Događanja
PromoArh 2024: U Poreču rekordan broj lidera s područja gradnje, opremanja i uređenja
Međunarodni sajam graditeljstva, opremanja i uređenja u Istri PromoArh, spreman je za svečano otvorenje u srijedu, 18. rujna. U tri dana trajanja sajma, u porečkoj dvorani Žatika na 2.500 m2 unutrašnjeg i 500 m2 vanjskog izložbenog prostora, okupit će se rekordan broj izlagača, više od 100 domaćih, ali i izlagača iz Slovenije, Italije, Austrije, Njemačke, Srbije i Češke, s više od 250 svjetskih brendova.
Prilika je to za umrežavanje i ugovaranje novih poslova, ali i odgovor na aktualne izazove iz područja prostornog planiranja i građenja. „Svake godine PromoArh ugošćuje vodeće tvrtke i brendove iz građevinskog sektora i svima okupljenima služi kao inspiracija. Kao prvi sajam ovakve vrste u Istri, ponosni smo što iz godine u godinu rastemo, a svima okupljenima nudimo najbolje iz struke. Iznimno nam je važno njegovati dobre odnose s izlagačima, a ukupan broj posjetitelja, koji broji više od četiri tisuće, potvrda je da su sajmovi graditeljstva jedinstvena prilika za istraživanje najnovijih tehnologija i inovacija, stvaranje novih poslovnih kontakata i neformalno druženje“, objašnjava Ivana Štiković, direktorica sajma.
Da je kontakt „licem u lice“ i dalje presudan, slažu se i izlagači PromoArha. Prema istraživanju provedenom tijekom 2024., gotovo devet od deset ispitanika ocjenjuje da su sajmovi važni za uspješno ostvarivanje kontakata s potencijalnim kupcima, a osam od deset smatra da je izlaganje na sajmovima poput PromoArha važno za širenje mreže poslovnih kontakata. Kao prednost izlaganja na sajmu, čak 60 posto ispitanika navodi da im je dosadašnje sudjelovanje omogućilo stvaranje novih poslovnih partnerstava, a kao dodatne benefite porast prepoznatljivosti na tržištu i mogućnost uvida u tržišne trendove, dok je za njih 40 posto glavni izazov u struci nedostatak kvalificirane radne snage.
Sajam će svečano otvoriti Dunja Magaš, državna tajnica Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine, koja će potom održati i predavanje o izmjenama i dopunama Zakona o gradnji, nakon čega slijedi predavanje Planovi nove generacije, ravnatelja Uprave za razvoj informacijskih sustava i digitalizaciju, Danijela Meštrića. Osim izložbenog prostora, posjetitelje očekuje i Education point, stručni dio sajma, koji tijekom tri sajamska dana donosi više od 30 stručnih predavanja, a na jednom mjestu okuplja domaće i međunarodne stručnjake, a posjetiteljima i izlagačima pruža priliku za razmjenu informacija, trendova i ideja kroz seminare, radionice i interaktivne prezentacije.
Edukacije se provode u suradnji s Ministarstvom prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine, Hrvatskom gospodarskom komorom – Županijskom komorom Pula, Obrtničkom komorom Istarske županije, Klasterom za energetsku učinkovitost i održivost u zgradarstvu nZEB.hr, Arhitektonskim fakultetom u Zagrebu i tvrtkama Baldinistudio i Arhigon. Jedinstvena je to prilika za poslušati predavanja o aktualnim temama energetske učinkovitosti i održive gradnje, nekretninama, izradi troškovnika i primjena BIM softvera za automatizaciju njegove izrade, ali i primjene napredne tehnologije 3D skeniranja.
Organizator sajma PromoArh je Studio 053 iz Poreča, koji je od svog osnutka 1989., zaslužan za organizaciju mnogobrojnih sajamskih, kulturno-zabavnih, sportskih te kongresnih manifestacija na području Istre.
Za više informacija o sajmu, posjetite službenu stranicu sajma PromoArh.
Događanja
Premium materijali i inovativna tehnologija za koje biste trebali znati ako uređujete interijer
Dizajnerica interijera Iris Pinjuh na druženju s novinarima u showroomu Iverpan – Izlog ideja pokazala je na izvedenim projektima kako Iverpanove premium materijale implementirati u prostore
U vlastitom izložbenom prostoru Iverpan – Izlog ideja na adresi Draškovićeva 54 Iverpan je okupljenim medijima predstavio premium materijale za uređenje interijera. Tom prigodnom dizajnerica interijera Iris Pinjuh, ujedno osnivačica i voditeljica tvrtke Iris Design Studio, uzvanicima je u sklopu edukativne radionice na konkretnim primjerima iz struke pokazala kako pojedine materijale implementirati u prostor te kojim praktičnim rješenjima doskočiti.
Na početku druženja s medijima, direktor Iverpana, Mladen Jambrović prisutnima je skrenuo pažnju na sam showroom Iverpan – Izlog ideja koji je sada već sinonim za mjesto inspiracije u Zagrebu koje je ispunjeno materijalima koji pružaju jedinstvena osjetilna iskustva te istodobno odgovaraju sve većim očekivanjima kad je riječ o održivosti. Iverpan – Izlog ideja je atraktivno uređen prostor s ponudom koja se ekskluzivno može pronaći samo u ponudi Iverpana.
Sve čari mirisnih organoida
Jedan glavnih aduta Iverpana kada govorimo o materijalima svakako su organoidi, koji su izazvali veliki interes. Riječ je o površinama izrađenim od prirodnih materijala, biljaka s livada Tirola u Austriji, francuske Provanse i raznih prirodnih sirovina koje, osim što izgledaju atraktivno, prostor oplemenjuju i mirisom. Organoidi svojom prisutnosti u prostorima mogu širiti miris ružinih latica, planinske livade, lavande, ali i kave.
No, miris kave u Iverpan – Izlogu ideja dodatno se širio jer su okupljeni mediji imali priliku kušati kavu pripremljenu u premium De’Longhi Rivelia aparatu koji se ističe i svojom estetikom, radi čega ga je vrlo lako uklopiti u suvremene prostore.
Ručno rađene keramičke pločice koje je oslikala i hrvatska umjetnica
Nezaobilazna tema radionice bile su i vrlo trendi kvarcne i porculanske ploče, koje osim što izgledaju elegantno, iznimno su otporne i vrlo zahvalne za korištenje. Novinarima se posebno dopalo pluto koje je danas sve traženiji materijal u prostorima, a privukle su ih i ručno oslikane i rađene keramičke pločice portugalskog brenda Viúva Lamego čiju je jednu seriju oslikala i hrvatska umjetnica Klasja Habjan.
Tema koja je posebno zaintrigirala jest i kako danas zvučno izolirati prostore, gdje su iz Iverpana skrenuli pažnju na akustične i dekorativne panele brenda Zintra koji dolaze u svim mogućim formatima koje možete zamisliti, bilo da buku želite ublažiti u privatnim ili javnim prostorima.
Nevidljiva indukcijska ploča o kojoj se ne prestaje govoriti
Iako je većina prisutnih bila upoznata s Invisacook – nevidljivom indukcijskom pločom, sada je bila prilika i za testirati ju te upoznati sve njezine prednosti. Naime, indukcijski uređaj je u ovom slučaju smješten ispod radne ploče, dok se kuhanje događa izravno na radnoj ploči. U slučaju Invisacooka potrebno je postaviti porculansku radnu ploču jer je porculan, naime, najfinija vrsta keramike dobiven pečenjem na visokoj temperaturi od 1250 C° do 1350 C°. Ono što se novinarima posebno dopalo jest što se na spomenutu površinu može odložiti vrući lonac ili tava bez podmetača i to bez straha od oštećenja.
A kako sve spomenuto implementirati u prostore, dizajnerica interijera Iris Pinjuh pokazala je na nekoliko izvedenih primjera kao što su obiteljska kuća, beauty salon i manji obiteljski stan s posebnim fokusom na kuhinje, blagovaonice te coffee i bar kutke.
Sveprisutnost zaobljenih linija u interijerima
U svojoj prezentaciji naglasila je između ostalog kako je funkcionalnost prostora danas najvažnija stavka kada govorimo o uređenju prostora i nešto čime bi se svi trebali voditi. Skrenula je pažnju i na sveprisutni trend zaobljenih linija, kao svojevrsni comeback integriranju prirodnih, ekoloških materijala i elemenata u prostore, kojima se upravo Iverpan u svojoj ponudi može pohvaliti.
Također, iz Iverpana su na kraju druženja podsjetili i na svoj široki asortiman proizvoda koji uključuje i veliku ponudu laminatnih podova, kuhinjskih radnih ploča, zelenih zidova, raskošan izbor dekora pločastih materijala za izradu namještaja, ali i dodatke za kuhinju poput sudopera, slavina, vješalica, ručkica itd.
Događanja
Novo i najraskošnije do sada izdanje magazina „Kreativni dom“ već je dostupno u svim Lesnina XXXL trgovinama
Ohrabrite se i svome domu dajte potpuno novu dimenziju.
Bliži se kraj još jedne godine, a upravo je ovo vrijeme najbolje za donošenje novogodišnjih odluka. Neka se na tom popisu pronađe i uređenje prostora u kojem provodite najviše vremena.
U svim Lesnina XXXL poslovnicama i online dostupno je novo izdanje magazina Kreativni dom koje donosi niz ideja i inspiracija s prijedlozima za uređenje životnog prostora i savjeta kako najdraže prostore učiniti još ugodnijima, a predstavlja i najnovije trendove.
Nova era uređenja
Jeste li znali da je smeđa nova siva? Boje, uzorci i materijali inspirirani prirodom dominirat će u narednom periodu u unutarnjem uređenju, a u magazinu možete vidjeti kako ih vješto kombinirati s ostatkom interijera.
Što je s detaljima? Nezaobilazni će biti predmeti s različitim teksturama koji unose dinamiku i toplinu u prostoriju čineći je ugodnijom. Miješanjem različitih materijala, poput zgužvanog baršuna, mekanog umjetnog krzna, umjetne kože, tvida i buklea prostor dobiva potpuno novu dimenziju.
Kako izazvati emocije detaljima, postići jedinstvenost i eleganciju? Kreativni dom će vas ohrabriti na korištenje intenzivnih nijansi koje dizajn podižu na novu razinu.
Na više od 100 stranica Kreativni dom donosi pregršt ideja, savjeta, inspiracija i shopping prijedloga uz zanimljive članke. Potražite ga u svim Lesnina XXXL poslovnicama i online, a moguće ga je pronaći i na kioscima uz novi broj časopisa Gloria.