Događanja
Novo i najraskošnije do sada izdanje magazina „Kreativni dom“ već je dostupno u svim Lesnina XXXL trgovinama
Ohrabrite se i svome domu dajte potpuno novu dimenziju.
Bliži se kraj još jedne godine, a upravo je ovo vrijeme najbolje za donošenje novogodišnjih odluka. Neka se na tom popisu pronađe i uređenje prostora u kojem provodite najviše vremena.
U svim Lesnina XXXL poslovnicama i online dostupno je novo izdanje magazina Kreativni dom koje donosi niz ideja i inspiracija s prijedlozima za uređenje životnog prostora i savjeta kako najdraže prostore učiniti još ugodnijima, a predstavlja i najnovije trendove.
Nova era uređenja
Jeste li znali da je smeđa nova siva? Boje, uzorci i materijali inspirirani prirodom dominirat će u narednom periodu u unutarnjem uređenju, a u magazinu možete vidjeti kako ih vješto kombinirati s ostatkom interijera.
Što je s detaljima? Nezaobilazni će biti predmeti s različitim teksturama koji unose dinamiku i toplinu u prostoriju čineći je ugodnijom. Miješanjem različitih materijala, poput zgužvanog baršuna, mekanog umjetnog krzna, umjetne kože, tvida i buklea prostor dobiva potpuno novu dimenziju.
Kako izazvati emocije detaljima, postići jedinstvenost i eleganciju? Kreativni dom će vas ohrabriti na korištenje intenzivnih nijansi koje dizajn podižu na novu razinu.
Na više od 100 stranica Kreativni dom donosi pregršt ideja, savjeta, inspiracija i shopping prijedloga uz zanimljive članke. Potražite ga u svim Lesnina XXXL poslovnicama i online, a moguće ga je pronaći i na kioscima uz novi broj časopisa Gloria.
Događanja
Daikin obilježio 100 godina poslovanja uz spektakularnu proslavu i okupljanje suradnika, klijenata i prijatelja
Tvrtka Daikin je u Zagrebu ovaj tjedan održala spektakularan događaj povodom dva važna jubileja – 100 godina postojanja tvrtke Daikin na globalnoj razini i 20 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj. Okupljeni su bili brojni partneri, klijenti, prijatelji i zaposlenici, a atmosfera je bila ispunjena entuzijazmom i slavlje je trajalo do kasnih sati.
Događanje je započelo pozdravnim govorima u kojima su istaknute značajke ove dvostruke obljetnice, podsjećajući da samo manje od 2% svjetskih tvrtki doživi 100 godina postojanja, a Daikin je ponosan što je uspio zadržati vodeću poziciju u industriji energetski učinkovitih sustava. Desetljeća predanosti, znanja, vještina i inovacija i zaslužuju veliko slavlje!
Večer je bila ispunjena iznenađenjima, a dva velika aplauza upućena su velikim imenima: prvi je bio za gosta večeri, gospodina Hiroyasu Ishikawu, direktora Daikin Central Europe, a drugi za našu najpoznatiju violončelisticu, Anu Rucner, koja je svojim nastupom oduševila publiku.
Bogat program uključivao je i nastupe talentiranih plesača, pjevača, glumaca i akrobata, koji su atmosferu učinili još posebnijom. Svi prisutni, partneri, suradnici i zaposlenici, ključni su za uspjeh tvrtke, što je i naglašeno nekoliko puta tijekom večeri.
Središnji trenutak večeri bio je poziv na pozornicu četvorice direktora – Feđe Zekana, Hrvoja Krapanića, Igora Skelina i Dalibora Borovičke, koji su podijelili svoju viziju budućnosti i zahvalili svim partnerima i okupljenima na podršci.
Daikin se također ističe i ulaganjem u budućnost, pa je večer uključivala uručenje stipendija za izvrsne studente, koji su svojim trudom i zalaganjem zaslužili priznanje.
Tri studenta iz tri grada primili su i donacije, a strukovna škola Ruđer Bošković iz Vinkovaca dobila je Daikin uređaje u vrijednosti od 10.000 eura
Večer je kulminirala iznenađenjem – nastupao je popularni pjevač Jole, koji je svojim nastupom oduševio publiku.
Ovaj događaj nije bio samo proslava uspjeha prošlih 20 godina, već i najava još uspješnijih godina koje slijede, uz daljnji razvoj i inovacije koje Daikin planira donijeti tržištu.
Događanja
Nagradni natječaj “Jabuke nisu kruške” – osvoji vrijedan izolacijski paket!
Tvrtka Knauf Insulation i platforma Prirodno izolirani pokrenula je zanimljiv nagradni natječaj pod nazivom “Jabuke nisu kruške”, u kojem možete osvojiti vrijedan izolacijski paket za vaše potkrovlje. Natječaj je osmišljen kako bi potaknuo sudionike na upoznavanje s prednostima mineralne vune i ECOSE® tehnologije, koje doprinose energetskoj učinkovitosti i održivosti.
Glavna nagrada
Pobjednik natječaja osvaja iznimno vrijedan paket za izolaciju potkrovlja, koji uključuje:
- 150 m² mineralne vune Unifit 035 – visokokvalitetna izolacija debljine 140 mm, idealna za održavanje topline i energetske učinkovitosti.
- 150 m² folije/parne brane Homeseal LDS 35 – za optimalnu zaštitu od vlage i povećanje trajnosti izolacijskih sustava.
Osim glavne nagrade, osigurane su i dodatne vrijedne nagrade za najbolje sudionike!
Kako sudjelovati?
Sudjelovanje je jednostavno i dostupno svima! Evo što trebate napraviti:
- Posjetite službenu stranicu natječaja: Prirodno izolirani – Nagradni natječaj.
- Ispunite prijavni obrazac koji sadrži tri pitanja vezana uz prednosti mineralne vune i ECOSE® tehnologiju.
- Pošaljite svoje odgovore putem online obrasca.
Osim ispunjavanja obrasca, sudionici se potiču na istraživanje prednosti prirodnih izolacijskih materijala i njihovu primjenu u svakodnevnom životu.
Tko može sudjelovati?
Natječaj je otvoren za sve punoljetne građane koji su zainteresirani za poboljšanje energetske učinkovitosti svojih domova, posebno onih koji razmatraju izolaciju potkrovlja ili renovacije.
Prijave su otvorene do naznačenog roka na službenoj stranici natječaja. Nakon isteka roka, stručni žiri odabrat će najbolje sudionike i objaviti dobitnike.
Ako razmišljate o kvalitetnoj izolaciji i želite dodatno uštedjeti na energetskoj potrošnji, ovo je prilika koju ne želite propustiti!
Napomena: Detaljniji uvjeti natječaja i informacije o načinu preuzimanja nagrada dostupni su na službenoj stranici natječaja.