Povežimo se

Uređenje interijera

Boja godine nosi hrabru poruku – Viva Magenta

Svake godine Institut za boje Pantone koristi psihologiju boja i istraživanje o utjecaju boja na društvo kako bi odabrali boje godine. U prošloj godini to je bila Veri Peri, dok je za 2023. godinu odabrana Viva Magenta. Želite li je uklopiti u svoj dom, Lesnina stručnjaci vam u tome mogu pomoći.

Odabrana je s razlogom

Nekonvencionalna boja za nekonvencionalno vrijeme, objašnjenje je zašto je baš Viva Magenta odabrana za boju godine.

I boja i ime djeluju slavljenički. Riječ viva u mnogim jezicima znači živjeti, čime se šalje hrabra poruka svijetu. Institut za boje Pantone, Viva Magentu opisuje kao izraz novog signala snage i pulsirajuću boju čija bujnost promiče optimizam.

U Lesnini postoji cijeli tim stručnjaka koji se bave trendovima i novitetima. Svi noviteti koji se predstavljaju po Europi, od Milana do Pariza, dolaze direktno u Lesninu.

Boja s kojom se možete igrati

Viva Magenta snažna je boja koja uživa u radosti i potiče kreativno eksperimentiranje u svim oblicima dizajna i dekoriranja. U stil unosi buntovnički duh maštovito ispisujući nove početke. Nijansa grimizno crvenog tona predstavlja ravnotežu između toplog i hladnog, asertivna ali ne i agresivna, potiče dizajn pozitivnije budućnosti.

Hrvati prate trendove, ali uz dozu opreza

Viva Magenta je naziv koji je zapravo poznat u svijetu boja, a u Hrvatskoj je možda poznatiji naziv te boje kao boja burgundije. Hrvati jako vole pratiti trendove općenito pa tako i u namještaju.

Kada se bira neki dekor ili namještaj, a da prati tu boju godine, Hrvati su možda malo oprezniji pa većinom biraju tu boju kroz neke detalje, poput deka, vaza, tanjura, mirisnih svijeća i slično.

Hibridna boja

Iako Viva Magenta možda nije prva boja na koju pomislite kad mislite na prirodu, ona nije potpuno umjetna nijansa. Inspirirana je jednom od najstarijih boja – crvenom. Zato se naziva i hibridnom bojom koja udobno povezuje digitalne i fizičke živote te potvrđuje našu gravitacijsku težnju prema prirodnim bojama.

Nijanse crvene uvijek se povezuju sa slavljem života i kreativnosti, a Viva Magenta predstavlja dinamičnu pobunu mekog dodira. Povezujući toplinu prirodnih materijala s otvorenim horizontima digitalnog svijeta,  nadahnjuje nas da ju hrabro i samopouzdano uklopimo u naš interijer.

Najbolje se slaže s neutralnim tonovima

Boja burgundije, kako je mi volimo zvati, s obzirom da je jačeg intenziteta, najviše se slaže sa nekim neutralnim tonovima pa se Hrvati najčešće opredjeljuju za razne nijanse sive boje, bež boje, bijele, crne i slično, što je naravno idealno za ukomponirati sa bojom burgundije.

Tijekom procesa odabira boje godine primijećeno je povećano podizanje svijesti o prirodi, što predstavljaju i brojni trendovi. U svoje domove uključujemo sve više živih stvari poput biljaka i zelenih zidova, pronalazimo nove užitke u rekreaciji na otvorenom, a to upravo govori o trendu povratka prirodi.

Optimistična boja, koja se na paleti nalazi točno između crvene i plave, ohrabruje nas da prevladamo razlike i spojimo nespojivo. Vibrira poletom i promiče neustrašivost dizajnerskih trendova.

Velika ponuda u Lesnini

Viva Magentu u Lesnini možete naći u puno različitih materijala. Ako govorimo o nekim tekstilnim varijantama to su svakako ručnici, deke, ljetni prekrivači, dekoracije za stol ili za nekakve komode i slično, ukrasni jastučići…

Psihologija boja govori nam da crvene nijanse imaju tendenciju komuniciranja strasti, ljubavi, moći i snage, a istovremeno se ružičasta povezuje s romantikom i mladosti. Viva Magenta kao ravnoteža tih boja prenosi snagu s dozom razigrane pobune.

Kupaonica

Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Grohe Pure Foam

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

Grohe Pure Foam

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“

Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.

Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj

Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.

„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.

Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu

Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.

„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“

Kada tehnologija služi čovjeku

Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.

„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Grohe Pure Foam

Dizajn koji osjeća ritam dana

Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.

SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.

Nastavite čitati

Kupaonica

Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica

Kupaonice koje štede vodu i energiju

roca kupaonice

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.

Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.

„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju

Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.

„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.

Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.

„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“

Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

roca kupaonice

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju

Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.

„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend

„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.

Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju

„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice