Događanja
Moel svečano otvorio prvi premium showroom u Zagrebu: Nova era elegancije i luksuza za kućne potrepštine

Moel, renomirani hrvatski brend poznat po svojim proizvodima za dom vrhunske kvalitete, konačno je otvorio svoj prvi showroom u centru Zagreba. Na adresi Vlaška 82 Moel je sad još bliže svojim kupcima, nudeći jedinstveno i potpuno novo iskustvo.
Ovaj prostor osmišljen je kao kreativno središte gdje potencijalni kupci mogu iz prve ruke osjetiti vrhunsku kvalitetu i dizajn Moelovih proizvoda.

Brend definiran elegancijom, udobnošću i održivošću
Od svog osnutka, Moel je sinonim za visoko kvalitetne proizvode koji spajaju elegantan dizajn, vrhunsku udobnost i predanost održivosti. Od najfinijih posteljina do pažljivo izrađenih ručnika i kuhinjskih tekstila, svaki Moelov proizvod osmišljen je s jednim ciljem, a to je bolja kvaliteta svakodnevnog života svojih klijenata.

“Sve što radimo, radimo imajući na umu krajnjeg korisnika što smo i mi sami i kako bi svatko tko uloži u naš proizvod bio zadovoljan.. Ako se tako osjećaju uz naše proizvode onda smo mi svoj cilj ispunili” kaže Mia Antunović, osnivačica brenda. “Sve što nudimo ne pristaje na nikakve kompromise. Naši proizvodi izrađeni su od najkvalitetnijih materijala i utjelovljuju sve ono što zastupamo — udobnost, eleganciju i trajnost.”

Poziv da osobno iskusite kvalitetu
Zagrebački showroom nudi intiman i profinjen ambijent, potpuno u skladu sa sofisticiranom estetikom Moela. Svaki detalj, od interijera do izložbenih postava, pažljivo je odabran kako bi reflektirao suštinu brenda. Ovaj prostor neće biti samo usputni izlog, već i izvor inspiracije za sve one koji žele unijeti dašak elegancije i smirenosti u svoj dom.

Zagreb je upravo postao bogatiji za posebno mjesto na kojem možete poboljšati kvalitetu življenja u svom domu i to je najbolji mogući razlog da ga i posjetite, a za više informacija o proizvodima i samom brandu posjetite Moelovu mrežnu stranicu.

Događanja
ISH 2025: Sajam u znaku održivosti i energetske učinkovitosti
Donosimo najnovija rješenja za grijanje, ventilaciju i vodu s ISH sajma

Na najvećem europskom sajmu grijanja, klimatizacije, sanitarija i kupaonske opreme – ISH 2025 – održivost nije bila samo tema. Bila je okosnica svega prikazanog.
Pod motom „Rješenja za održivu budućnost“, međunarodni sajam grijanja, klimatizacije hlađenja i kupaonske opreme, ISH 2025, usredotočio se na pitanja ključna za spomenuti sektor u vidu zaštite klime. Tako su na sajmu predstavljeni sanitarni koncepti za optimizaciju potrošnje vode, energetski učinkoviti sustavi za smanjenje emisija CO2, najnovije tehnologije za poboljšanje kvalitete unutarnjeg zraka te pametna automatizacija za visoku kontrolu potrošnje energije.

ISH 2025 u Frankfurtu: Pametna rješenja za održivu budućnost
Industrija je jasno pokazala smjer – pametni sustavi, ušteda resursa i maksimalna učinkovitost.
„ISH se održava svake druge godine i spada među najveće sajmove ovoga tipa u svijetu,“ rekao je Leon Šikulec, voditelj rezidencijalne prodaje u Daikinu. „U pravilu svi veći proizvođači sudjeluju kako bi predstavili svoja postignuća u zadnje dvije godine.“
Na sajmu su sudjelovale i dvije hrvatske tvrtke – Lipovica i Centrometal, potvrđujući da Hrvatska ima što pokazati kad je riječ o inovacijama u energetici.

Prikaz tehnologija koje čuvaju energiju i vodu
Sajam je bio prepun rješenja za optimizaciju potrošnje vode i energije, smanjenje emisija CO₂ te poboljšanje kvalitete zraka u zatvorenim prostorima.
„Izložbeni prostor nudio je sveobuhvatan pregled najnovijih dostignuća za energetsku učinkovitost i pametno upravljanje zgradama“, istaknuto je u prilogu.
„ISH je najveći sajam u našoj industriji u Europi,“ naglasila je Martina Džoja Barišić, direktorica regije Mediteran za Grohe. „Izuzetno nam je bitno povezati se s postojećim i budućim poslovnim partnerima i kupcima, pokazati što znači Grohe – kroz održivost, i kroz dizajn.“

Održivost kao stvarna strategija, ne klauzula
ISH 2025 još je jednom pokazao kako se vrhunski dizajn, funkcionalnost i održivost sve više povezuju i nadopunjuju. To je osobito bilo vidljivo u sektoru kupaonica gdje su predstavljeni moderni kupaonski koncepti s resursno učinkovitim materijalima.
„Stalno dolaze posjetitelji koji žele vidjeti nešto novo,“ rekao je Ivica Družijanić, projektni menadžer tvrtke TECE. „Imamo jako puno za pokazati – i sklapaju se veliki poslovi.“
Kupaonice, sanitarije, sustavi grijanja – sve je prožeto idejom odgovornog korištenja resursa.

„Za nas je održivost stvarna vrijednost“
Grohe, Daikin, Roca i mnogi drugi nisu samo izlagali proizvode – predstavljali su filozofiju poslovanja.
„Održivost se uistinu provlači kao poruka kroz cijeli naš štand“, rekla je Martina Džoja Barišić. „Ali ne samo radi sajma – nego radi našeg poslovanja koje uistinu teži ka održivosti.“
Klimatske promjene jedan su od najvećih izazova današnjice, a građevinski sektor u njemu ima jako veliku ulogu. Od ukupne količine štetnih emisija u Europi, oko 38 posto proizvedu građevine. Zato su inovativna tehnologija, obnovljivi izvori energije i inteligentni sustavi za upravljanje ključni da bismo ostvarili svoje zadane klimatološke ciljeve. A svoja rješenja predstavilo je više od 2000 izlagača iz 54 zemlje na ISH sajmu održanom u Frankfurtu.
Događanja
Ne propustite! Besplatne radionice ekspresivne art terapije u Zagrebu
U Zagrebu se održava ciklus besplatnih radionica ekspresivne art terapije. Saznajte kako se prijaviti!

U suradnji Galerije Miroslav Kraljević i restorana OAZA Joyful Kitchen, od 27. ožujka do kraja travnja 2025. održavaju se besplatne likovne radionice pod nazivom “Ekspresivna art terapija“. Program je namijenjen svima koji žele kroz kreativni proces istražiti svoje emocije, unutarnje obrasce i osobni razvoj.
Radionice se održavaju četvrtkom od 17:30 do 19:30 sati u prostoru OAZA Joyful Kitchena, u Radićevoj 9 u Zagrebu, a dolazak je potrebno prethodno najaviti.
Termini održavanja su: 27.3., 3.4., 10.4., 17.4., 24.4. i 29.4.
Što donosi ekspresivna art terapija?
Program obuhvaća šest tematski oblikovanih susreta koji povezuju psihološku refleksiju i vizualno izražavanje, pod vodstvom Tare Beate Racz, diplomirane psihologinje, akademske slikarice i likovne terapeutkinje.

Kroz crtanje, slikanje, kolaž i simboličko izražavanje, sudionici će istraživati teme poput unutarnjeg svijeta, međuljudskih odnosa, donošenja odluka i osobnog identiteta.
Kuća Kreativnosti: Prostor gdje umjetnost postaje dio svakodnevice
Ovi susreti ne predstavljaju psihoterapijski tretman u užem smislu “art psihoterapije”, već nude likovno-ekspresivni pristup usmjeren na osobni rast, emocionalnu svjesnost i samorazumijevanje kroz kreativni rad u podržavajućem okruženju. Kroz crtanje, slikanje, kolaž i simboličko izražavanje, sudionici će istraživati teme poput unutarnjeg svijeta, donošenja odluka, međuljudskih odnosa, prošlosti i osobnog identiteta.
Kako sudjelovati?
Program je otvoren za sve punoljetne osobe, bez obzira na prethodno umjetničko iskustvo. Nije važno “znati crtati” – naglasak nije na estetskom rezultatu, već na autentičnom izrazu i osobnom doživljaju procesa.
Svaki susret uključuje kratku uvodnu vježbu, samostalni kreativni rad i vođenu refleksiju. Sudjelovanje je potpuno besplatno, a sav je materijal osiguran. Moguće je sudjelovati na pojedinačnim radionicama ili kontinuirano pratiti čitav program, ovisno o osobnim interesima i raspoloživosti.

Broj mjesta je ograničen, a prijave su obavezne putem poveznice:
https://shorturl.at/hJefj
Završno okupljanje predviđeno je za 30. svibnja, u obliku pop-up izložbe u Galeriji Miroslav Kraljević. Sudionici će imati priliku predstaviti svoje radove i osobne procese nastale tijekom radionica.
Za dodatne informacije posjetite stranice Galerije Miroslav Kraljević:
https://g-mk.hr/vijesti/art-terapija/
il pišite na: info@g-mk.hr