Događanja
Nogometno zagrijavanje za EURO 2024 uz Hisense

Ususret 17. izdanju Europskog prvenstva u nogometu, tvrtka Hisense organizirala je nogometni turnir Hisense kup 2024 na kojem su sudjelovale ekipe prodajnih partnera ovog prestižnog tehnološkog brenda i ekipa medija. Pred brojnom publikom u Sport Factory-u više od 100 igrača uključujući i domaćine, Hisense ekipu, pokazalo je zavidno nogometno umijeće i majstorstvo kao pravi profesionalci. Uz odličnu atmosferu i u sportskom duhu, bila je ovo uistinu izvrsna prilika za najavu UEFA EURO 2024™, čiji je Hisense globalni partner, već treći put zaredom.
Sportski marketing je ključni element u globalnom rastu Hisense-a te izgradnji prepoznatljivosti brenda diljem svijeta. Hisense je zabilježio gotovo udvostručene brojke u kategoriji ‘’svijest o robnoj marki’’ u proteklih pet godina, pri čemu su sponzorstva i povezanost s turnirima značajno pridonijeli toj brojci.
Na Hisense kupu 2024 okupljeni su mogli vidjeti najbolje od službenih proizvoda Europskog nogometnog prvenstva UEFA EURO 2024™, odnosno Hisense hladnjake, televizore, perilice rublja, male kućanske uređaje i klima uređaje.
Iskustvo stadiona u vašem domu
Hisense, podržava mnoge sportske priče visokog profila, svakodnevno oduševljavajući milijune obožavatelja diljem svijeta, pružajući im ultimativno iskustvo gledanja raznih utakmica. Nije drugačije ni s UEFA EURO 2024™, čiji su službeni televizori – Hisense televizori.
Ako ne možemo biti u Njemačkoj, možemo dočarati iskustvo stadiona izravno u dnevnoj sobi uz Hisense televizore. Mnogi pogledi su bili upereni u TV iz nove serije uređaja za 2024. godinu. Posebno se istaknuo 85E7NQ PRO, iznimne veličine i kvalitete slike koja je rezultat inovativne tehnologije pozadinskog osvjetljenja uparenog s QLED tehnologijom.
Hisense hladnjaci – pobjednici na svakom stadionu

Osim nove serije TV-a, Hisense je također prezentirao svoje hladnjake kojima je cilj poboljšati svakodnevno životno iskustvo i pružiti osvježenje u svakom trenu. Najviše pažnje je ukrao prostran, energetski učinkovit, dobro organiziran hladnjak izuzetno elegantnog dizajna – model RQ760N4IFE iz serije Pureflat. Krasi ga veliki zaslon od 21 inča na vratima hladnjaka, a to znači da se kuhanje i gledanje utakmice mogu odvijati istovremeno!
Savršena temperatura za ugodnije navijanje
Hisense klima uređaji su također službeni uređaji prvenstva. Uz Hisense klime ste samo jedan klik udaljeni od savršene temperature u svom domu, ali i svježeg te zdravog zraka – kao u prirodi. Štetni virusi i bakterije mogu na različite načine ući u vaš dom, ali uz pomoć Hisense klima možete održavati svoj zrak čistim i zdravim.
Perilice za svaki dres
Nježno, ali učinkovito pranje rublja, čak i onog uprljano tvrdokornim mrljama, zemljom i travom, pronašle su svoje mjesto u asortimanu službenih uređaja prvenstva. Istaknuo se predivan model WF5S1045BW koji ima inovativni dizajn, Auto Dosing, kapacitet od čak 10,5 kilograma, te opciju pametnog povezivanja putem aplikacije ConnectLife.
Hisense kup 2024 – sportski dan za pamćenje
Nakon službenog ždrijeba i odigranih 14 utakmica na natjecanju Hisense kup 2024 finalistima i pobjednicima dodijeljene su vrlo vrijedne nagrade – Hisense televizori, soundbarovi i ledomati, a veselo je bilo i u posebno pripremljenoj Chill zoni turnira koja je dodatno zabavila brojne navijače izvrsnim ritmovima DJ-a, slasnim zalogajima, stolnim nogometom i posebno kreiranim Hisense koktelima. Nagrade su dobili i najbolji golman, najbolji strijelac i najbolji navijač, više nego zasluženo.

Pobjednik Hisense turnira za 2024. godinu je Emmezete, dok je drugo mjesto osvojila ekipa Maxmart, a treće Sancta Domenica. Usprkos neizvjesnosti na terenu, momčadi su nam uvjerljivo pokazale da prodajni predstavnici, osim što odlično prodaju uređaje, znaju i igrati nogomet!
Hisense kup postaje regionalna tradicija tvrtke Hisense koja i na ovaj način pokazuje svoju odlučnost da podrži lokalna tržišta u razvoju zdravijih navika i bolje kvalitete života.
Događanja
ISH 2025: Sajam u znaku održivosti i energetske učinkovitosti
Donosimo najnovija rješenja za grijanje, ventilaciju i vodu s ISH sajma

Na najvećem europskom sajmu grijanja, klimatizacije, sanitarija i kupaonske opreme – ISH 2025 – održivost nije bila samo tema. Bila je okosnica svega prikazanog.
Pod motom „Rješenja za održivu budućnost“, međunarodni sajam grijanja, klimatizacije hlađenja i kupaonske opreme, ISH 2025, usredotočio se na pitanja ključna za spomenuti sektor u vidu zaštite klime. Tako su na sajmu predstavljeni sanitarni koncepti za optimizaciju potrošnje vode, energetski učinkoviti sustavi za smanjenje emisija CO2, najnovije tehnologije za poboljšanje kvalitete unutarnjeg zraka te pametna automatizacija za visoku kontrolu potrošnje energije.

ISH 2025 u Frankfurtu: Pametna rješenja za održivu budućnost
Industrija je jasno pokazala smjer – pametni sustavi, ušteda resursa i maksimalna učinkovitost.
„ISH se održava svake druge godine i spada među najveće sajmove ovoga tipa u svijetu,“ rekao je Leon Šikulec, voditelj rezidencijalne prodaje u Daikinu. „U pravilu svi veći proizvođači sudjeluju kako bi predstavili svoja postignuća u zadnje dvije godine.“
Na sajmu su sudjelovale i dvije hrvatske tvrtke – Lipovica i Centrometal, potvrđujući da Hrvatska ima što pokazati kad je riječ o inovacijama u energetici.

Prikaz tehnologija koje čuvaju energiju i vodu
Sajam je bio prepun rješenja za optimizaciju potrošnje vode i energije, smanjenje emisija CO₂ te poboljšanje kvalitete zraka u zatvorenim prostorima.
„Izložbeni prostor nudio je sveobuhvatan pregled najnovijih dostignuća za energetsku učinkovitost i pametno upravljanje zgradama“, istaknuto je u prilogu.
„ISH je najveći sajam u našoj industriji u Europi,“ naglasila je Martina Džoja Barišić, direktorica regije Mediteran za Grohe. „Izuzetno nam je bitno povezati se s postojećim i budućim poslovnim partnerima i kupcima, pokazati što znači Grohe – kroz održivost, i kroz dizajn.“

Održivost kao stvarna strategija, ne klauzula
ISH 2025 još je jednom pokazao kako se vrhunski dizajn, funkcionalnost i održivost sve više povezuju i nadopunjuju. To je osobito bilo vidljivo u sektoru kupaonica gdje su predstavljeni moderni kupaonski koncepti s resursno učinkovitim materijalima.
„Stalno dolaze posjetitelji koji žele vidjeti nešto novo,“ rekao je Ivica Družijanić, projektni menadžer tvrtke TECE. „Imamo jako puno za pokazati – i sklapaju se veliki poslovi.“
Kupaonice, sanitarije, sustavi grijanja – sve je prožeto idejom odgovornog korištenja resursa.

„Za nas je održivost stvarna vrijednost“
Grohe, Daikin, Roca i mnogi drugi nisu samo izlagali proizvode – predstavljali su filozofiju poslovanja.
„Održivost se uistinu provlači kao poruka kroz cijeli naš štand“, rekla je Martina Džoja Barišić. „Ali ne samo radi sajma – nego radi našeg poslovanja koje uistinu teži ka održivosti.“
Klimatske promjene jedan su od najvećih izazova današnjice, a građevinski sektor u njemu ima jako veliku ulogu. Od ukupne količine štetnih emisija u Europi, oko 38 posto proizvedu građevine. Zato su inovativna tehnologija, obnovljivi izvori energije i inteligentni sustavi za upravljanje ključni da bismo ostvarili svoje zadane klimatološke ciljeve. A svoja rješenja predstavilo je više od 2000 izlagača iz 54 zemlje na ISH sajmu održanom u Frankfurtu.
Događanja
Ne propustite! Besplatne radionice ekspresivne art terapije u Zagrebu
U Zagrebu se održava ciklus besplatnih radionica ekspresivne art terapije. Saznajte kako se prijaviti!

U suradnji Galerije Miroslav Kraljević i restorana OAZA Joyful Kitchen, od 27. ožujka do kraja travnja 2025. održavaju se besplatne likovne radionice pod nazivom “Ekspresivna art terapija“. Program je namijenjen svima koji žele kroz kreativni proces istražiti svoje emocije, unutarnje obrasce i osobni razvoj.
Radionice se održavaju četvrtkom od 17:30 do 19:30 sati u prostoru OAZA Joyful Kitchena, u Radićevoj 9 u Zagrebu, a dolazak je potrebno prethodno najaviti.
Termini održavanja su: 27.3., 3.4., 10.4., 17.4., 24.4. i 29.4.
Što donosi ekspresivna art terapija?
Program obuhvaća šest tematski oblikovanih susreta koji povezuju psihološku refleksiju i vizualno izražavanje, pod vodstvom Tare Beate Racz, diplomirane psihologinje, akademske slikarice i likovne terapeutkinje.

Kroz crtanje, slikanje, kolaž i simboličko izražavanje, sudionici će istraživati teme poput unutarnjeg svijeta, međuljudskih odnosa, donošenja odluka i osobnog identiteta.
Kuća Kreativnosti: Prostor gdje umjetnost postaje dio svakodnevice
Ovi susreti ne predstavljaju psihoterapijski tretman u užem smislu “art psihoterapije”, već nude likovno-ekspresivni pristup usmjeren na osobni rast, emocionalnu svjesnost i samorazumijevanje kroz kreativni rad u podržavajućem okruženju. Kroz crtanje, slikanje, kolaž i simboličko izražavanje, sudionici će istraživati teme poput unutarnjeg svijeta, donošenja odluka, međuljudskih odnosa, prošlosti i osobnog identiteta.
Kako sudjelovati?
Program je otvoren za sve punoljetne osobe, bez obzira na prethodno umjetničko iskustvo. Nije važno “znati crtati” – naglasak nije na estetskom rezultatu, već na autentičnom izrazu i osobnom doživljaju procesa.
Svaki susret uključuje kratku uvodnu vježbu, samostalni kreativni rad i vođenu refleksiju. Sudjelovanje je potpuno besplatno, a sav je materijal osiguran. Moguće je sudjelovati na pojedinačnim radionicama ili kontinuirano pratiti čitav program, ovisno o osobnim interesima i raspoloživosti.

Broj mjesta je ograničen, a prijave su obavezne putem poveznice:
https://shorturl.at/hJefj
Završno okupljanje predviđeno je za 30. svibnja, u obliku pop-up izložbe u Galeriji Miroslav Kraljević. Sudionici će imati priliku predstaviti svoje radove i osobne procese nastale tijekom radionica.
Za dodatne informacije posjetite stranice Galerije Miroslav Kraljević:
https://g-mk.hr/vijesti/art-terapija/
il pišite na: info@g-mk.hr