Uređenje interijera
Lesnina XXXL dobila prestižni QUDAL certifikat kvalitete!

Lesnini XXXL, vodećem lancu namještaja i opreme za dom u Hrvatskoj i regiji, dodijeljen prestižni certifikat kvalitete “QUDAL – QUality meDAL”. Ovo priznanje potvrđuje predanost Lesnine XXXXL u pružanju proizvoda vrhunske kvalitete te ih svrstava među najbolje u njihovoj kategoriji!
“QUDAL – QUality meDAL” (www.qudal.com) je priznanje za proizvode, usluge i drugu tržišnu robu. Predstavlja se kao certifikat i zlatna medalja, ali i kao utvrđena metoda istraživanja namijenjena jamčenju kupaca da kupuju proizvode najviše kvalitete na tržištu. Proizvodi i usluge dobivaju status i medalju “QUDAL – QUality meDAL” samo kada su podvrgnuti intenzivnom istraživanju potrošača i osvoje prvo mjesto u svojim kategorijama.
Ovaj certifikacijski pečat pomaže potrošačima pri donošenju odluka o kupnji jer dodaje transparentnost tržišnim ponudama vrhunske kvalitete i daje potrošačima povjerenje da su ti proizvodi i usluge već prepoznati po svojoj visokoj kvaliteti od strane drugih potrošača.
U anketi koja je provedena u svibnju 2024. Lesnina XXXL bila je najučestaliji odgovor kupaca na upit da navedu trgovinu za prodaju namještaja, opreme za uređenje, opremanje i dekoriranje doma, koji u Hrvatskoj nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete.
„Dodjela ovog certifikata potvrđuje dugogodišnju predanost Lesnine XXXL kod prodaje najkvalitetnijih proizvoda. Zahvaljujemo našim vjernim kupcima na povjerenju i podršci koja nam omogućuje da neprestano unaprjeđujemo naše ponude“ poručili su iz Lesnine XXXL.
Za više informacija o “QUDAL – QUality meDAL” certifikatu, posjetite www.qudal.com.
Lesnina XXXL – Kreirajmo dom zajedno!
Kupaonica
Švicarska kvaliteta i preciznost: Laufen kupaonice budućnosti
Saznajte što su predstavili na ISH sajmu

Posebni po svom dizajnu, inovacijama i filozofiji, švicarski Laufen već više od 130 godina
mijenja način na koji doživljavamo kupaonice.
Na ISH sajmu u Frankfurtu pokazali su da su i dalje u vrhu – ne samo po estetici, već i po tehnološkim rješenjima i održivosti.
„Brendovi se rađaju, a naši brendovi… imaju svoj DNK koji se ne bi smio miješati“, izjavio
je Marc Viardot, direktor korporativnog marketinga i dizajna u Roca grupaciji, naglašavajući da su Laufen i Roca jasno diferencirani – i po dizajnu i po tržišnom položaju.
Dizajn koji traje i inspirira
„Mislim da je Laufen počeo surađivati s dizajnom već devedesetih godina – postojala je Porscheova dizajnerska kolekcija“, prisjeća se Viardot. Prvi pravi dizajnerski iskorak dogodio se 1999. godine, lansiranjem kolekcije Alessi.

„I dalje prikazujemo Alessi, naravno s novim razvojem i interpretacijama, ali standardni
proizvod i dalje postoji – jer najodrživiji proizvod je onaj koji potraje, pa tako i s
dizajnerskog gledišta“, dodaje. Ovaj dizajnerski kontinuitet kombiniran je s napretkom
tehnologije – primjerice, kroz štednju vode – i utire put za daljnje inovacije.

Najnoviji primjer je suradnja s dizajnerom Yvesom Beharom, nastala nakon njegova posjeta
prvoj električnoj tunelskoj peći za keramiku u Austriji. „Želio je prikazati čaroliju vode“,
objašnjava Viardot.
Novi umivaonik omogućuje da voda ostane vidljiva dulje vrijeme, donosi emocionalnu dimenziju i niz pametnih funkcionalnosti poput štednje vode i automatskog
čišćenja kroz vrtložni tok.

SaphirKeramik – tehnologija koja oblikuje dizajn
Ponekad tehnologija pokreće dizajn. „Možemo pogledati našu najnoviju suradnju koja
uključuje SaphirKeramik – tehnologiju koja apsolutno nema veze s dizajnom kao takvim,
ali na kraju je utjecala na dizajn i odvela nas dalje“, kaže Viardot. Uvođenjem Saphir
Keramike 2013., Laufen je otvorio vrata stvaranju iznimno tankih, ali čvrstih keramičkih
elemenata koji su transformirali estetiku kupaonica.

Laufen: Održivost kao nit vodilja
Laufen predvodi i kad je riječ o ekološkoj odgovornosti. U Austriji posluje prva CO₂-
neutralna tvornica sanitarne keramike na svijetu, zahvaljujući električnoj peći i solarnim
panelima. Ova tehnološka inovacija omogućuje održivu proizvodnju bez kompromisa u kvaliteti.

Prefabricirane kupaonice i novi partneri
Na sajmu su prvi put prikazane i prefabricirane kupaonske jedinice, čime Laufen ide ukorak s
modernim građevinskim praksama. Dio budućnosti je i Alape, njemački proizvođač emajliranih
čeličnih umivaonika s preko 100 godina tradicije. „Ovo je primjerak koji nestaje u
metarealnosti, ali zadržava sigurnost klasičnog umivaonika“, poručuju iz Laufena, čime
spajaju inovaciju s funkcionalnošću i dizajnom.


Iako je TECE godinama poznat kao proizvođač odvodnih kanalica i tipkala, na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu napravili su korak dalje – predstavili su proizvode koji izlaze iz zida i ulaze u središnji prostor kupaonice. S povećanim izložbenim prostorom od čak 650 kvadrata, prikazali su širi asortiman i inovacije koje nadilaze dosadašnje granice funkcionalnog dizajna.
TECEneo: WC školjka nove generacije
Jedna od najupečatljivijih novosti je TECEneo – WC školjka s funkcijom bidea koja je osvojila prestižnu German Design Award nagradu. Ova druga generacija kombinira vrhunsku higijenu, moderni dizajn i naprednu tehnologiju – bez potrebe za električnom energijom.
TECEneo funkcionira pomoću tople i hladne vode, jednostavna je za korištenje i održavanje, te uključuje sustav protiv kamenca – idealno rješenje u regijama s tvrdom vodom. Ugradnja traje svega 30 minuta, a korisničko sučelje jasno je i intuitivno.

Tuš kanalice i kade za suvremenu arhitekturu
Nakon 20 godina iskustva, TECE je predstavio novu generaciju tuš kanalica TECE DrainWave. S minimalističkim dizajnom i mogućnošću ugradnje na prijelazu između zidnih i podnih pločica, ove kanalice se vizualno stapaju s prostorom, nudeći arhitektima i dizajnerima slobodu u oblikovanju kupaonica.
Dodatno, predstavljene su i tuš kade od kompozitnih materijala, rezultat suradnje s jednom španjolskom tvrtkom. Novi modeli odlikuju se modernim dizajnom i mogućnošću uklapanja u različite stilove uređenja.

Vizualne i funkcionalne inovacije
TECE nije stao samo na kanalizaciji i školjkama – izložili su i nove aktivacijske tipke s atraktivnim završnim obradama koje pridonose estetici i svakodnevnoj funkcionalnosti prostora. Cilj je stvoriti kupaonicu koja ne samo da izgleda odlično, već i olakšava svakodnevicu kroz pametno osmišljena rješenja.