Povežimo se

Događanja

Otvoren je GOOD PLACE – novo mjesto u Zagrebu za interijere i eksterijere s karakterom!

Zagreb je dobio GOOD PLACE – prostor koji podiže standard uređenja!

GOOD PLACE

S početkom proljeća, u centru Zagreba svoja je vrata je otvorio novi GOOD PLACE. Riječ je o jedinstvenoj oazi koja inspirira kreativce i klasičare kako oplemeniti i dekorirati interijere i eksterijere. 

U fokusu je veliki izbor vanjskog namještaja za uređenje vrtova, terasa i balkona, te jedinstvenim tapetama koje se proizvode u Hrvatskoj.

Intimniji prostor u centru grada

“Dosad smo bili smješteni na Savskoj, ali smo odlučili stvoriti pristupačniji i intimniji prostor u samom centru grada. Osim što smo jedinstveno mjesto u Zagrebu za outdoor namještaj vrhunskih brendova Unopiù, Garda, Talenti i Emu, s ponosom predstavljamo i Dimense Decor Gallery Zagreb. Ovu inovativnu tehnologiju proizvodnje koju  je Rococo Decor lansirao 2020. godine” – kaže Lidija Čalović, direktorica tvrtke.

Lidija Čalović

Na ovom mjestu mogu se odabrati noviteti Unopiu vrtnog namještaja beskrajne elegancije i trajnosti, od klasičnog do modernog stila.

Drugi brend kojeg možete pronaći na ovoj adresi je Emu. Riječ je o talijanskom brendu s preko 70 godina dugom tradicijom proizvodnje vrtnog namještaja i fokusom na metalni namještaj za vanjske prostore- privatne oaze ali i velike terase restorana i kafića.

Garda je višestruko nagrađivani brend vrtnog namještaja fokusiran na stvaranje iznimnog namještaja za privatne i javne prostore na otvorenom. Njihove kolekcije namještaja nude savršenu kombinaciju funkcionalnosti, estetike i dubokog poštovanja prema prirodi.

S lijeva na desno: Iva Špalj, creative manager, Špela Colja i Marijan Lipicar, vlasnici Good Place, i Lidija Čalović

Uz spomenute brendove tu je i svjetski poznata talijanska tvrtka Talenti koja eksperimentira s inovativnim tehnologijama i materijalima postavljajući standarde za dizajnerski namještaj. Njihov vrtni namještaj nije samo dizajniran do najsitnijih detalja, već je izrađen od recikliranih tkanina koje su sofisticirano oblikovane.

Ekskluzivne tapete s potpisom “made in Croatia”

Kad je riječ o sofisticiranom dizajnu ugodnom na dodir, u GOOD PLACE konceptu postoji još jedan brend koji privlači sve veći broj suvremenih ljubitelja uređenja interijera.

GOOD PLACE je ekskluzivni zastupnik tapeta s potpisom “made in Croatia”. S potpisom Rococo Decor dolaze personalizirane ekološke tapete s teksturiranim dizajnom. Ove tapete su u potpunosti personalizirane u pogledu strukture, tematike, dimenzija i boja. Za njihovu izradu koriste se ekološke sirovine i inovativne tehnologije, što ih čini jedinstvenima na tržištu.

Danas je jasno da naša kreativna snaga zahtijeva više – individualizaciju. U današnjem svijetu dizajn nije samo o trendovima; dizajn je o osobi.

Zbog toga smo stvorili koncept koji stavlja individuu u centar kreacije. Ovaj projekt omogućava svakome da izabere i stvori prostor prema vlastitim željama, jer snaga individua u izboru proizvoda koji im odgovara postaje ključni element ove suradnje. Spoj umjetnosti i tehnologije nudi nešto više od obične dekoracije. – kaže slikarica Alina Neculcea.

Alina Neculcea

Trendovi u uređenju interijera i eksterijera

Osim o novitetima na otvorenju nove kreativne oaze u centru Zagreba, pričalo se i o aktualnim trendovima u uređenju interijera i eksterijera. Posebno je bilo zanimljivo čuti savjete dizajnerice Korine Zbukvić iz MG dizajna.

“S Lidijom i Good place firmom surađujem već godinama. Ta suradnja od ključne je važnosti za moj rad kao dizajnerice. Osim vrhunske kvalitete materijala i proizvoda, Lidija se izdvaja svojom sposobnošću da razumije i interpretira moje ideje, što omogućava besprijekornu realizaciju mojih ideja u stvarnom prostoru, pogotovo kada je riječ o tapetama gdje u kreativnosti nema nikakvih granica.

Naš odnos koji je temeljen na povjerenju i stručnosti, omogućuje mi da klijentima ponudim rješenja koja ne samo da ispunjavaju, već često i nadmašuju njihova očekivanja. Svaka suradnja rezultira stvaranjem personaliziranih i funkcionalnih prostora koji odražavuja specifične želje korisnika.” – otkrila je Zbukvić.

Njene će savjete primijeniti brojni okupljeni na ovom eventu, ali i dizajneri velikih hotelskih kompleksa koji već 14 godina koliko postoji ova tvrtka u ponudi i kolekcijama crpe inspiraciju za opremanje ugostiteljskih objekata (HORECA), poslovnih i privatnih prostora, ali i popularnih hotelskih kompleksa poput Sunčanog Hvara, Jadranskih luksuznih hotela i mnogih drugih. 

FOTO: Nikola Zoko

Događanja

nZEB 2025: Održivo i priuštivo stanovanje

Sveučilište u Zagrebu Arhitektonski fakultet i Klaster za energetsku učinkovitost i održivost u zgradarstvu – nZEB.hr organiziraju cjelodnevni stručni skup „nZEB 2025: Održivo i priuštivo stanovanje”. Skup će se održati 20. veljače 2025. godine u Hotelu Antunović u Zagrebu, s početkom u 9 sati.

Glavne teme skupa

Fokus ovogodišnjeg skupa je Nacionalni plan stambene politike Republike Hrvatske do 2030. godine, prvi srednjoročni strateški dokument koji se bavi pitanjima priuštivog i održivog stanovanja te optimizacije prostora u funkciji stanovanja.

  • Nacionalni plan stambene politike Republike Hrvatske do 2030. godine
    • Smanjenje iseljavanja stanovništva
    • Stambeno zbrinjavanje mladih i naseljavanje deficitarnim kadrom
    • Povećanje radne mobilnosti
    • Olakšavanje života starijim osobama
    • Promicanje zelene i kružne stanogradnje
  • Propisi i smjernice iz područja zelene i održive gradnje, energetske učinkovitosti, sigurnosti i zdravih unutarnjih klimatskih uvjeta
  • Tehnička rješenja za projektiranje, izgradnju, obnovu i modernizaciju postojećih stambenih zgrada
  • Materijali, proizvodi i sustavi za izgradnju, obnovu i modernizaciju zgrada po najvišim standardima održivosti, energetske učinkovitosti, sigurnosti i kvalitete
  • Rješenja za postizanje energetskih i klimatskih ciljeva kroz dekarbonizaciju fonda zgrada
  • Iskustva i izvedeni primjeri novih i obnovljenih zgrada po najvišim standardima energetske učinkovitosti, sigurnosti i kvalitete

Program i ključni naglasci

Program skupa obuhvatit će tehnička rješenja za projektiranje, izgradnju, obnovu i modernizaciju stambenih zgrada u skladu s ciljevima Nacionalnog plana. Poseban naglasak bit će na postizanju energetske učinkovitosti, CO₂ neutralnosti, statičke i požarne sigurnosti, kao i osiguravanju visokokvalitetnih i ugodnih prostora za boravak.

Prijava i dodatne informacije

Cijena aktivnosti: Bez naplate/kotizacije, ali uz obaveznu prijavu.

Prijaviti se možete putem linka: Prijavni obrazac.

Bez prijave i bez dodjele bodova za stručno usavršavanje, zainteresirani će moći pratiti prijenos skupa uživo putem www.nzeb.hr i YouTube kanala nZEB.hr.

Prošlogodišnji skupovi

Ovaj stručni skup nastavlja tradiciju prethodnih godina, gdje su obrađivane ključne teme poput obnove i modernizacije zgrada te tehničkih rješenja za energetsku i statičku sanaciju.

nZEB 2024 Obnova i modernizacija zgrada

Na skupu nZEB 2024 poseban je naglasak bio na prikazu primjera i tehničkih rješenja za projektiranje, obnovu i modernizaciju postojećih zgrada, kao i za izgradnju novih zgrada koje, uz energetsku učinkovitost i CO₂ neutralnost, osiguravaju statičku i požarnu sigurnost te visokokvalitetne i ugodne prostore za život i rad.

Više o nZEB-u možete saznati u intervjuu s dr.sc. Zoranom Veršićem.

nZEB 2024 Obnova i modernizacija zgrada

Više informacija o skupu dostupno je na službenoj web stranici: www.nzeb.hr

Nastavite čitati

Arhitekti i arhitektonski projekti

Motel „Sljeme“ postaje Rivia Arts & Culture Hotel

Krenula rekonstrukcija kultnog Vitićevog objekta na Preluku

Rijeka, 21. siječnja 2025. – Započeo je projekt rekonstrukcije i obnove nekadašnjeg motela „Sljeme“, arhitektonske kulturne baštine jednog od najznačajnijih hrvatskih arhitekata Ivana Vitića, koji se nalazi na području Preluka u okolici Rijeke. Novi hotel, čije je otvaranje predviđeno za kraj 2026. godine, imat će četiri zvjezdice te će nositi ime Rivia Arts & Culture Hotel. Ukupna vrijednost investicije iznosi 18 milijuna eura, a investitor je tvrtka HGK hoteli, čiji je osnivač Hrvatska gospodarska komora.

Revitalizacija Vitićevog objekta izgrađenog 1965. godine, koji danas ima status nepokretnog pojedinačnog kulturnog dobra Ministarstva kulture i medija, provodit će se prema najvišim standardima struke. Za idejno rješenje budućeg Rivia Arts & Culture Hotela zadužen je arhitektonski ured Mataija x Sipina x Turato predvođen riječkim arhitektom Idisom Turatom i arhitektom Marojem Mrduljašem, koji naglašavaju kako će poštovati Vitićevu viziju prilikom gradnje ovog objekta i njegovo modernističko nasljeđe.

Cjelokupan projekt budućeg hotela usmjeren je na očuvanje autentičnosti te arhitektonske vrijednosti Vitićeva djela, gdje ćemo revitalizirati objekt kroz pažljivu nadogradnju koja će mu osigurati novu funkcionalnost i atraktivnost na turističkoj sceni. Uz unapređenje smještajnih kapaciteta, u planu je uvođenje suvremenih sadržaja koji će odgovarati visokim standardima hotelske industrije, ali uz očuvanje estetskih i povijesnih elemenata originalnog dizajna“, istaknuo je arhitekt Idis Turato te naglasio kako je projekt već u fazi razvoja dobio Veliku nagradu Zagrebačkog salona arhitekture i urbanizma 2024. godine.

Predstavljanje projekta podržao je i ravnatelj Uprave za zaštitu kulturne baštine Ministarstva kulture i medija Tomislav Petrinc rekavši kako ovakva vrsta kulturne baštine, nastala u doba moderne i modernizma, predstavlja stručni izazovi u smislu njegova stavljanju u funkciju, odnosno njegova korištenja za budućnost. Petrinc je nadodao kako se nada da će novi hotel privući mlade i obrazovane goste koji će biti najbolji promotori hrvatske kulture u svijetu.

Župan Primorsko-goranske županije Zlatko Komadina naglasio je da se i osobno zalagao za obnovu Vitićeva motela te da se veseli „novoj Panorami“ jer je ona kulturno nasljeđe Kvarnera te istaknuo kako je bilo vrijeme da se ponovno stavi u funkciju te nastavi biti dio tradicije i života na Kvarneru.

Konferenciju za medije podržao je i gradonačelnik Grada Rijeke Marko Filipović: „Posebno me veseli da će ovaj projekt, proizvod „domaće pameti“, pridonijeti razvoju Rijeke kao urbane turističke destinacije, povećati broj turista i kvalitetno valorizirati kulturnu baštinu. Iskreno se nadam da će njegova realizacija biti poticaj da se i ostali, slični objekti u Hrvatske obnove na sličan način te stave u funkciju“.

HGK će ovaj projekt financirati kreditima komercijalnih banaka i vlastitim sredstvima koja su osigurana prodajom neaktivne imovine. Ta sredstva nisu korištena za tekuće poslovanje, nego su akumulirana i koristit će se isključivo za investicije u materijalnu imovinu, odnosno ovaj i slične projekte. Prihodi od aktualnih, tekućih članarina ne koriste se za financiranje ovog projekta. 

Jedan od naših ključnih ciljeva je pozicionirati Rivia Arts & Culture Hotel kao ogledni primjer kako revitalizacija kulturne baštine može stvoriti dugoročnu gospodarsku vrijednost i autentičan proizvod. Investiranjem u obnovu starog motela „Sljeme“ stvaramo i platformu koja će okupiti domaće znanje i proizvode. Od arhitekture i dizajna do programskih rješenja i ponude hrane i pića, u ovom hotelu želimo favorizirati ponudu naših članica, svih hrvatskih tvrtki i poduzetnika. Upravo je HGK prije više od 25 godina projektom „Kupujmo hrvatsko“ postavio temelje za sustavnu promociju i vrednovanje domaće proizvodnje uz istovremenu edukaciju novih generacija potrošača. Kontinuirano smo poticali i ukazivali na važnost domaće proizvodnje i snagu hrvatskih brendova, a danas projektom Rivia Arts & Culture Hotela idemo korak dalje jer želimo izgraditi ogledni primjerak, svojevrsni showroom gdje se može doživjeti i iskusiti ono najbolje od Hrvatske“, naglašava Luka Burilović, predsjednik Hrvatske gospodarske komore.

Burilović je podsjetio i da je HGK početkom prošle godine pokrenuo platformu Stories – Experience Premium Croatia s ciljem promocije i razvoja premium turizma u Hrvatskoj, a koja danas okuplja preko 100 članica. „Autentično iskustvo i kvalitetna te raznolika ponuda bit će usađeni u temelje poslovanja Rivia Arts & Culture Hotela pa stoga vjerujem da će naš hotel, kada bude otvoren, zadovoljiti kriterije članstva u platformi Stories“, zaključuje Burilović.

„U svojem punom kapacitetu Rivia Arts & Culture Hotel zapošljavat će oko 40 ljudi. Već smo pokrenuli i komunikaciju s obrazovnim institucijama u Rijeci i okolici, kako sa srednjim školama, tako i fakultetima, s kojima ćemo razvijati suradnju u cilju edukacije i zaposlenja turističkih stručnjaka. Želimo stvoriti snažnu vezu s lokalnom zajednicom te osigurati najvišu razinu kvalitete usluge u hotelu. Osim toga, ovaj komercijalni projekt je od strateške važnosti za HGK jer predstavlja ključni korak u aktivaciji dosad neiskorištene imovine. Projekt omogućuje optimalno korištenje resursa, istovremeno postavljajući temelje za dugoročnu profitabilnost i održivi rast prihoda. Time HGK dodatno potvrđuje svoju posvećenost jačanju financijske stabilnosti i samoodrživosti“, ističe Tomislav Radoš, direktor tvrtke HGK hoteli.

Rivia Arts & Culture Hotel imat će 57 smještajnih jedinica, od kojih je šest izdvojenih, koje će funkcionirati kao apartmani. Jedinstvenost u ponudi smještaja je i konceptualna podjela na „retro“ dio u kojemu će gosti iskusiti doživljaj i dizajn soba iz 60-ih i 70-ih godina te „suvremene“ sobe u kojima se dizajnom donosi potpuno novo iskustvo modernizma u današnje vrijeme s visokom tehnologijom kao glavnom premisom. Hotel će ponuditi jedinstveni koncept imerzivnog wellnessa koji pruža nezaboravna senzorička iskustva, kombinirajući scenografije prirodnih ljepota Hrvatske s visokotehnološkim multimedijalnim rješenjima i virtualnom stvarnošću.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice