Uređenje interijera
Bliži se sezona grijanja – koju vrstu odabrati?
Približava nam se sezona grijanja i sad je idealno vrijeme za odabrati najbolju vrstu ogrjeva. Pevexovi stručnjaci donose nam kratki vodič o vrstama grijanja.
Najvažnija stavka kod odabira sustava grijanja je utjecaj na energetske račune. Kod nas se najčešće koristi grijanje na plin, struju, drva i pelete, a svaki sustav ima svoje prednosti i mane. Da biste odabrali idealan sustav za svoj prostor, trebali bi otprilike znati godišnju potrebu za toplinskom energijom.
Vodite računa o izolaciji prostora
Kod odabira načina grijanja prvo treba vidjeti kakva je izolacija prostora, koliko je stakla, kolika je visina stropa te kakva je izolacija objekta koji se grije. Zatim dolazi na red odluka o tome koje prostore grijati, treba li svaka prostorija imati jednaku ili različitu temperaturu. A onda na samom kraju provjeriti i dostupnost energenta.

Provjerite troškove instalacije i zahtjeve održavanja pojedinih sustava te cijene ogrjeva. To će dati jasan dojam o investiciji i njenoj isplativosti. Također provjerite postoji li mogućnosti spajanja odabranog sustava na postojeće instalacije. Peć na pelete mora biti spojena i na električnu energiju, dok peć na drva ne treba.
Pripazite na izbor dimnjaka
Ovlaštena osoba trebala bi dati suglasnost da se određeni dimnjak može koristiti za određenu svrhu. Također, odgovarajuće cijevi trebaju biti spojene na dimnjak. Peć je najčešći sustav grijanja, a pruža stabilan izvor topline tijekom zimskih mjeseci. U Pevexu možete pronaći peći na drva i pelete, što su dva najčešća odabira ogrjeva.

Drvo je jedna od najjeftinijih sirovina, 100% je obnovljivo, što znači da je lako dostupno i ekološki prihvatljivo jer je CO2 neutralan, a grijanje na drva idealno je za one koji trebaju konstantno zagrijanu prostoriju. Drvo daje posebnu toplinu i ugođaj domu, ali zahtjeva vrijeme za čišćenje i održavanje.
Sve popularniji peleti
Pelet je jeftiniji energent zbog čega postaje sve češći odabir. Peći na pelete nešto su skuplje od peći na drva, no tu jednokratnu investiciju opravdava njihov pametan način rada, ekološki prihvatljiv ogrjev te lijep dizajn.

Plinski sustavi imaju visoku učinkovitost ali i visoke račune. Uljni sustavi su jeftiniji za rad, no trebaju duže vrijeme zagrijavanja. Električni sustavi su praktični, ali mogu zahtijevati i dodatne troškove instalacije. Zato prije odabira razmotrite sve navedene parametre.
pevex.hr
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.
Kupaonica
Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica
Kupaonice koje štede vodu i energiju

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.
Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.
„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju
Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.
„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.
Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.
„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“
Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju
Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.
„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend
„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.
Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju
„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.