Uređenje interijera
Kako odabrati i postaviti podne obloge
Životni prostor je mjesto gdje opuštanje susreće aktivnosti, druženja, veselu igru i ušuškavanja u jastuke. Nepotrebno je reći koliko je važno odabrati pod koji može podnijeti sve aspekte obiteljskog života. Zato Pevex donosi nekoliko savjeta o tome kako ga izabrati i postaviti.
Kako odabrati odgovarajuću vrstu?
Renovacije i uređenja prostorije obično započinju odabirom podne obloge, a odabir ovisi o vrsti prostorije, zahtjevnosti te estetskom dojmu koji se želi postići. Parket je klasičan izbor. Nudi toplinu prostoru, a velik izbor boja omogućava prilagođavanje svakoj veličini prostorije.

Tamniji parketi obično se postavljaju u većim, a svjetliji u manjim prostorijama. Dijeli se na klasičan i gotovi višeslojni parket koji može imati tri različite završne obrade, sjajni, mat ili polu mat te je idealno rješenje za podno grijanje. Alternativa je laminat.
Zašto odabrati laminat?
“Prednosti laminata kao podne obloge je što je on idealno rješenje za sve vrste prostorija u kući, uključujući i kuhinje. Jednostavno i brzo se postavlja i vrlo jednostavno se održava, dovoljno ga je samo usisavati i suhom ili vlažnom krpom brisati. Nudi se u najrazličitijim dezenima i površinskim obradama. Pevex trenutno nudi 56 dekora laminata u različitim debljinama i klasama”, objašnjava Lana Ivorek.

Laminat je čvrsta i otporna podna obloga koja izgledom oponaša parket. To je elegantna i moderna podna obloga koja može biti u imitaciji drveta, kamena ili drugih prirodnih materijala, a nudi udobnost i funkcionalnost. Tepisoni su topla i udobna podna obloga čija je najveća prednost što se mogu postaviti preko postojećih podnih obloga.

Parket i laminat su nam idealni za prostorije u kojima imamo veliku prohodnost ljudi, bili to dnevni boravci, kuhinje, neke sobe za druženje ili hodnici dok tepisone općenito stavljamo u dječje sobe zato što se djeca vole igrati na podu i oni su izuzetno lagani za održavanje.
“Umjetna trava je isključivo za vanjsku upotrebu. Što se tiče rezidencijalne upotrebe, možemo ju staviti u kući ili u stanu na terasu ili balkon i kod komercijalne upotrebe, ona ide na sportske terene, igrališta, prostore oko bazena.”
Boja podne obloge ovisi o…
Odabir boje podne obloge ovisi o veličini prostorije i količini dnevnog svjetla. Zbog svoje neutralnosti i jednostavnog usklađivanja s bojom zidova i namještaja, siva je vrlo popularan izbor.

Tamni podovi sa svijetlim interijerom nude zanimljiv kontrast čineći prostoriju vizualno većom, a daju osjećaj udobnosti. Kod odabira boje, najbolje je izabrati jednu za kompletan interijer jer će tako stvoriti osjećaj prostranosti. Želite li podne obloge postavljati sami, sav potreban pribor i alat možete pronaći u Pevexu.
Potrebno je odgovarajuće ljepilo
“Za postavljanje podnih obloga potrebno nam je ljepilo za proizvode koje lijepimo. Za laminat potrebna nam je XPS podna obloga ili pjenasta folija i isto tako za laminat i parket gledamo odgovarajuće lajsne u sličnoj ili istoj nijansi i odgovarajući pribor.”
Postaviti ih možete sami
Sve vrste podnih obloga možemo postavljati sami, ali moramo poštivati standarde za ugradnju. Naša preporuka je uvijek da se konzultirate sa stručnim osobama prije samog postavljanja, a nekad je i najbolje da to odradi sami majstor.

Postavljate li podne obloge sami, prije svega treba pravilno pripremiti podlogu. Za najbolje prianjanje potrebnu ju je temeljito očistiti, a ako je podloga neravna, koristite samonivelirajuću masu.
Postavljanje započnite od najvećeg ravnog zida, to će olakšati postavljanje i osigurati estetski privlačan izgled. Kod postavljanja, uzmite u obzir smjer sunčeve svjetlosti u prostoriji. Gleda li vaša prostorija na jug, daske postavite u smjeru istok zapad jer će se tako izbjeći obasjavanje spojeva. Kad su sve ploče postavljene, ostavite da se pod dodatno stegne, a ako je korišteno ljepilo, ostavite preko noći da se dobro osuši. Nakon toga postavljaju se rubne letvice.
pevex.hr
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.
Kupaonica
Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica
Kupaonice koje štede vodu i energiju

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.
Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.
„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju
Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.
„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.
Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.
„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“
Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju
Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.
„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend
„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.
Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju
„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.