Povežimo se

Uređenje interijera

Kako odabrati idealne zavjese

Kada transformirate prostoriju, prirodno je započeti s velikim površinama – bilo da se odlučite za novu boju zidova ili upečatljiv tepih. Oboje su nedvojbeno dojmljive promijene u prostoru. No, vrlo moćan način za podizanje prostora je zavjesama i dekorima. Donosimo stručne savjete o njihovom odabiru.

Zavjese nisu samo ukras prostorije

Zavjese ne dodaju prostoru samo dašak boje i uzorak već kontroliraju i razinu svjetlosti, što znači da posredno utječu na boju zida, odnosno mogu prostoriju vizualno učiniti većom.

Ako su zavjese tamnije, tamniji materijali uvijek zatvaraju prostor i smanjuju ga. Stoga, uvijek treba prevladavati svjetliji ton materijala tkanine za zavjese jer to otvara prostor i širi ga.

Siva boja sve je popularnija

Svijetlo bež boja već dugi niz godina je u trendu i većini prostora odgovara. Uz nju, u posljednje vrijeme popularna je i siva.

Uz estetski doprinos interijeru, zavjese su prije svega funkcionalne za blokiranje sunčeve svjetlosti ili za privatnost. To se uglavnom postiže dekorima, napravljenim od tamnijih i debljih tkanina.

U manjim kvadraturama treba izbjegavati dekore

U dnevnim boravcima i spavaćim sobama obično se stavljaju tanke zavjese i dekori koji služe kao ukras ili za zamračivanje, tzv. blackout zavjese. Ako je dnevni boravak manje kvadrature, ne preporuča se forsiranje dekora jer će ga to vizualno smanjiti, a isto vrijedi i za spavaću sobu.

Dugačke zavjese prostoru daju dašak luksuza i dodatnu toplinu. Ako za njih nemate prostora, radije se odlučite za sjenila nego za kratke zavjese, jer zbog njih prostorija može izgledati zastarjelo.

Vodilice ili karniše uvijek bi trebale biti postavljene na strop. Postavljanjem na zid nepotrebno se presijeca visina zida.

Dugačke zavjese do poda vrlo su moderne

Zavjese trebaju biti proporcionalne veličini prozora, a kao opće pravilo za mjere računa se da veličinu prozora pomnožite sa dva.

Što se tiče dužine zavjese, obično se radi do centimetar od parketa, tj. poda, ili se pusti na pod što je u posljednje vrijeme moderno i izgleda estetski vrlo lijepo.

Moderna tkanina za zavjese uglavnom je poliester, a zbog napretka tehnologije izrade, one mogu izgledati poput svile. Bitno je samo pravilno ih održavati.

Kako da izbjegnemo peglanje zavjesa?

Bitno je da u veš mašinu ne stavite pet komada nekih tkanina jer to je volumen i moraju se zgužvati, tj. prelomit će se tkanina. U slučaju da perete komad po komad, nakon što se opere, možete ju poluvlažnu objesiti i u 90 posto materijala neće ju biti potrebno peglati.

U konačnici, zavjese mogu biti koje god boje želite, samo ih uskladite s bojama prostorije i stilom uređenja.

Kupaonica

Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Grohe Pure Foam

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

Grohe Pure Foam

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“

Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.

Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj

Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.

„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.

Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu

Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.

„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“

Kada tehnologija služi čovjeku

Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.

„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Grohe Pure Foam

Dizajn koji osjeća ritam dana

Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.

SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.

Nastavite čitati

Kupaonica

Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica

Kupaonice koje štede vodu i energiju

roca kupaonice

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.

Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.

„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju

Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.

„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.

Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.

„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“

Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

roca kupaonice

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju

Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.

„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend

„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.

Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju

„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice