Uređenje interijera
Ako tražite posebno finu posteljinu koja će trajati generacijama, provjerite što nudi hrvatski brend Moel

A nakon uživanja u tuširanju, vrijeme je za leći u krevet. Da biste uronili u najljepše snove pobrinula se Mia Antunović, vlasnica tvrtke Moel, kreirajući vrlo posebnu posteljinu i mirisne svijeće.
Mia, Moel već treći put na Indizajnu, što ove godine predstavljate?
Svake godine su nam uglavnom ključne posteljine i to je naša, hajdemo reći, nekakav core business. Ove godine smo se odlučili za plavu jer nekako ima osjećaj da je ono vrijeme minimalizma, nekakvih neutralnih tonova, da je sve neutralno bijelo ili bež prošlo, polako se vraćaju boje ustvari u spavaću sobu, pa smo ove godine predstavili ovu našu navy blue posteljinu.

Koja je posebnost ove navy blue posteljine? Na dodir je prekrasna.
Općenito, posebnost svake naše posteljine što se one rade iz bala dugog konca, što znači da su puno izdržljivije. Njihova obrada je po svojoj vokaciji satenski pamuk ali su sto posto pamučne, samo imaju tu takozvanu satensku obradu, zato su tako glatke i ono što je najvažnije, da se peru na 95 stupnjeva sve naše posteljine, ne samo bijela nego i bojane. Izuzev maslina, koje su 3D printane, one se peru na 60, ali to je i dalje puno puno više nego što nude drugi proizvođači koji su maksimalno na 30.
Što se tiče plahti za madrac, ono što je posebno da imamo gumice na kutevima, a bokove imamo slobodne tako da recimo ako netko ima boxspring krevet da si može navući i sve naše plahte jer imaju 30 centimetara sa svih strana dodatno pa se sve može pokriti.

Ja sam veliki fan mirisnih svijeća, ako možemo pomirisati ove godine što imate.
Ove godine imamo naša glavna 4 mirisa u ponudi. Oni su uglavnom raspoređeni po varijacijama – po jačini. Neki ljudi vole jako neutralne mirise, blage mirise, čiste, neki vole jake mirise, tako da mi imamo japansku trešnju sa šljivom, što je onako najjači miris, možda najpopularniji kod ovih što vole da im se puno osjeti, a imamo s druge strane kontra tome nekakav pamuk koji miriši kao svježe oprana posteljina i on je recimo najneutralniji i najčešće se bira za poklone. Svijeće dolaze u dvije dimenzije, ovoj velikoj od skoro 600 grama i 200 gramskoj standardnoj.

Jako su posebne vaše svijeće, imaju baš lijepi onaj miris, kako je to postignuto?
Pa prvo mi koristimo prirodni sojin vosak, koji onda nije štetan za zdravlje, mirise bez ftalata, odnosno koji su zaslužni za jako veliku većinu bolesti, od hiperaktivnosti do problema s plodnošću i razno raznih drugih… Dosta velika zasluga za njihov predivan miris je koncentracija mirisa koji mi koristimo jer je u pitanju duplo veća koncentraciju od drugih proizvođača što naravno iziskuje i puno veću cijenu ali je naš ključ bio da Moel svijeća može stajat i neupaljena i da obujmi prostoriju s mirisom neovisno.
Predstavljamo dom
Peterosobni stan u 60 kvadrata: Genijalno rješenje Gordane Đerić
Kada prostor postane izazov

Stan od 60 kvadrata, peteročlana obitelj, troje djece – a želja da svatko ima svoju sobu. Za većinu nemoguća misija, no, za arhitekticu Gordanu Đerić – izazov vrijedan rješenja.
Prije renovacije, dva su dječaka dijelila sobu, a djevojčica je spavala u roditeljskoj. Cilj je bio stvoriti tri dječje sobe, roditeljsku spavaću i zadržati dnevni boravak. I sve to bez izbacivanja postojećeg namještaja.
Adaptacija stana kao milimetarski precizan zadatak
Stan se u početku sastojao iz dvije velike sobe.
„Jedino rješenje bio je pristup mom novom načinu projektiranja koji zovem ćelijski sistem projektiranja“, objasnila je Đerić. „Probila sam otvor između dvije sobe, zatvorila jedan ulaz iz hodnika i dobila komunikaciju iz koje se ulazi u ‘ćelije’.“
Tako su nastale minijaturne, ali potpuno funkcionalne sobe – svaka s prozorom. „Kad su vlasnici rekli baki da će svatko imati svoju sobu, ona je pitala: ‘A hoćete imat prozore?’ Pa smo i to riješili“, smije se arhitektica.

Sobe od 6 m² – i sve stane
Svaka soba ima krevet, radni stol, ormar, prozor i – ono najvažnije – privatnost. Dječaci imaju svaki svoju sobu s krevetom na kat, dok djevojčica napokon ima svoj kutak.
„Svi ormari, uključujući veliki plakarski iz spavaće sobe, ostali su u stanu. Samo smo ih premjestili i prilagodili raspored zidova prema njihovim dimenzijama,“ kaže Đerić.
Pregradni zidovi rađeni su s milimetarskom preciznošću – sve kako bi se maksimalno iskoristio prostor bez gubitka funkcionalnosti.




Poslije
Adaptacija stana: Kada dizajn poštuje životni ritam
Dnevna soba je samo – redizajnirana.
„Zadržali smo postojeći modularni namještaj, a kako vlasnici jako vole veliki stakleni stol, uzeli smo prozirne stolce da prostor ostane prozračan“, objašnjava arhitektica.
Ono što bi drugi smatrali ograničenjem, ovdje je postalo izvor kreativnosti. Sve je izvedeno dok je namještaj bio unutar stana – bez selidbe.


Rješenje koje poštuje svakodnevicu
Projekt je završen u roku od mjesec dana. Svaki član obitelji dobio je svoj prostor, a stan je zadržao toplinu doma.

„Svaka moja ćelija ima svoju funkciju. I puno veće sobe često nemaju toliko smisleno organiziran prostor“, zaključuje Đerić.
Ovo nije samo još jedna adaptacija stana – prostor je redizajniran da živi s obitelji i njihovim stvarnim potrebama.
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.