Događanja
Daikin obilježio 100 godina poslovanja uz spektakularnu proslavu i okupljanje suradnika, klijenata i prijatelja
Tvrtka Daikin je u Zagrebu ovaj tjedan održala spektakularan događaj povodom dva važna jubileja – 100 godina postojanja tvrtke Daikin na globalnoj razini i 20 godina uspješnog poslovanja u Hrvatskoj. Okupljeni su bili brojni partneri, klijenti, prijatelji i zaposlenici, a atmosfera je bila ispunjena entuzijazmom i slavlje je trajalo do kasnih sati.
Događanje je započelo pozdravnim govorima u kojima su istaknute značajke ove dvostruke obljetnice, podsjećajući da samo manje od 2% svjetskih tvrtki doživi 100 godina postojanja, a Daikin je ponosan što je uspio zadržati vodeću poziciju u industriji energetski učinkovitih sustava. Desetljeća predanosti, znanja, vještina i inovacija i zaslužuju veliko slavlje!
Večer je bila ispunjena iznenađenjima, a dva velika aplauza upućena su velikim imenima: prvi je bio za gosta večeri, gospodina Hiroyasu Ishikawu, direktora Daikin Central Europe, a drugi za našu najpoznatiju violončelisticu, Anu Rucner, koja je svojim nastupom oduševila publiku.
Bogat program uključivao je i nastupe talentiranih plesača, pjevača, glumaca i akrobata, koji su atmosferu učinili još posebnijom. Svi prisutni, partneri, suradnici i zaposlenici, ključni su za uspjeh tvrtke, što je i naglašeno nekoliko puta tijekom večeri.
Središnji trenutak večeri bio je poziv na pozornicu četvorice direktora – Feđe Zekana, Hrvoja Krapanića, Igora Skelina i Dalibora Borovičke, koji su podijelili svoju viziju budućnosti i zahvalili svim partnerima i okupljenima na podršci.
Daikin se također ističe i ulaganjem u budućnost, pa je večer uključivala uručenje stipendija za izvrsne studente, koji su svojim trudom i zalaganjem zaslužili priznanje.
Tri studenta iz tri grada primili su i donacije, a strukovna škola Ruđer Bošković iz Vinkovaca dobila je Daikin uređaje u vrijednosti od 10.000 eura
Večer je kulminirala iznenađenjem – nastupao je popularni pjevač Jole, koji je svojim nastupom oduševio publiku.
Ovaj događaj nije bio samo proslava uspjeha prošlih 20 godina, već i najava još uspješnijih godina koje slijede, uz daljnji razvoj i inovacije koje Daikin planira donijeti tržištu.
Događanja
Nagradni natječaj “Jabuke nisu kruške” – osvoji vrijedan izolacijski paket!
Tvrtka Knauf Insulation i platforma Prirodno izolirani pokrenula je zanimljiv nagradni natječaj pod nazivom “Jabuke nisu kruške”, u kojem možete osvojiti vrijedan izolacijski paket za vaše potkrovlje. Natječaj je osmišljen kako bi potaknuo sudionike na upoznavanje s prednostima mineralne vune i ECOSE® tehnologije, koje doprinose energetskoj učinkovitosti i održivosti.
Glavna nagrada
Pobjednik natječaja osvaja iznimno vrijedan paket za izolaciju potkrovlja, koji uključuje:
- 150 m² mineralne vune Unifit 035 – visokokvalitetna izolacija debljine 140 mm, idealna za održavanje topline i energetske učinkovitosti.
- 150 m² folije/parne brane Homeseal LDS 35 – za optimalnu zaštitu od vlage i povećanje trajnosti izolacijskih sustava.
Osim glavne nagrade, osigurane su i dodatne vrijedne nagrade za najbolje sudionike!
Kako sudjelovati?
Sudjelovanje je jednostavno i dostupno svima! Evo što trebate napraviti:
- Posjetite službenu stranicu natječaja: Prirodno izolirani – Nagradni natječaj.
- Ispunite prijavni obrazac koji sadrži tri pitanja vezana uz prednosti mineralne vune i ECOSE® tehnologiju.
- Pošaljite svoje odgovore putem online obrasca.
Osim ispunjavanja obrasca, sudionici se potiču na istraživanje prednosti prirodnih izolacijskih materijala i njihovu primjenu u svakodnevnom životu.
Tko može sudjelovati?
Natječaj je otvoren za sve punoljetne građane koji su zainteresirani za poboljšanje energetske učinkovitosti svojih domova, posebno onih koji razmatraju izolaciju potkrovlja ili renovacije.
Prijave su otvorene do naznačenog roka na službenoj stranici natječaja. Nakon isteka roka, stručni žiri odabrat će najbolje sudionike i objaviti dobitnike.
Ako razmišljate o kvalitetnoj izolaciji i želite dodatno uštedjeti na energetskoj potrošnji, ovo je prilika koju ne želite propustiti!
Napomena: Detaljniji uvjeti natječaja i informacije o načinu preuzimanja nagrada dostupni su na službenoj stranici natječaja.
Događanja
Održan sajam namještaja Design district uz više od sto izlagača
Veliki interes posjetitelja za ekološki prihvatljivim rješenjima potvrdio je ulogu Design district sajma u promicanju održivih praksi
Sajam namještaja Design district održava se od 2018. godine u Rovinju, a ove je godine bio pod egidom održiva arhitektura i biofilni dizajn interijera.
Prostor bivše tvornice duhana u Rovinju na dva je dana postao središte zbivanja dizajnerske scene. Na 2000 četvornih metara smjestilo se više od sto izlagača koji su pokušali poslati zajedničku poruku.
Tatjana Kos, direktorica sajma Design distric ističe kako je glavna poruka poslana kroz sajam ta da svake godine donose novitete, pogotovo vezane uz ekologiju i održivost, a ove godine je isto tako većina od tih sto i više izlagača je orijentirana i bazirana prema ekologiji i održivosti.
Veliki interes posjetitelja za ekološki prihvatljivim rješenjima potvrdio je ulogu Design district sajma u promicanju održivih praksi
“To je zapravo, usudim se reći, jedino mjesto koje zaista njeguje priču o dizajnu, priču o toleranciji, priču o kreativnim izričajima. Mi koji smo iz industrije namještaja i uređenja interijera znamo koliko je potrebno biti fokusiran i koliko je potrebno imati poslovni sajam na kojem će se susretati struke kao što su proizvođači, ponuđači namještaja i ostalih proizvoda za uređenje interijera i eksterijera, sa arhitektima, dizajnerima interijera, investitorima.
Design district je zapravo jedno i jedino mjesto na kojem se to događa, iz godine u godinu se to sve više potvrđuje i kroz naše konferencije i kroz veliki broj arhitekata i dizajnera interijera koji su svake godine kod nas gosti.”, navodi Kos.
Novi trendovi i renomirani proizvođaći namještaja
Ovogodišnje izdanje sajma Design district posjetiteljima je predstavio nove trendove u uređenju interijera, kako rezidencijalnih tako i javnih prostora.
“Nismo mi u trendu nego mi čak na neki način namećemo trendove, zapravo pričamo o toj održivosti u gradnji, opremanju interijera… Kako je profesor Čengić rekao, kaos je ušao u grad, kaos je ušao i u naše glave i u naše prostore gdje živimo i gdje radimo i mi nekako želimo zapravo to izbjeći u ukazati na to svake godine.
Prve godine je čak tema bila bioarhitektura, tad još to nije bio poznat pojam u Hrvatskoj. Dakle, naše poruke sa sajma su da se trebamo dobro “resetirati”, ali da se trebamo vratiti na neki put s kojeg smo skrenuli. To je put koji je u suglasju s prirodom, u suglasju s našom ljudskom prirodom, da budemo što zeleniji i što bliži onim nekim našim početcima.”, pojasnila je.
Uz renomirane proizvođače namještaja, ravnopravno su stajali mali, uglavnom istarski proizvođači
“Razumjeli smo to da tko god dođe na sajam želi nešto odnijet, ali ne može kupit sofu i nosit ju… Tako je došlo do odluke da imamo male proizvođače i tako ih potičemo. Oni su ovdje naši gosti, imaju prodaju i svatko tko dođe na sajam nakon obilaska tih 2000 kvadrata sajma, svrate i kupe odlične proizvode. Ne samo hranu i piće, nego i poklone te razno razne sitnice, sad pogotovo za nastupajuće blagdane.”, zaključila je sugovornica.
Design district pružio je uvid u trendove koji će oblikovati interijere u nadolazećim godinama, inovativne materijale za biofilni dizajn interijera te omogućio povezivanje različitih struka s ciljem razvoja tržišta uređenja interijera.