Uređenje interijera
Čarolija Božićnih kolačića
Ima li išta bolje od mirisa božićnih kolačića? Danas postoji mnoštvo zanimljivih kućanskih uređaja koji će vam pomoći u njihovoj pripremi, a možete ih pronaći u Pevexu.
Učinkoviti kuhinjski roboti
Božićno vrijeme uvijek je ispunjeno radosti, toplinom i neodoljivim mirisom kolača koji ispunjavaju dom klasičnim božićnim aromama. Izrada božićnih kolača obično znači i nered u kuhinji, ali ove godine to ne mora biti tako.

Robotski mikser je kuhinjsko pomagalo korisno u svim kućanstvima. Kombinacija više nastavaka i multifunkcionalnost njegove su glavne prednosti. Na njega se mogu postaviti nastavci za ribež, sjeckalice i slično, tako da jednim uređajem dobivate više uređaja u jednom i zauzima manje prostora, rekao je Tomislav Kromar iz Pevexa.
Praktičnost i raznolikost kuhinjskih pomagala
Tradicionalni božićni keksići i kolači pridonose stvaranju blagdanske atmosfere koja ujedinjuje obitelj, a kuhinjski robot može vam olakšati njihovu izradu. Za tipične božićne kolače, kao što su mađarica ili medena pita, jako je važno dobro skuhati kreme i odvagnuti baš svaki sastojak. Kuhinjski roboti imaju integriranu vagu tako da odmah stavljate sve u posudu tako da jednostavno prljate si manje posuđa dok radite jelo.


Neki robotski mikseri imaju i tajmer tako da ako neka tijesta, kreme morate određeni vremenski period miješati, to si možete namjestiti tako da jednostavno ne morate paziti na to, objasnio je Kromar.
Raznovrsnost kuhinjskih uređaja
U Pevexu nudimo jako veliki asortiman kuhinjskih robota, tako da imate jako veliki izbor; od nekih najnovijih, najsuvremenijih do nekih nižeg ranga, jednostavno sve, nastavio je.

Uz robotski mikser, ručni mikser vrlo je koristan za izradu božićnih kolačića, a ne treba zaboraviti niti štapni mikser. Štapni mikseri također dolaze sa više nastavaka tako da jednim štapnim mikserom možete dobiti i sjeckalicu za orašaste plodove, pa čak pjenjaču, rekao je Kromar.

Inovacije u izradi tjestenine
Želite li koristiti kekse umjesto biskvita ili napraviti preljev od voća za svoj kolač, trebat će vam sjeckalica ili multipraktik. Kad se bira multipraktik ili sjeckalica treba obratiti pažnju na jačinu tog aparata jer slabiji aparati neće moći usitniti orašate plodove, objasnio je Kromar.

Okrepljujuća, božićna juha s domaćim rezancima više ne zahtjeva ručnu izradu tjestenine. Novi uređaj koji imamo za izradu domaće tjestenine je Pasta maker, odnosno Philips je izbacio jedan jako pogodan uređaj za ljubitelje tjestenine. Dolazi sa nekih 10 nastavaka, integriranom vagom u sebi, posudama gdje vi postavite namirnice odnosno možete jednostavno sve staviti u njega i on će postepeno to dodavati i izradit će vam tjesteninu, rekao je Kromar.
Božićni kolači više su od poslastica. Oni su simbol tradicije i pridonose toj posebnoj blagdanskoj atmosferi, a u njihovu izradu uključite cijelu obitelj.
pevex.hr
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.
Kupaonica
Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica
Kupaonice koje štede vodu i energiju

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.
Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.
„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju
Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.
„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.
Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.
„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“
Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju
Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.
„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend
„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.
Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju
„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.