Povežimo se

Gradnja

Akustična zidna rješenja od reciklirane plastike – dizajnom nikoga ne ostavljaju ravnodušnim

Održiva i svestrana akustična rješenja iz daleke Australije uselila u Iverpanov Izlog ideja

Kad govorimo o akustičnim rješenjima, prva pomisao su akustične letvice i paneli. No, iz Australije stižu posebna rješenja vizualno privlačna, ekološki prihvatljiva i vrlo učinkovita.

Održiva i svestrana akustična rješenja iz daleke Australije uselila su se u Iverpanov Izlog ideja, a svojim dizajnom oduševljavaju već na prvi pogled.

Zintra su ploče dimenzija 280 x 122,5 i 12 milimetara debele koje se dobivaju; 65 posto od plastičnih boca iz mora, do 85, 95 posto od ostataka reciklirane plastike i otprilike 5 posto je PET iz bio izvora. Izgleda kao filc, na dodir ugodne, vizualno dojmljive, a dolazi u temeljne 24 boje. Zintra akustični paneli nisu namijenjeni izolaciji zvuka već njihova isprepletena vlakna smanjuju odjek i pozadinsku buku čineći prostor ugodnijim.

Direktor Iverpana, Mladen Jambrović ističe kako oni ovisno o načinu postavljanja imaju jako dobru apsorpciju zvuka.

“Dakle, alfa vrijednost od 0 do 30, ako je zalijepljena za čvrstu podlogu do 0,95 što znači da od 30 posto do 95 posto zvučnih valova Zintra upije, što znači čišći i bolji zvuk jer to je ono što ljudi često zanemaruju, u prostoru govore o ekologiji i svemu tome, a zanemaruju buku. Buka uvelike umanjuje i radnu sposobnost i osjećaj ugode, tako da je Zintra idealan materijal koji omogućava da se to osjetno poboljša. Kad Zintra je odmaknuta od zida, onda se ta alfa ili NFC vrijednost se poboljšava, što znači da jednostavno se stvara nekakav zračni džep unutar kojeg zvučni valovi opet ostaju zarobljeni na kvalitetniji način, a način postavljanja ovisi o željama dizajnera, odnosno investitora i jednostavno funkcionira super jednostavno, dakle, može postavit Zintru bilo tko.

Imali smo slučajeva gdje smo ju lijepili na panele za knauf, znači ove nosače za knauf, ima varijanti gdje je sa vlastitom konstrukcijom pa se ovjesi na sajle ili opet vlastita konstrukcija koja se ubušit, profili se ubuše u zid, a Zintra se samo umetne u sve to, dakle, prilično jednostavno, treba vam malo znanja, bušilica, nivelirka i to je to. “, pojasnio je.

Materijal identičan u svom cijelom presjeku daje mogućnost personalizacije i jednostavno prilagođavanje svakom prostoru.

“Može se printat po njemu, bilo koji otisak ili fotografiju postaviti na zid i usput dobiti i akustična svojstva, kažete dimenzije zida, oni isprintaju na određen broj panela koliko je potrebno da se pokrije ta površina zida i na to rasporede fotografiju. Neki vole industrijski dizajn, ciglu i beton, i ne žele napustiti taj stil i onda jednostavno se snimi ta cigla, taj beton i printa se na Zintru i imate akustični puno bolji prostor, a vizualno isti onakav kakav ste imali i prije. “, navodi Jambrović.

Zintra akustični paneli idealno su rješenje za prostore koji traže dobre akustičke i estetske performanse. To mogu biti rezidencijalni ali i komercijalni prostori.

“Kao i kod većine naših specijalnih materijala, mašta je apsolutno jedino ograničenje. S tim da kod Zintre akustični inženjeri i tehničari su surađivali i već su unaprijed pripremili vrlo bogat katalog gotovih proizvoda koji se onda dodatno mogu prilagoditi svakome prostoru. Još jedna zgodna stvar kod Zintre kad se uzimaju gotovi predlošci je mogućnost da se i velike površine i veliki zidovi opreme na način da se ne vidi ponavljajući uzorak. Dakle, vidi se samo jedan kontinuitet na tome istome zidu. Budući da su paneli napravljeni tako kad se okrenu jedan uz drugi čine jedinstvenu strukturu.”

Zintru oblikuje bogatstvo boja, uzoraka i tekstura što omogućava kreativna dizajnerska rješenja uz ekološku prihvatljivost i učinkovitu kontrolu buke.

Oglas

Gradnja

Robert Križanović: “U GEALAN-u smo fokusirani na potrebe kupca i stvaranje dobrog odnosa s njima”

Iako su postigli i više od očekivanog, direktor tvrtke GEALAN ističe kako radi tima ljudi s kojima radi ima pravo u budućnosti očekivati još više!

Iako su postigli i više od očekivanog, direktor tvrtke GEALAN ističe kako radi tima ljudi s kojima radi ima pravo u budućnosti očekivati još više!

Tvrtka GEALAN slavi 20 godina rada i dobro je poznata na tržištu te iz godine u godinu bilježi rast u poslovanju. Njihov uspjeh je zasigurno i posljedica jakog fokusa na želje i potrebe kupaca, ali i ponude raznovrsnog i kvalitetnog asortimana, pri čijoj se izradi koriste novi materijali i tehnologije, kako bi se utjecalo i na smanjenje ugljičnog dioksida ali i pristupačniju gradnju.

GEALAN razvija, proizvodi i prodaje inovativne PVC prozorske profile koji ispunjavaju očekivanja krajnjih kupaca ali i visoke zahtjeve građevinske industrije.

Naš sugovornik Robert Križanović, direktor tvrtke, prva iskustva u industriji stekao je na proizvodnji PVC građevinske stolarije gdje je radio od 2001. godine te tako stekao brojna vrijedna iskustva kao voditelj prodaje. Za GEALAN počinje raditi sredinom 2003. godine, gdje uskoro dolazi na poziciju voditelja odjela logistike.

“Direktor poduzeća bio je gospodin Ivica Maurović. On je zaslužan da je poduzeće GEALAN d.o.o. otvoreno u Hrvatskoj. Vrlo brzo smo postigli iznimno dobre rezultate u poslovanju. Potencijal koji ima gospodin Maurović prepoznali su i u matičnoj kući GEALAN Fenster Systeme GmbH u Njemačkoj, pa su ga 2009. godine pozvali da bude član uprave zadužen za prodaju i marketing, a ja sam dobio poziciju direktora GEALAN d.o.o.”, pojašnjava sugovornik.

Ivica Maurović

Možete li nas kratko provesti i kroz povijest tvrtke?

Kada je g. Ivica Maurović je počeo raditi za GEALAN 2002. godine kao prodajni predstavnik, pozvao je mene da mu se pridružim 2003. godine i radim tehničku podršku kupcima. Posao se dobro razvijao i gospodin Maurović je predložio matičnoj kući u Njemačkoj da otvorimo firmu u Hrvatskoj. Tako je 01.07. 2004. godine otvorena firma GEALAN d.o.o., a mi smo dobili odgovornost za tržišta: Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Kosova, Makedonije i Albanije. Počeli smo s timom od 10 zaposlenika, a danas nas je 37.

20 godina tvrtka posluje u Hrvatskoj, što biste istaknuli kao najveći uspjeh do sad, a što kao glavne ciljeve u budućnosti poslovanja?

U vrijeme kada smo otvorili poduzeće u Hrvatskoj, GEALAN je bio relativno nepoznat brand u svijetu PVC profila i građevinske stolarije. Na tržište smo ušli kao zadnji od svih zapadnoeuropskih poduzeća iz naše industrije. Vrlo brzo postali smo najveći pojedinačni dobavljač PVC sustava profila u Hrvatskoj te izgradili najjači brand.

Sustav GEALAN S 9000 s prozorskim elementima trokutastog i trapezoidnog oblika

Tu poziciju držimo i danas što je jako veliki izazov kroz sve ove godine. Što se budućnosti tiče, imamo jasno definiranu viziju, a to je oduševiti ljude. Zajedno stvaramo okvir za svijet prozora – inovativan, održiv i orijentiran na kupca. Želimo našim proizvodima i uslugama zbilja oduševiti ljude, stoga vjerujem da će nas to dovesti do pozicije vodećeg dobavljača u cijeloj regiji za koju smo zaduženi.

Kako biste komentirali kupce, što im je danas najvažnije prilikom odabira asortimana?

Kupci u Hrvatskoj su prije svega odvažni i vrijedni poduzetnici. Uvjeti poslovanja nisu jednostavni, a oni su kroz sve ove godine uspjeli izgraditi respektabilna poduzeća i podignuti cijelu branšu na visoki nivo kvalitete.

Ponosni smo jer smo kroz 20 godina zajedno sudjelovali s našim kupcima u tom procesu. Imamo široki asortiman proizvoda, iz kojeg svaki naš kupac može pronaći one najbolje za sebe i svoje krajnje kupce, ali isto tako pouzdanu podršku u različitim segmentima poslovanja koje naši kupci mogu dobiti i koja njima puno znači.

Njegujemo što nam je jako važno – u GEALAN-u smo fokusirani na potrebe kupca i stvaranje dobrog odnosa s njima. Jako smo ponosni što smo uspjeli pronaći veliki broj kupaca s kojima dijelimo zajedničke vrijednosti i na njima gradimo čvrste odnose i na taj način prevladavamo sve teškoće.

Villa Kambel, Prozori GEALAN sustava S 9000 u GEALAN-acrylcolor®

Neki od njih vas prate od samog osnivanja tvrtke?

S ponosom mogu reći da imamo kupce koji su počeli raditi s GEALAN-om i prije nego smo otvorili poduzeće u Hrvatskoj. To su PONISTRA iz Biorina, IZODAL iz Kaštel Sućurca, A.B.S. iz Pićana, TRES FILIAS iz Sesveta, STOLARIJA BROD iz Slavonskog Broda, EURO PROZOR iz Novog Vinodolskog, THERMO iz Prištine s Kosova, LIBERTA KOM iz Tetova u Makedoniji, INGPLAST iz Cazina u BiH te BRAVARIJA MARIĆ iz Ljubuškog u BiH. S nama već 20 godina posluje i poduzeće IKS FENSTER iz Sesveta.

S ponosom ističemo i kupca koji je u 15 godina naše suradnje ostvario rast za više od 20 puta. To je poduzeće SKELIN MONT iz Šibenika, koji je sada jedan od najvećih proizvođača građevinske stolarije u Hrvatskoj.

Koliko je rad u GEALAN-u ispunio vaša očekivanja i ambicije? Jeste li Vi i vaš tim zadovoljni rezultatima?

Vjerujem da je bez dobrih suradnika nemoguće napredovati ili ostvariti dobar rezultat. Ja imam sreću da radim s izvrsnim suradnicima, mojim kolegicama i kolegama. Zajedno smo kao tim izgradili ovo poduzeće.

Prošli smo i kroz teška vremena, međusobno se podržavali i pomagali jedni drugima, zajedno učili, stjecali iskustva i napredovali da bismo danas bili ovdje gdje jesmo. Smatram da smo u ovih 20 godina napravili čak i više od onoga što smo očekivali. Tim koji imam daje mi za pravo da u budućnosti očekujem još i više.

Vaša pozicija je iznimno odgovorna, predstavlja li to za vas zadovoljstvo ili se često susrećete sa stresnim situacijama?

Smatram da sam sretan čovjek jer mogu reći da radim posao koji zbilja volim i prema kojem osjećam strast i nakon 20 godina. Naravno da odgovornost donosi i stresne situacije, ali ipak svaki dan pronađem barem jednu stvar u poslu zbog koje sam zadovoljan.

Tvrtka iz godine u godinu polučuje sve veći uspjeh, što bi bio ključ takvog rezultata poslovanja?

Unutar cijelog GEALAN-a njegujemo timski duh, povjerenje, otvorenu komunikaciju, profesionalnost i poštovanje. To su vrijednosti po kojima radimo, kako unutar našeg tima, tako i prema našim kupcima. Smatram da je to ključno za uspjeh, pa ćemo i dalje raditi na razvijanju tih vrijednosti.

Visokokvalitetna GEALAN-acrylcolor® površina za prozorske i vratne profile

Postoji li i proizvod koji vas čini jedinstvenim na tržištu?

Proizvod koji nas čini jedinstvenim na tržištu je naš GEALAN-acrylcolor. Proizvodimo ga već više od 40 godina procesom koekstruzije. Ono što ga čini posebnim je kvaliteta površine profila koja je puno otpornija na vremenske utjecaje, lako se održava, otpornija je na ogrebotine i ima postojanost boje. Nudimo ga u širokoj paleti boja, pa se mogu zadovoljiti različiti uvjeti današnjih modernih objekata kada je u pitanju boja fasada.

Svakako bih izdvojio cijeli sustav S9000 sa svojim posebnostima, GEALAN-LUMAXX, GEALAN-FUTURA i podizno-klizna vrata. Tržište je izvrsno prihvatilo naš sustav GEALAN-LINEAR te klizni sustav GEALAN-SMOOVIO.

GEALAN podno-klizna vrata
GEALAN Futura
GEALAN Smoovio – klizni sustav

U sustav GEALAN-KUBUS ugradili smo sve naše posebnosti i inovacije: GEALAN-acrylcolor, suho statičko ostakljivanje krila pomoću ljepljive trake STV i dodatnu izolacijsku pjenu u profilima IKD.

GEALAN Kubus sustav PVC prozora

Zadnji novi proizvod koji smo predstavili je sustav GEALAN-KONTUR s modernim dizajnom, koji osim izvrsne toplinske i zvučne izolacije, pruža i visoka protuprovalna svojstva.

GEALAN Kontur sustav plastičnih profila sa aluminijskom opcijom
GEALAN Kontur sustav profila

Villa Kambel, Hrvatska

Ogledalo prirode, Albanija

Nastavite čitati

Gradnja

Kako osigurati bolju prodajnu cijenu nekretnine? Donosimo sedam korisnih savjeta

Pregovaranje je ponekad umjetnost, ali uz pravu strategiju možete do cilja

Pregovaranje o boljoj prodajnoj cijeni nije samo postizanje dogovora; radi se o maksimiziranju vaših povrata i ono osiguravanju obostrano zadovoljstvo. U ovom vodiču Eurovilla agenti otkrivaju sedam neprocjenjivih savjeta koji će vam pomoći da svladate pregovarački proces i osigurate najbolju moguću prodajnu cijenu za svoju nekretninu.

1. Istražite i saznajte vrijednost svoje nekretnine

Prije nego što uđete u pregovore, bitno je dobro razumjeti trenutne tržišne uvjete i vrijednost vaše nekretnine. Provedite temeljito istraživanje o usporedivim nekretninama u vašem području koje su nedavno prodane ili su trenutno na tržištu. Potražite sličnosti u veličini, značajkama i položaju. Ove informacije pružit će vam realnu osnovu za vrijednost vaše nekretnine, što će vam omogućiti da pregovarate naoružani svim dostupnim informacijama.

Štoviše, razmislite o traženju profesionalnog procjenitelja kako biste dobili nepristranu procjenu vrijednosti svoje nekretnine. Ovo ne samo da daje dodatnu vjerodostojnost vašoj traženoj cijeni, već vam daje i solidno obrazloženje kada razgovarate o brojkama s potencijalnim kupcima.

2. Povećajte privlačnost svoje nekretnine

Vjerojatnije je da će dobro održavana i vizualno privlačna nekretnina imati višu prodajnu cijenu. Uložite vrijeme i resurse u povećanje privlačnosti vaše nekretnine i rješavanje problema s održavanjem. Razmotrite male, isplative nadogradnje koje mogu napraviti veliku razliku, kao što je svježa boja, poboljšanje okoliša ili ažurirani kućanski uređaji. Nekretnina koja izgleda njegovano ostavlja potencijalnim kupcima dojam dodane vrijednosti, dajući vam prednost u pregovorima.

Moderna klasika u predivnom stanu od samo 38 kvadrata – ključnu ulogu imaju boje

Jednostavne, ali upečatljive promjene, kao što je svježi sloj boje, dobro održavano uređenje okoliša ili moderni kućanski uređaji, mogu značajno povećati percipiranu vrijednost vaše nekretnine. Vjerojatnije je da će potencijalne kupce privući nekretnina koja izgleda njegovano i primamljivo, stvarajući pozitivnu atmosferu za pregovore.

3. Postavite realnu cijenu

Postavljanje odgovarajuće cijene je osjetljiv proces. Previsoka cijena vaše nekretnine može odvratiti potencijalne kupce, dok preniskom cijenom možete minimizirati svoj povrat. Surađujte sa stručnjakom kako biste odredili konkurentnu, ali realnu traženu cijenu na temelju značajki vaše nekretnine i trenutnih tržišnih trendova. Cjenovno dobra nekretnina privlači ozbiljnije kupce, stvarajući povoljno okruženje za pregovore.

Uzmite u obzir tržišne trendove, nedavne usporedive prodaje i jedinstvene značajke vaše nekretnine prilikom postavljanja tražene cijene. Uspostavljanje odgovarajuće ravnoteže osigurava da se vaša nekretnina ističe na tržištu bez odvraćanja potencijalnih kupaca zbog pretjerane cijene.

4. Budite strpljivi i fleksibilni

Pregovori mogu biti dugotrajan proces i važno je ostati strpljiv i fleksibilan. Izbjegavajte brzanje s odlukama i budite otvoreni za konstruktivne rasprave. Shvatite da kupci mogu imati vlastiti skup prioriteta i briga. Strpljivošću i fleksibilnošću stvarate atmosferu koja potiče suradnju, čime je veća vjerojatnost da obje strane postignu obostrano koristan dogovor.

Budite otvoreni za kompromise i tražite zajednički jezik tijekom pregovora. Strpljiv i fleksibilan pristup ne samo da pokazuje vašu spremnost da radite na obostrano zadovoljavajućem sporazumu, već također potiče isti stav kod potencijalnih kupaca.

5. Unajmite iskusnog agenta za nekretnine

Angažiranje usluga iskusnog agenta za nekretnine može promijeniti igru u pregovorima. Vješt agent donosi poznavanje tržišta, stručnost u pregovaranju i mrežu potencijalnih kupaca. Oni mogu učinkovito zastupati vaše interese, upravljati komunikacijom s potencijalnim kupcima i pružiti vrijedne uvide tijekom cijelog pregovaračkog procesa. Profesionalni agent razumije nijanse tržišta nekretnina i može vas voditi prema postizanju najbolje moguće prodajne cijene.

Porez na promet nekretnina – koliko iznosi, tko ga je i kada dužan platiti?

6. Istaknite jedinstvene prodajne točke

Tijekom pregovora naglasite jedinstvene prodajne prednosti vaše nekretnine koje je izdvajaju od ostalih na tržištu. Bilo da se radi o zadivljujućem pogledu, prilagođenim značajkama ili nedavnim renovacijama, prikazivanje ovih aspekata može opravdati višu prodajnu cijenu. Stvorite uvjerljivu priču oko ovih jedinstvenih značajki, pomažući potencijalnim kupcima da zamisle dodanu vrijednost koju bi dobili odabirom vaše nekretnine.

7. Razmotrite prodajne poticaje ili ustupke

U nekim slučajevima nuđenje poticaja ili ustupaka može zasladiti dogovor i olakšati pregovarački proces. To može uključivati pokrivanje troškova zatvaranja, davanje jamstva za nekretninu ili uključivanje određenog namještaja. Iako ti ustupci mogu predstavljati financijsku investiciju s vaše strane, oni mogu vašu nekretninu učiniti privlačnijom potencijalnim kupcima i opravdati višu prodajnu cijenu.

Kako osigurati optimalnu cijenu nekretnine?

Pregovaranje o boljoj prodajnoj cijeni za vašu nekretninu zahtijeva višestruki pristup, kombinirajući istraživanje, obnovu, realne cijene, strpljenje, profesionalno vodstvo, naglašavanje jedinstvenih prodajnih prednosti i razmatranje poticaja ili ustupaka.

Ovako izgledaju stanovi u centru Barcelone! 5 primjera inspirativnih renovacija

Proučavanjem tržišne dinamike, povećanjem privlačnosti svoje nekretnine, postavljanjem konkurentne tražene cijene, održavanjem strpljenja i fleksibilnosti te angažiranjem stručnosti iskusnog agenta za nekretnine, ne samo da povećavate svoje šanse za osiguravanje optimalne prodaje, već se i pozicionirate kao iskusan i informiran prodavač.

Zapamtite, pregovaranje je umjetnost, a uz pravu strategiju možete ga ovladati kako biste postigli optimalne rezultate na konkurentnom tržištu nekretnina.

Izvor: Eurovilla

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice