Prostorije
Praktičnim rješenjima do savršene dječje sobe koja će rasti s djetetom
Stvorite maštovito mjesto za igru i odmor
Dječja soba treba biti vesela, funkcionalna i s dovoljno prostora za igru. Odabirom praktičnih rješenja možete stvoriti prostor koji će rasti s djetetom, a Lesnina donosi primjer jedne takve sobe.
Primjer dječje sobe je soba Mije, a njeni roditelji su odlučili kreirati maštovit prostor za igru i odmor.
“Ponosno mogu reći da je to zaista primjer dječje sobe koja je u potpunosti do zadnjeg detalja opremljena u Lesnini. To je samo jedan primjer, odnosno dokaz kako zapravo možemo svakom kupcu pristupiti individualno i jako dobro osluškivati želje i zapravo izrealizirati jedan prostor točno onako kako je to netko zamislio.”, ističe direktorica Lesnine, Petra Bizjak.

Ovdje je zamišljen koncept koji će rasti zajedno s Mijom
“Kupci sve više preferiraju tip sobe koja je zapravo mladenačka, a ne klasično ultra dječja soba. Primjer je u ovoj sobi, gdje imamo boxspring krevet koji ima visoko tapicirano uzglavlje.
Kada pričamo konkretno o tom krevetu, idemo dosta personalizirano, individualizirano u smislu visine uzglavlja, boje, odabira tipa i odabira vrste madraca. Također kao što se može vidjeti na primjeru ovog kreveta, opcionalna je i ladica, koja je sad jako popularna jer nudi dodatni prostor za pohranu. “, pojašnjava.

Za dječje sobe isplati se uložiti u kvalitetan i veći ormar
Iako je možda trenutno prevelik za dijete, sigurno ćete pronaći svrhu slobodnog prostora.
Kako navodi gđa. Bizjak, sobe su nekako sada prostorno i kvadratima manje, više se ide na uštedu prostora da bi se dobilo više prostora recimo u ovom dnevnom prostoru. Zato je za sobe jako važno da ormar maksimalno uštedi prostor, a unutra da se dobije što više opcija za pohranu kako garderobe, tako i igračaka, knjigica i slično.
“Za ovu sobu je zahtjev bio da ormar bude kutni, da prostor kuta bude maksimalno iskoristiv za neke veće stvari. “.

Zavjese šivane po mjeri
Dizajn ove dječje sobe upotpunjen je tapetom koja evocira snove o avanturi te vrlo zanimljivom zavjesom.


“Tu je jedna vrlo specifična zavjesa u sobi, a vodili smo se potpuno individualnim pristupom, nešto što Lesnina nudi, a to je šivanje zavjesa po mjeri. Mogli smo se tako potpuno posvetiti baš ovom investitoru i doći do toga da je zavjesa ne specifična.
Kao što možete vidjeti, iako je posrijedi zapravo klasična bijela zavjesa, ona je našivena džepićima u raznim bojama i ti džepići služe za igračke, odlaganje i slično . Zapravo sobi daje skroz drugi dojam. “, pojašnjava sugovornica.
Dječje sobe su mjesto gdje se možete poigrati bojama i uzrocima, a Lesnina će vam pomoći u dizajnu.
“Ja mogu i po ovom primjeru i općenito reći da kad su dječje sobe u pitanju, nudimo apsolutno sve. Možemo se od ideje do realizacije uklopiti u svaki prostor. Od gotovih dječjih soba koje su takve kakve jesu, kakve ih vidite u našem izlogu, a da uključuju krevet, noćne ormariće, ormar. Ovisno o tome je li dijete veće ili manje, tu je važan i radni stol, stolice, komode i slično.


Možemo kao u primjeru ove konkretne sobe birati svaki artikl pojedinačno onako kako je kupac zamislio pa ponuditi odvojeno neku vrstu kreveta, a izbor je velik i raznovrstan. Od varijante klasičnog kreveta, preko boxspring koji su sad trenutno možda i najpopularniji. Tu su razne varijante kao i uostalom svega onoga što jedna dječja soba zahtjeva, kao što su rasvjeta, tepisi, zavjese, zidne tapete… Zaista je sve u ponudi.”, zaključila je sugovornica.
Boje u sobi potaknuti će dječju maštu i kreirati prostor za uživanje u svakodnevnim aktivnostima.
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.
Kupaonica
Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica
Kupaonice koje štede vodu i energiju

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.
Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.
„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju
Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.
„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.
Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.
„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“
Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju
Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.
„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend
„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.
Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju
„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.