Povežimo se

Događanja

Predstavljena ekskluzivna suradnja GEMMA B&D i SMEG-a

Ekskluzivna suradnja hrvatske tvrtke GEMMA B&D i talijanskog proizvođača SMEG svečano je predstavljena na događanju koji je privukao pažnju javnosti. Pod reflektorima su zablistale obje kompanije naglašavajući jedinstvenu povezanost između sofisticiranog stila poznatog talijanskog brenda i stručnosti domaće tvrtke osnovane prije više od 30 godina. 

GEMMA B&D

Davor Jurčić kaže da je GEMMA B&D startala 1992. godine s kućanskim aparatima i nastavili sve do danas, a u međuvremenu, od 2004. godine ušli su i u svijet profesionalne tehnike, laboratorijske, gastro, HOREKA biznisa, poslovanja s kavom i zadržala se evo i do danas, kad predstavljaju ekskluzivnu suradnju koja nije samo poslovni spoj već i izraz strateške vizije obje tvrtke. 

Danas predstavljamo SMEG koji je na neki način šlag na torti, pored svih brendova koje mi već dugi niz i predstavljamo i favoriziramo u ovoj regiji, ne samo Hrvatskoj nego i u još ostalih pet zemalja i SMEG koji je vrlo poznat, jak kao brend u kućanstvu ali u medicinsko laboratorijskom i u gastro segmentu, tako da se fenomenalno uklapa sa našom poslovnom politikom, izjavio je Davor Jurčić za Dom na kvadrat. 

Od svog osnutka, SMEG je izgradio ugled kao sinonim za eleganciju, inovaciju i pouzdanost u kućanskim uređajima, što vješto ujedinjuje s privlačnim dizajnom. 

SMEG

SMEG je najvjerojatnije najpoznatiji talijanski proizvođač kućanskih uređaja. To je obiteljska tvrtka osnovana 1948., još uvijek u rukama obitelji i tijekom godina postala je simbol talijanskog dizajna, talijanske kvalitete i talijanske proizvodnje. Od sedamdesetih godina, SMEG je počeo suradnje s poznatim dizajnerima, poput slavnog arhitekta Canali sa sveučilišta u Parmi koji je dizajnirao naše sjedište, na primjer, Renzo Piano koji je vjerojatno jedan od najpoznatijih arhitekata u svijetu, rekao je Massimo Zava iz SMEG-a

Posebnu pažnju posjetitelja privlačila je kolekcija koja je rezultat suradnje sa slavnom talijanskim dizajnerskim dvojcem Dolce & Gabana. 

Ovo je naš zadnji projekt, posljednja suradnja s poznatim talijanskim dizajnerima, koje imamo posljednjih godina i ove godine imamo novu liniju, Blue Mediterraneo u skladu s mediteranskim stilom, talijanskim stilom, objasnio je Zava. 

Jedna od ključnih značajki SMEG proizvoda jest njihov prepoznatljiv retro dizajn koji spretno spaja klasične elemente s modernom tehnologijom. Osobito je prepoznatljiv FAB, hladnjak inspiriran pedesetim godinama prošlog stoljeća koji oživljava nostalgiju za prošlim vremenima.  

Uređaji u paleti živopisnih boja

FAB je rođen 1997., ovo je stvarno ikonski proizvod, vjerojatno simbol SMEG-a, i ako pitate što je SMEG ili koji proizvod prepoznajete kao SMEG to je frižider, rekao je Zava. 

Svoje mjesto na prezentaciji dobili su i mikseri, aparati za kavu te mnogi drugi uređaji, izrađeni u paleti živopisnih boja.

Mi smo prije dvije godine inicijalno krenuli s profesionalnim segmentom prvenstveno gastro, nakon toga smo implementirali i njihov takozvani instrument division koji je uglavnom orijentiran na bolničke i laboratorijske sisteme, a sredinom ove godine startali smo s kućanskim programom podijeljenim na male i velike kućanske aparate, izjavio je Jurčić. 

Pećnice elegantnog dizajna, koje obožavaju entuzijasti, savršeno se uklapaju u različite kuhinjske ambijente, pružajući pritom preciznu kontrolu temperature, različite načine pečenja te brojne funkcionalnosti koje olakšavaju pripremu jela. Prepoznatljiv stil i domaća stručnost, kombinacija je koja će pomoći u oživljavaju dizajna brojnih domaćih kuhinja.

Događanja

ISH 2025: Sajam u znaku održivosti i energetske učinkovitosti

Donosimo najnovija rješenja za grijanje, ventilaciju i vodu s ISH sajma

ISH 2025

Na najvećem europskom sajmu grijanja, klimatizacije, sanitarija i kupaonske opreme – ISH 2025 – održivost nije bila samo tema. Bila je okosnica svega prikazanog.

Pod motom „Rješenja za održivu budućnost“, međunarodni sajam grijanja, klimatizacije hlađenja i kupaonske opreme, ISH 2025, usredotočio se na pitanja ključna za spomenuti sektor u vidu zaštite klime. Tako su na sajmu predstavljeni sanitarni koncepti za optimizaciju potrošnje vode, energetski učinkoviti sustavi za smanjenje emisija CO2, najnovije tehnologije za poboljšanje kvalitete unutarnjeg zraka te pametna automatizacija za visoku kontrolu potrošnje energije.

ISH 2025 u Frankfurtu: Pametna rješenja za održivu budućnost

Industrija je jasno pokazala smjer – pametni sustavi, ušteda resursa i maksimalna učinkovitost.

„ISH se održava svake druge godine i spada među najveće sajmove ovoga tipa u svijetu,“ rekao je Leon Šikulec, voditelj rezidencijalne prodaje u Daikinu. „U pravilu svi veći proizvođači sudjeluju kako bi predstavili svoja postignuća u zadnje dvije godine.“

Na sajmu su sudjelovale i dvije hrvatske tvrtke – Lipovica i Centrometal, potvrđujući da Hrvatska ima što pokazati kad je riječ o inovacijama u energetici.

roca kupaonice
Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica

Prikaz tehnologija koje čuvaju energiju i vodu

Sajam je bio prepun rješenja za optimizaciju potrošnje vode i energije, smanjenje emisija CO₂ te poboljšanje kvalitete zraka u zatvorenim prostorima.

„Izložbeni prostor nudio je sveobuhvatan pregled najnovijih dostignuća za energetsku učinkovitost i pametno upravljanje zgradama“, istaknuto je u prilogu.

„ISH je najveći sajam u našoj industriji u Europi,“ naglasila je Martina Džoja Barišić, direktorica regije Mediteran za Grohe. „Izuzetno nam je bitno povezati se s postojećim i budućim poslovnim partnerima i kupcima, pokazati što znači Grohe – kroz održivost, i kroz dizajn.“

Grohe Pure Foam
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Održivost kao stvarna strategija, ne klauzula

ISH 2025 još je jednom pokazao kako se vrhunski dizajn, funkcionalnost i održivost sve više povezuju i nadopunjuju. To je osobito bilo vidljivo u sektoru kupaonica gdje su predstavljeni moderni kupaonski koncepti s resursno učinkovitim materijalima.

„Stalno dolaze posjetitelji koji žele vidjeti nešto novo,“ rekao je Ivica Družijanić, projektni menadžer tvrtke TECE. „Imamo jako puno za pokazati – i sklapaju se veliki poslovi.“

Kupaonice, sanitarije, sustavi grijanja – sve je prožeto idejom odgovornog korištenja resursa.

„Za nas je održivost stvarna vrijednost“

Grohe, Daikin, Roca i mnogi drugi nisu samo izlagali proizvode – predstavljali su filozofiju poslovanja.

„Održivost se uistinu provlači kao poruka kroz cijeli naš štand“, rekla je Martina Džoja Barišić. „Ali ne samo radi sajma – nego radi našeg poslovanja koje uistinu teži ka održivosti.“

Klimatske promjene jedan su od najvećih izazova današnjice, a građevinski sektor u njemu ima jako veliku ulogu. Od ukupne količine štetnih emisija u Europi, oko 38 posto proizvedu građevine. Zato su inovativna tehnologija, obnovljivi izvori energije i inteligentni sustavi za upravljanje ključni da bismo ostvarili svoje zadane klimatološke ciljeve. A svoja rješenja predstavilo je više od 2000 izlagača iz 54 zemlje na ISH sajmu održanom u Frankfurtu.

Nastavite čitati

Događanja

Ne propustite! Besplatne radionice ekspresivne art terapije u Zagrebu

U Zagrebu se održava ciklus besplatnih radionica ekspresivne art terapije. Saznajte kako se prijaviti!

ekspresivna art terapija

U suradnji Galerije Miroslav Kraljević i restorana OAZA Joyful Kitchen, od 27. ožujka do kraja travnja 2025. održavaju se besplatne likovne radionice pod nazivom “Ekspresivna art terapija“. Program je namijenjen svima koji žele kroz kreativni proces istražiti svoje emocije, unutarnje obrasce i osobni razvoj.

Radionice se održavaju četvrtkom od 17:30 do 19:30 sati u prostoru OAZA Joyful Kitchena, u Radićevoj 9 u Zagrebu, a dolazak je potrebno prethodno najaviti.

Termini održavanja su: 27.3., 3.4., 10.4., 17.4., 24.4. i 29.4.

Što donosi ekspresivna art terapija?

Program obuhvaća šest tematski oblikovanih susreta koji povezuju psihološku refleksiju i vizualno izražavanje, pod vodstvom Tare Beate Racz, diplomirane psihologinje, akademske slikarice i likovne terapeutkinje.

tara beata racz
Tara Beata Racz, Foto: Sara Pukanić

Kroz crtanje, slikanje, kolaž i simboličko izražavanje, sudionici će istraživati teme poput unutarnjeg svijeta, međuljudskih odnosa, donošenja odluka i osobnog identiteta.

Kuća Kreativnosti: Prostor gdje umjetnost postaje dio svakodnevice

Ovi susreti ne predstavljaju psihoterapijski tretman u užem smislu “art psihoterapije”, već nude likovno-ekspresivni pristup usmjeren na osobni rast, emocionalnu svjesnost i samorazumijevanje kroz kreativni rad u podržavajućem okruženju. Kroz crtanje, slikanje, kolaž i simboličko izražavanje, sudionici će istraživati teme poput unutarnjeg svijeta, donošenja odluka, međuljudskih odnosa, prošlosti i osobnog identiteta.

Kako sudjelovati?

Program je otvoren za sve punoljetne osobe, bez obzira na prethodno umjetničko iskustvo. Nije važno “znati crtati” – naglasak nije na estetskom rezultatu, već na autentičnom izrazu i osobnom doživljaju procesa.

Svaki susret uključuje kratku uvodnu vježbu, samostalni kreativni rad i vođenu refleksiju. Sudjelovanje je potpuno besplatno, a sav je materijal osiguran. Moguće je sudjelovati na pojedinačnim radionicama ili kontinuirano pratiti čitav program, ovisno o osobnim interesima i raspoloživosti.

ekspresivna art terapija
Radionica 27.3.2025., foto: Tara Beata Racz

Broj mjesta je ograničen, a prijave su obavezne putem poveznice:
https://shorturl.at/hJefj

Završno okupljanje predviđeno je za 30. svibnja, u obliku pop-up izložbe u Galeriji Miroslav Kraljević. Sudionici će imati priliku predstaviti svoje radove i osobne procese nastale tijekom radionica.

Za dodatne informacije posjetite stranice Galerije Miroslav Kraljević:
https://g-mk.hr/vijesti/art-terapija/
il pišite na: info@g-mk.hr

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice