Povežimo se

Uređenje interijera

Kako je Porcelanosa mijenjala svijet keramike

Nudeći svoje proizvode u 150 zemalja svijeta, Porcelanosa je postala jedan od najvažnijih proizvođača keramike na svijetu. Ovo je priča o tom pola stoljeća starom divu.

Španjolski brand

Porcelanosa je nastala u procesu transformacije pokrajinskog gospodarstva iz poljoprivrednog u industrijski sektor, a njeni osnivači Jose Soriano i braća Colonques krenuli su od ideje stvaranja bijelih keramičkih i zidnih pločica u vrijeme kada se keramika proizvodila od crvene gline. Sličnost bijele paste s porculanom, tvrtki je dala ime.

Velika potražnja i poduzetnički duh osnivača doveli su do rađanja još sedam tvrtki vezanih uz dizajn interijera i arhitekturu, čineći kartu poslovne grupacije Porcelanosa, koja je postala lider u dizajnu i inovacijama.  

Kvaliteta prije svega

Bez obzira na područje, Porcelanosa uvijek stavlja naglasak na kvalitetu, dizajn i održivost materijala. Osim keramičkih proizvoda, specijalizirala se za proizvodnju podnih obloga, kuhinjskog i kupaonskog namještaja, kompletne opreme pa čak i naprednih konstrukcijskih sustava za današnju arhitekturu.

Sve do dolaska Porcelanose, keramika se smatrala samo još jednim građevinskim materijalom. Svojom komunikacijskom strategijom, Porcelanosa je revolucionirala sektor povezujući keramiku sa životnim stilom temeljenim na dizajnu i ekskluzivnosti.

Poznati ih vole

Pionir je u promociji svojih proizvoda putem slavnih osoba, što im je omogućilo modernizaciju reklamnog jezika i brzo širenje, a otvaranje njihovih trgovina postalo je medijski praćen događaj.

Materijali Porcelanose u skladu su s najvišim razinama kvalitete i potražnje. Različiti tehnički odjeli grupacije analiziraju sastav, otpornost i trajnost njihovih komada.

Besprijekoran dizajn

Dizajn koji uvijek slijedi načela elegancije, bezvremenosti i ravnoteže, konstantno je u potrazi za novim estetskim referencama za kreiranje avangardnijeg, funkcionalnijeg i dinamičnijeg proizvoda. Ta stalna obnova u službi je klijentima, za udovoljavanje svih njihovih potreba bez obzira radi li se o arhitektima, dizajnerima ili krajnjim korisnicima.

Porcelanosa zadire u svaki kutak doma, nudeći bogatu paletu boja i dizajna prateći posljednje trendove. Zadivljujuća je pažnja posvećena ispunjavanju ekoloških ciljeva, predanost recikliranju te korištenju prirodnih resursa u proizvodnji.

Ekološka osviještenost

Briga o okolišu i povećanje kvalitete života dva su zahtjeva u trenutnoj arhitekturi. U tom kontekstu, Porcelanosa odgovara brojnim socijalnim izazovima novim konstrukcijskim materijalima za energetski učinkovitije zgrade.

Prirodni otpad koji nastaje tijekom procesa proizvodnje keramike, ponovno se uvodi u proizvodni proces i stvara nove keramičke komade.

Oni nose oznaku Ecological Ceramics, koja potvrđuje njihov ekološki učinkovit proizvodni proces. Koristeći reciklirane, zdravije Porcelanosa materijale, smanjuje se emisija ugljičnog dioksida za 40 posto.   

Inovativna rješenja, pedantni dizajn i nadahnuće prirodom u Porcelanosa proizvodima, prostoru daju posebnu ravnotežu i harmoniju.

Nenadmašna originalnost i posvećenost odlike su ove španjolske tvrtke koja dominira svijetom keramike već pola stoljeća, spremno odgovarajući na sve veće zahtjeve tržišta.

Predstavljamo dom

Peterosobni stan u 60 kvadrata: Genijalno rješenje Gordane Đerić

Kada prostor postane izazov

adaptacija stana od 60 kvadrata

Stan od 60 kvadrata, peteročlana obitelj, troje djece – a želja da svatko ima svoju sobu. Za većinu nemoguća misija, no, za arhitekticu Gordanu Đerić – izazov vrijedan rješenja.

Prije renovacije, dva su dječaka dijelila sobu, a djevojčica je spavala u roditeljskoj. Cilj je bio stvoriti tri dječje sobe, roditeljsku spavaću i zadržati dnevni boravak. I sve to bez izbacivanja postojećeg namještaja.

Adaptacija stana kao milimetarski precizan zadatak

Stan se u početku sastojao iz dvije velike sobe.

„Jedino rješenje bio je pristup mom novom načinu projektiranja koji zovem ćelijski sistem projektiranja“, objasnila je Đerić. „Probila sam otvor između dvije sobe, zatvorila jedan ulaz iz hodnika i dobila komunikaciju iz koje se ulazi u ‘ćelije’.“

Tako su nastale minijaturne, ali potpuno funkcionalne sobe – svaka s prozorom. „Kad su vlasnici rekli baki da će svatko imati svoju sobu, ona je pitala: ‘A hoćete imat prozore?’ Pa smo i to riješili“, smije se arhitektica.

adaptacija stana od 60 kvadrata

Sobe od 6 m² – i sve stane

Svaka soba ima krevet, radni stol, ormar, prozor i – ono najvažnije – privatnost. Dječaci imaju svaki svoju sobu s krevetom na kat, dok djevojčica napokon ima svoj kutak.

„Svi ormari, uključujući veliki plakarski iz spavaće sobe, ostali su u stanu. Samo smo ih premjestili i prilagodili raspored zidova prema njihovim dimenzijama,“ kaže Đerić.

Pregradni zidovi rađeni su s milimetarskom preciznošću – sve kako bi se maksimalno iskoristio prostor bez gubitka funkcionalnosti.

adaptacija stana od 60 kvadrata
Prije

Poslije

Adaptacija stana: Kada dizajn poštuje životni ritam

Dnevna soba je samo – redizajnirana.

„Zadržali smo postojeći modularni namještaj, a kako vlasnici jako vole veliki stakleni stol, uzeli smo prozirne stolce da prostor ostane prozračan“, objašnjava arhitektica.

Ono što bi drugi smatrali ograničenjem, ovdje je postalo izvor kreativnosti. Sve je izvedeno dok je namještaj bio unutar stana – bez selidbe.

Prije
adaptacija stana gordana đerić
Poslije

Rješenje koje poštuje svakodnevicu

Projekt je završen u roku od mjesec dana. Svaki član obitelji dobio je svoj prostor, a stan je zadržao toplinu doma.

Renovacija stana prije i poslije
Predstavljamo dom naše urednice: Pogledajte kako je stan izgledao prije i poslije

„Svaka moja ćelija ima svoju funkciju. I puno veće sobe često nemaju toliko smisleno organiziran prostor“, zaključuje Đerić.

Ovo nije samo još jedna adaptacija stana – prostor je redizajniran da živi s obitelji i njihovim stvarnim potrebama.

Nastavite čitati

Kupaonica

Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Grohe Pure Foam

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

Grohe Pure Foam

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“

Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.

Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj

Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.

„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.

Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu

Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.

„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“

Kada tehnologija služi čovjeku

Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.

„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Grohe Pure Foam

Dizajn koji osjeća ritam dana

Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.

SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice