Povežimo se

crown

Predstavljamo dom

Renovacija stana iz 60-ih: Spoj suvremenog dizajna i toplih detalja

Kako transformirati stan iz 60-ih u moderan, funkcionalan i topao dom?

renovacija stana Petra Gajski

Transformacija stana iz 60-ih godina može biti pravi izazov, ali uz pažljivo planiranje i kreativna rješenja rezultat može biti funkcionalan, moderan i vizualno privlačan prostor. Upravo to postigla je Petra Gajski, dizajnerica interijera, koja je vodila kompletnu adaptaciju ovog pedesetak kvadrata velikog stana.

Od neutralnih tonova u dnevnoj i spavaćoj sobi do hrabrih boja u kuhinji i kupaonici – svaki detalj pažljivo je osmišljen kako bi prostor bio maksimalno iskorišten, ali i ugodan za život.

Petra Gajski
Petra Gajski

Renovacija stana: Petra Gajski – funkcionalnost i estetika u jednom

Renovacija stana trajala je šest mjeseci, a cilj je bio pretvoriti stariji stan u topao, moderan i funkcionalan dom.

“Želja klijentice bila je imati što više skladišnog prostora, ali i kutke za opuštanje. Klupice ispod prozora u dnevnom boravku i spavaćoj sobi bile su posebno važan element. To je zahtijevalo prilagodbu instalacija i pomicanje radijatora,” objašnjava dizajnerica.

Osim toga, stan je prošao potpunu adaptaciju, uključujući obnovu podova, elektroinstalacija i novih zidnih rješenja.

Dnevni boravak morao je biti fleksibilan – osim što je centar obiteljskog druženja, trebalo je omogućiti i dodatno mjesto za spavanje. Zato smo dizajnirali prostrane garderobne ormare. Istovremeno ih razigrali ostakljenim dijelovima i otvorenim policama za knjige i dekoracije,” dodaje Petra Gajski.

Kako bi prostor djelovao elegantno i povezan, korištena je tapeta na TV zidu, a zid iza sofe dodatno je naglašen štukaturama.

“Budući da je prostor neutralan, bež tonovi dominiraju, a detalji poput štukatura i tapeta dodaju toplinu i vizualni interes bez preopterećenja prostora,” ističe dizajnerica.

Kuhinja i kupaonica – spoj odvažnih boja i pametnog dizajna

Jedan od najvećih izazova bila je mala, nestandardna kuhinja koju je trebalo učiniti funkcionalnom.

“Originalna kuhinja bila je smještena samo na jednom zidu i imala je vrlo malo skladišnog prostora. Projektirali smo L-oblik kako bismo osigurali više mjesta za uređaje i dodatne ormariće, a dio instalacija smo sakrili unutar elemenata ispod prozora,” objašnjava Petra Gajski.

Vizualno, kuhinja se ističe šahovskim podom od crno-bijelih pločica i kombinacijom plavih donjih ormarića i bijelih gornjih elemenata s ukrasnim ukladama.

“Dodali smo zlatne detalje i subway pločice koje svojim sjajem daju dojam dubine i elegancije,” dodaje dizajnerica.

Kupaonica prati sličan stil – zeleni tonovi i zlatni detalji povezuju je s kuhinjom i hodnikom.

“Najveći izazov bio je raspored – kupaonica je uska i duga, a trebalo je osigurati prostor za perilicu, sušilicu i umivaonik. Preciznim planiranjem uspjeli smo smjestiti sve elemente bez narušavanja estetike,” kaže Gajski.

Hodnik i spavaća soba – diskretna elegancija i praktična rješenja

U hodniku su ugrađena dva velika garderobna ormara, od kojih jedan skriva elektroormar i brojilo, dok drugi služi za jakne i obuću. Kako bi vizualno smanjili masivnost ormara, dodana je klupica za sjedenje i diskretna polica za ključeve.

“Jedan od zanimljivih detalja je maska od letvica na zidu, koja skriva radijator i instalacijske cijevi, ali ujedno ima integrirane skrivene vješalice,” otkriva dizajnerica.

Spavaća soba dizajnirana je u nježnim tonovima kako bi djelovala prozračno, s obzirom na njenu manju kvadraturu.

“Budući da je krevet zauzimao većinu prostora, koristili smo svijetle nijanse kako bismo prostor vizualno proširili. Ponovno smo implementirali klupicu ispod prozora za čitanje, dok je garderobni ormar osmišljen tako da maksimalno iskoristi prostor, ali ne dominira vizualno. objašnjava Gajski.

Poseban detalj u ovoj sobi je akustični panel iznad uzglavlja kreveta, koji osim estetske uloge, služi i kao zvučna izolacija.

“Ovakva rješenja često se koriste u hotelskim sobama, ali ovdje smo ih uspješno integrirali u privatni dom,” ističe dizajnerica.

Renovacija ovog stana pokazuje kako pažljivo planiranje, odabir boja i funkcionalnih rješenja može potpuno transformirati prostor. Kombinacija toplih tonova, hrabrih boja i inovativnih detalja rezultirala je domom koji je istovremeno suvremen, ugodan i maksimalno iskorišten.

Projekt dokazuje da je spoj estetike i funkcionalnosti ključan u modernom dizajnu interijera, a prilagodba prostora životnim navikama korisnika čini veliku razliku u kvaliteti svakodnevnog života.

Nastavite čitati

Događanja

Otvoren je GOOD PLACE – novo mjesto u Zagrebu za interijere i eksterijere s karakterom!

Zagreb je dobio GOOD PLACE – prostor koji podiže standard uređenja!

GOOD PLACE

S početkom proljeća, u centru Zagreba svoja je vrata je otvorio novi GOOD PLACE. Riječ je o jedinstvenoj oazi koja inspirira kreativce i klasičare kako oplemeniti i dekorirati interijere i eksterijere. 

U fokusu je veliki izbor vanjskog namještaja za uređenje vrtova, terasa i balkona, te jedinstvenim tapetama koje se proizvode u Hrvatskoj.

Intimniji prostor u centru grada

“Dosad smo bili smješteni na Savskoj, ali smo odlučili stvoriti pristupačniji i intimniji prostor u samom centru grada. Osim što smo jedinstveno mjesto u Zagrebu za outdoor namještaj vrhunskih brendova Unopiù, Garda, Talenti i Emu, s ponosom predstavljamo i Dimense Decor Gallery Zagreb. Ovu inovativnu tehnologiju proizvodnje koju  je Rococo Decor lansirao 2020. godine” – kaže Lidija Čalović, direktorica tvrtke.

Lidija Čalović

Na ovom mjestu mogu se odabrati noviteti Unopiu vrtnog namještaja beskrajne elegancije i trajnosti, od klasičnog do modernog stila.

Drugi brend kojeg možete pronaći na ovoj adresi je Emu. Riječ je o talijanskom brendu s preko 70 godina dugom tradicijom proizvodnje vrtnog namještaja i fokusom na metalni namještaj za vanjske prostore- privatne oaze ali i velike terase restorana i kafića.

Garda je višestruko nagrađivani brend vrtnog namještaja fokusiran na stvaranje iznimnog namještaja za privatne i javne prostore na otvorenom. Njihove kolekcije namještaja nude savršenu kombinaciju funkcionalnosti, estetike i dubokog poštovanja prema prirodi.

S lijeva na desno: Iva Špalj, creative manager, Špela Colja i Marijan Lipicar, vlasnici Good Place, i Lidija Čalović

Uz spomenute brendove tu je i svjetski poznata talijanska tvrtka Talenti koja eksperimentira s inovativnim tehnologijama i materijalima postavljajući standarde za dizajnerski namještaj. Njihov vrtni namještaj nije samo dizajniran do najsitnijih detalja, već je izrađen od recikliranih tkanina koje su sofisticirano oblikovane.

Ekskluzivne tapete s potpisom “made in Croatia”

Kad je riječ o sofisticiranom dizajnu ugodnom na dodir, u GOOD PLACE konceptu postoji još jedan brend koji privlači sve veći broj suvremenih ljubitelja uređenja interijera.

GOOD PLACE je ekskluzivni zastupnik tapeta s potpisom “made in Croatia”. S potpisom Rococo Decor dolaze personalizirane ekološke tapete s teksturiranim dizajnom. Ove tapete su u potpunosti personalizirane u pogledu strukture, tematike, dimenzija i boja. Za njihovu izradu koriste se ekološke sirovine i inovativne tehnologije, što ih čini jedinstvenima na tržištu.

Danas je jasno da naša kreativna snaga zahtijeva više – individualizaciju. U današnjem svijetu dizajn nije samo o trendovima; dizajn je o osobi.

Zbog toga smo stvorili koncept koji stavlja individuu u centar kreacije. Ovaj projekt omogućava svakome da izabere i stvori prostor prema vlastitim željama, jer snaga individua u izboru proizvoda koji im odgovara postaje ključni element ove suradnje. Spoj umjetnosti i tehnologije nudi nešto više od obične dekoracije. – kaže slikarica Alina Neculcea.

Alina Neculcea

Trendovi u uređenju interijera i eksterijera

Osim o novitetima na otvorenju nove kreativne oaze u centru Zagreba, pričalo se i o aktualnim trendovima u uređenju interijera i eksterijera. Posebno je bilo zanimljivo čuti savjete dizajnerice Korine Zbukvić iz MG dizajna.

“S Lidijom i Good place firmom surađujem već godinama. Ta suradnja od ključne je važnosti za moj rad kao dizajnerice. Osim vrhunske kvalitete materijala i proizvoda, Lidija se izdvaja svojom sposobnošću da razumije i interpretira moje ideje, što omogućava besprijekornu realizaciju mojih ideja u stvarnom prostoru, pogotovo kada je riječ o tapetama gdje u kreativnosti nema nikakvih granica.

Naš odnos koji je temeljen na povjerenju i stručnosti, omogućuje mi da klijentima ponudim rješenja koja ne samo da ispunjavaju, već često i nadmašuju njihova očekivanja. Svaka suradnja rezultira stvaranjem personaliziranih i funkcionalnih prostora koji odražavuja specifične želje korisnika.” – otkrila je Zbukvić.

Njene će savjete primijeniti brojni okupljeni na ovom eventu, ali i dizajneri velikih hotelskih kompleksa koji već 14 godina koliko postoji ova tvrtka u ponudi i kolekcijama crpe inspiraciju za opremanje ugostiteljskih objekata (HORECA), poslovnih i privatnih prostora, ali i popularnih hotelskih kompleksa poput Sunčanog Hvara, Jadranskih luksuznih hotela i mnogih drugih. 

FOTO: Nikola Zoko

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice