Uređenje interijera
12 ideja za uređenje kuhinje
Ideje za uređenje suvremenih kuhinja koje će vas inspirirati

Nakon što ste uspješno završili proces kupnje svoje nove nekretnine, vrijeme je da počnete aktivno planirati uređenje ili redizajn. Naravno, neki od nas su se odlučili kupiti nekretninu koja je već potpuno namještena, što znači da smo već pronašli dizajn koji nam odgovora. No, ako više volite “krojiti” nekretninu po sebi, uređenje interijera jedna je od stvari kojom ćete se morati pozabaviti.
Ponudu luksuznih nekretnina možete pogledati na stranici agencije za nekretnine eurovilla.hr
Napravite višenamjenski kuhinjski prostor
Idealno je uključiti prilagođeni radni stol i prostor za učenje kada pokušavate stvoriti obiteljsko središte. Ovo postaje povezano, mirno mjesto za pisanje domaće zadaće ili obavljanje svakodnevnih kućanskih poslova. Upotrijebite slične završne obrade s prepoznatljivim zaokretom kako biste području radnog stola omogućili glatku vezu s dizajnom kuhinje; ovdje je drvo dominantni materijal.

Stan iz snova s pogledom na grad
Pogled na grad, dovoljno daleko od gradske buke, a blizu svih potrebnih sadržaja. To je lokacija na kojoj se grade održivi prekrasni stanovi. Više…
Jednostavne particije
U suvremenoj kuhinji nemojte se bojati zaklanjati vidike jer ne uživaju svi kuhari u pogledima i ometanju. Odabir otvorene pregrade je mudar izbor. Uspješno spaja osjećaj otvorenosti i udobnosti u modernom dnevnom boravku otvorenog plana jer je dizajniran da služi i kao lijep izlog i kao korisna prostorna pregrada.
Mirniji interijer
Zbog užurbanog života koji vlasnika nekretnina, minimalističke ideje za kuhinje postat će sve popularnije u 2023. Vlasnici nekretnina nastoje postići ravnotežu između pojednostavljenog minimalizma i luksuza za svoje kuhinje.
Prihvatite drvo
Drveni kuhinjski ormarići popularna su opcija za ljude koji uživaju u bezvremenskom ili tradicionalnom dizajnu, stoga ne čudi da će u bliskoj budućnosti sve više i više vlasnika tražiti ideje za kuhinje s elementima od hrastovine i oraha.

Skulpturalna pozadina
Zašto završiti kuhinjsku pozadinu vodoravnom, ravnom linijom kada bi zakrivljeni oblici mogli biti puno primamljiviji? Na primjer, australska dizajnerica Tamsin Johnson isklesala je vijugave krivulje u mramoru, spajajući kuhinjsku napu i pozadinu sa zapanjujućom vijugavošću. Istražite popločane pozadine sa šesterokutima i ostalim zanimljivim uzorcima za površine jednostavne za korištenje koje mogu promijeniti oblik.
Igra uzoraka
Upotreba usmjerenog uzorka prevladava u tradicionalnim kuhinjama. Obratite pozornost na detalje poput unutrašnjosti ormara i stražnjih strana. Kada se koristi na ovaj način, uzorak dodaje vizualnu zanimljivost bez preuzimanja prostorije ili oduzimanja vječne privlačnosti kuhinjskih ormarića.

Obnovite podove
Podovi i zidovi zauzimaju najveći dio svake prostorije pa tako i kuhinje. Provjerite moderne uzorke “tkanja” ako tražite zamjenu za kuhinjski pod u obliku riblje kosti ili ševrona. Ovaj se dizajn ponovno predstavlja novoj publici i vuče korijene iz francuskih palača iz 17. stoljeća. Iako najnovija iteracija koristi iste poligone i trapezoide kao i izvorna, krupnije veličine pločica i svijetlije drvene boje ga ažuriraju.
Naglašene stolice
Postoji trend više privatnih mjesta za sjedenje u kuhinji kada je riječ o barskim stolcima. To može biti bar za doručak manjeg otiska ili položaj za sjedenje s jednim ili dva stolca. Ljudi s kuhinjama i blagovaonicama počinju shvaćati da ne trebaju uvijek velike šankove za doručak, odakle je ovaj trend nastao. Međutim, svi mi ipak volimo sjediti blizu središta kuhinje. Kuhinjski barski stolac idealan je u ovoj situaciji jer nudi udobno sjedenje za kratku šalicu kave ili provjeru e-pošte.

Spojite staro i novo
Cilj budućih kuhinjskih trendova je izbrisati sve predrasude o izložbenom domu, a dodavanje antiknog ili vintage namještaja u kuhinju odmah daje prostoru ugodan ugođaj življenja. Oribani kuhinjski stol ili komoda prirodan su izbor za tradicionalni izgled kuhinjskog namještaja u “farmhouse” stilu. Antikni predmeti dat će karakter novom području jer su bezvremenski, izdržljivi i često ih je jeftino kupiti na sajmovima starina.
Složena rasvjeta
Postaviti ispravnu rasvjetu u kuhinji nikada nije lako, ali učinkovit dizajn kuhinje u budućnosti ovisit će o svladavanju umjetnosti slojevitosti. U stvari, potrebna vam je samo fiksna količina radne rasvjete u određenim pripremnim područjima; ako imate previše svjetiljki, strop vaše kuhinje će nalikovati sletnoj pisti za avione.

Mramor
Mramor s naglašenim žilama trenutno je popularan, a što su gušće, to bolje za nenadmašan luksuz i praćenje modernog trenda. Ponovno oživljavanje mramora je, ako ništa drugo, osvajanje ljestvica stilova i uzdrmavanje interijera. U svijetu dizajna, mramor s naglašenim žilama doživljava veliki preporod i postao je luksuz vrhunske klase. To je omiljena opcija za kuhinje i kupaonice, a također je i vrlo održiva. Zbog svoje robusnosti, tradicionalnih značajki i sposobnosti da preživi promjenjivu modu, mudra je investicija.

Dizajni bez ručki
Najnoviji moderni dizajni usredotočeni su na višenamjenske, slobodne stilove minimalističkog izgleda. Zahvaljujući tehnološkim inovacijama u načinima na koji se vrata ormarića otvaraju i zatvaraju, sada je moguće ukinuti ručke u zidnim i donjim ormarićima. Udubljene ručke imaju isti elegantan izgled kao ormarići koji se otvaraju pritiskom, a mogu se obložiti različitim nijansama i materijalima kako bi se dodatno zainteresirali.
Kada uređujete kuhinju, najvažnija je funkcionalnost, no, nemojte zanemariti niti estetiku. Razni modeli kuhinjskih elemenata, načini izvedbe i široka paleta boja omogućuju vam da stvorite svoju idealnu kuhinju koja će biti moderna ne samo sada, već i u budućnosti.
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.
Kupaonica
Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica
Kupaonice koje štede vodu i energiju

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.
Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.
„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju
Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.
„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.
Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.
„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“
Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju
Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.
„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend
„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.
Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju
„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.