Povežimo se

Uređenje interijera

Želite promjenu u svom domu? Boje su uvijek dobro rješenje!

Ako svome domu želite dati novi svjež izgled, možete to učiniti promjenom boje zidova. Pri tome je dobro znati da to nikako ne bi smio biti površno odrađen posao niti mu tako treba pristupiti. Donosimo vam savjete za unošenje boja u interijer bojenjem zidova.

Prvi korak je dobra priprema, a ona uključuje predviđanje potrebnog pribora i vremena. Kako bi bojenje zidova bilo što lakše i brže, najprije treba iznijeti sve stvari i namještaj iz prostorije. Ako vam to iziskuje previše vremena, bit će dovoljno odmaknuti sve od zidova i grupirati na jednom mjestu, po mogućnosti u središtu prostorije. Tako će vam uza zidove ostati dovoljno prostora za kretanje i rad. Namještaj je potrebno prekriti najlonskom folijom, koju poput ostalog nužnog pribora možete kupiti u specijaliziranim prodavaonicama boja i lakova. Kako bi se poštedjeli naknadnog dugotrajnog čišćenja površina dobro je zaštititi i pod te podne lajsne, unutarnju stolariju, utičnice i prekidače, kao i radijatore i cijevi.

Oprema i priprema prostora

Za bojenje zidova, osim dovoljne količine boje po izboru, bit će vam potrebni i valjci, kistovi, posuda i mrežica za ocjeđivanje suvišne boje s valjka. Kako bi lakše dosegnuli i najudaljenije dijelove stropa, uz štap ili teleskopski nastavak za valjak, dobro će vam doći i zidarske ljestve.

Zaštitnom trakom oblijepite rubove stropa ako zidove namjeravate obojiti nekom drugom bojom. Tako ćete spriječiti prskanje boje, kao i mogućnost da valjkom dotaknete već obojeni strop i na njemu napravite mrlje. Kako bi sebe zaštitili, obucite radnu kutu ili jednokratno radno odijelo, papirnatu ili staru kapu, a na ruke stavite latofleks rukavice.

Priprema zida za bojenje

Rupe od čavlića, oštećenja i pukotine na zidovima, trusnu boju ili žbuku odstranite žičanom četkom. Očišćene površine i neravnine uputno je poprskati vodom kako bi lakše prihvatile masu za zaravnavanje. Pomoću zidarske lopatice, ravnalice ili za to namijenjenih limova, glet masom ili gipsom popunite rupe, pukotine i neravnine. Kada se masa osuši, zakrpe poravnajte brusnim papirom oznake grubosti 120-180, tako da površina bude dovoljno glatka i ravna.

Zid prije bojenja svakako mora biti ravan, čist i suh. U protivnom će u kuhinji ili kupaonici biti vidljive stare mrlje od masnoće, vlage ili drugih nečistoća. Njih je prije bojenja potrebno sanirati. Ako se zbog lošeg provjetravanja u prostoriji kondenzira para, zidove obojite bojom koja sprječava kondenzaciju ili ih obložite nekom zidnom oblogom. Površine koje su izložene vlazi ili su na njima bile prisutne plijesni i gljivice prije bojenja treba premazati fungicidnim sredstvom koje će spriječiti njihovo daljnje nastajanje.

Da bolje prihvate boju, posebice ako već postoji nekoliko prethodnih slojeva, zidove bi prije bojenja trebalo poprskati, odnosno na njih valjkom nanijeti tekuće sredstvo za impregnaciju te ostaviti da se osuše. Prije nego li krenete u kupnju boje izmjerite površinu zidova i stropa, kako bi vam prodavač mogao preporučiti dostatnu količinu boje. Zidove možete obojiti jeftinijim disperzijskim bojama na bazi vode, ili onim skupljim, na akrilnoj bazi koje se mogu prati, neovisno o tome jeste li izabrali sjajnu ili mat boju. Osim gotovih nijansi boja, u specijaliziranim i bolje opremljenim prodavaonicama boja i lakova možete odabrati željenu nijansu koju će za vas kompjuterski zamiješati na licu mjesta. Vodite računa o odabiru boja koje će se dobro uklopiti u vaš interijer.

Tehnika bojenja zidova

Ako najprije obojite zidove, vaš bi trud mogao biti uzaludan zbog prskanja i curenja boje po njima prilikom bojenja stropa. Zbog toga je najbolje da započnete sa stropom. Za to je dobro imati krzneni valjak i pripremiti nešto gušću boju. Drugi premaz treba nanijeti okomito na prethodni, kako bi bojom što bolje prekrili cijelu površinu.

Plosnatim kistom i malim valjkom najprije obojite rubove uz strop, kutove i dijelove oko dovratnika, utičnica, cijevi i žica te podne lajsne. Kasnije, kad ćete velikim valjkom obojiti ostatak zidne površine, nećete prilaziti spojevima, pa ćete izbjeći mogućnost da neželjeno obojite susjedne površine.

Budete li se pridržavali ovih pravila, bojenje zidova može biti zabavna aktivnost za cijelu obitelj! Posebice zato što ćete moći uživati u plodovima svoga zajedničkog rada i izgledu doma kakvog ste si željeli.

Kliknite kako biste komentirali

You must be logged in to post a comment Login

Ostavi komentar

Kupaonica

Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Grohe Pure Foam

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

Grohe Pure Foam

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“

Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.

Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj

Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.

„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.

Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu

Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.

„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“

Kada tehnologija služi čovjeku

Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.

„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Grohe Pure Foam

Dizajn koji osjeća ritam dana

Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.

SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.

Nastavite čitati

Kupaonica

Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica

Kupaonice koje štede vodu i energiju

roca kupaonice

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.

Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.

„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju

Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.

„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.

Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.

„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“

Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

roca kupaonice

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju

Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.

„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend

„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.

Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju

„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice