjenama i dopunama Zakona o gradnji, nakon čega slijedi predavanje Planovi nove generacije, ravnatelja Uprave za razvoj informacijskih sustava i digitalizaciju, Danijela Meštrića. Osim izložbenog prostora, posjetitelje očekuje i Education point, stručni dio sajma, koji tijekom tri sajamska dana donosi više od 30 stručnih predavanja, a na jednom mjestu okuplja domaće i međunarodne stručnjake, a posjetiteljima i izlagačima pruža priliku za razmjenu informacija, trendova i ideja kroz seminare, radionice i interaktivne prezentacije.

Edukacije se provode u suradnji s Ministarstvom prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine, Hrvatskom gospodarskom komorom – Županijskom komorom Pula, Obrtničkom komorom Istarske županije, Klasterom za energetsku učinkovitost i održivost u zgradarstvu nZEB.hr, Arhitektonskim fakultetom u Zagrebu i tvrtkama Baldinistudio i Arhigon. Jedinstvena je to prilika za poslušati predavanja o aktualnim temama energetske učinkovitosti i održive gradnje, nekretninama, izradi troškovnika i primjena BIM softvera za automatizaciju njegove izrade, ali i primjene napredne tehnologije 3D skeniranja.

Organizator sajma PromoArh je Studio 053 iz Poreča, koji je od svog osnutka 1989., zaslužan za organizaciju mnogobrojnih sajamskih, kulturno-zabavnih, sportskih te kongresnih manifestacija na području Istre.

Za više informacija o sajmu, posjetite službenu stranicu sajma PromoArh.

Nastavite čitati

Događanja

IKEA Hrvatska slavi deseti rođendan

U deset godina rada robna kuća IKEA Zagreb ugostila je skoro 18 milijuna posjetitelja, a ukupni promet ostvaren u tom razdoblju u Hrvatskoj iznosi više od 1 milijardu eura

Na današnji dan prije točno deset godina, 21. kolovoza 2014. otvorena je robna kuća IKEA Zagreb. Od tada, posjetilo ju je skoro 18 milijuna posjetitelja, dok je ukupni promet tvrtke IKEA Hrvatska dostigao više od 1 milijardu eura (bez PDV-a) – prve godine iznosio je nešto više od 70 milijuna, u poslovnoj godini 2023. (01. rujna 2022. – 31. kolovoza 2023.) oko 150 milijuna, dok se i za poslovnu godinu 2024., koja upravo ide svom kraju, očekuje značajni rast.

Ovakvi rezultati ne bi bili mogući da IKEA nije nastojala biti dostupna svojim kupcima i klijentima širom Hrvatske. Upravo stoga je između 2017. do 2020. otvoreno šest IKEA dostavnih centara – Rijeka, Split, Osijek, Dubrovnik, Zadar i Pula (po redu otvaranja), a 2021. otvoren je i IKEA Studio za planiranje u Splitu, prvi u regiji IKEA Jugoistočna Europa (Hrvatska, Rumunjska, Slovenija, Srbija, Ukrajina).

Velik je trud uložen i u pokretanje internetske trgovine, pa kupci svoje omiljene IKEA proizvode od 2016. godine mogu naručiti i platiti on-line. Danas taj kanal čini više od trećine ukupnog IKEA prometa u Hrvatskoj – i jedan je od najvećih udjela u IKEA svijetu koji čine 473 robne kuće u 63 države.

„Plan za prvu godinu IKEA poslovanja u Hrvatskoj bio je ostvariti prihod od 60 milijuna eura i imati oko 300 zaposlenih. Danas, dok slavimo deset predivnih godina na ovom tržištu, gotovo smo utrostručili prodaju, ali i broj djelatnika. Naši planovi time su postali stvarnost. IKEA vizija – stvaranje boljeg svakodnevnog života za što više ljudi, bilo kada i bilo gdje – čini nas onim što danas jesmo – dobrim i pouzdanim partnerom za opremanje doma”, rekla je Davorka Pazanin, odnedavno direktorica tržišta IKEA Hrvatska.

Tijekom prvog desetljeća, OFTAST tanjuri i zdjelice bili su među najomiljenijim proizvodima kupaca iz Hrvatske, pa ih je prodano čak 4,9 milijuna u raznim veličinama. Prodano je i 185.000 komada BILLY biblioteka, koje su već godinama jedan od ikoničkih IKEA proizvoda, i koje bi – poredane u nizu – tvorile biblioteku dugu 114 kilometara, dovoljno dugu da se povežu Zagreb i Maribor. Uz to, 400.000 prodanih LACK stolića svih dimenzija poslagani jedan na drugoga tvorili bi planinu visine od 164 kilometra, 18 puta višu od Mount Everesta.
Prednosti IKEA Family kluba vjernosti danas koristi čak 470.000 građana Hrvatske, koji su u njega učlanjeni.

„Znamo da bolji dom znači i bolji život, i trudimo ga se omogućiti ne samo našim kupcima, već i našim djelatnicima, bez kojih IKEA ne bi mogla biti ono što danas jest, a uvijek nastojimo pomoći i lokalnoj zajednici“, dodala je Davorka Pazanin.

Ravnopravnost, različitost i inkluzija važne su odrednice IKEA poslovanja i dio vrijednosti ove tvrtke. Koliko se o tome vodila briga, govori i to što je IKEA Hrvatska više puta, prema neovisnom istraživanju portala Moj Posao, birana za jednog od tri najbolja poslodavca među velikim tvrtkama.

IKEA Hrvatska bila je i predvodnik u tehnološkim rješenjima pa je, pored implementacije automatskog sustava za prikupljanje narudžbi, IKEA Zagreb i jedna od prvih robnih kuća koje već dvije godine koriste dronove za kontrolu stanja zaliha.

Svih ovih godina IKEA je nastojala biti i dobar susjed – donacijama i volonterskim angažmanom svojih djelatnika uključila se u pomoć stanovnicima poplavljenih područja, kao i onima ugroženima potresima i njihovim posljedicama. Upravo su, u suradnji s UNICEF Hrvatska, u tijeku realizacije donacija za KBC Zagreb te Županijsku bolnicu Čakovec, kako bi se pomoglo ukupnoj dobrobiti djece koja se liječe u ovim institucijama. Istodobno, u tijeku je i donacija Udruzi Krijesnica, koja pomaže obiteljima s djecom s malignim bolestima.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice