Uređenje interijera
Kako urediti poslovni prostor
Uređenje poslovnog prostora jedan je od glavnih čimbenika uspjeha tvrtke jer izravno utječe na produktivnost i rezultate zaposlenika

Glavna namjena uredskih prostora je zadovoljiti potrebe zaposlenika i učiniti im svakodnevni život na poslu što ugodnijim. Osim toga, uredski prostor može biti i mjesto susreta potencijalnih i sadašnjih klijenata, stoga je važno predstaviti se u pravom svjetlu i ostaviti snažan dojam na kolege.
Ponudu poslovnih prostora možete pogledati na stranici agencije za nekretnine eurovilla.hr
Razmještaj stolova
Kako biste omogućili djelatnicima određenu razinu privatnosti, izbjegavajte postavljanje stolova nasuprot ulaza i računalnih monitora uz ulaz u prostoriju. U tom slučaju, sadržaj monitora neće biti prva vidljiva stvar djelatnicima i klijentima.

Prekrasan građanski stan na vrhunskoj lokaciji
Zavirili smo u jedan građanski obiteljski stan. Izniman je po svojoj jednostavnosti, uređenju, lokaciji, apsolutno po svemu, a poseban je upravo u svojoj jednostavnosti. Više…
Uredske stolice
Kako bi efikasnost djelatnika bila maksimalna, njihova udobnost mora biti prioritet. Zato preporučujemo da obratite pozornost na ugodnost materijala, mogućnost prilagodbe te lumbalnu potporu stolice.

Ormarići i zidne police za pohranu uredskih potrepština
Sve papire i ostale uredske materijale postavite što bliže radnom mjestu kako bi se spriječilo učestalo ustajanje i šetanje cijelim prostorom. Za bolju preglednost, obične ravne zidne police mogu biti veoma praktične te mogu poslužiti za postavljanje stvari koje se učestalo koriste.
Raspored prostorija
Hodnici mogu poslužiti kao odlično mjesto za smještanje čekaonice ali ne predstavljaju odgovarajuće mjesto za radne sastanke. Isto tako, kako bi lakše omogućili djelatnicima da se opuste, pokušajte mjesto predviđeno za ispijanje kave smjestiti dalje od ureda šefa. Toalet pokušajte smjestiti uz čekaonicu te posvetite veliku pažnju izgledu ovog prostora jer on najviše utječe na stjecanje dojma o urednosti cijelog poslovnog prostora. Zbog praktičnosti, pokušajte sobe za sastanke smjestiti uz samu kuhinju.
Boje zidova
Kako bi bili što uspješniji u biranju boje, savjetujemo Vam izbjegavanje boja žarkih tonova koje smanjuju smirujući učinak. Dok za pojačavanje koncentracije, preporučujemo upotrebu neutralnih boja, kao i elementi zelene i plave boje. Također, za lakše održavanje savjetujemo Vam nanošenje perive boje ili postavljanje drvenih panela.
Rasvjeta
Ako raspolažete s prostorom koji ima premalo prirodne svjetlosti, rješenje ćete pronaći u više manjih rasvjetnih tijela čija svjetlost dolazi direktno na radni stol. Prilikom rasporeda rasvjete, predlažemo da vodite računa o dominantnoj ruci vaših djelatnika jer je poželjno da im prirodno svjetlo pada na radni stol sa suprotne strane njihove dominantne ruke.

Uredski prostor mjesto je nastajanja poslovnih ideja, prilika i ostvarenja poslovnih pothvata i zato nije nevažno kako izgleda. Lijepim interijerom poslovnog prostora zaposlenici su motivirani, a na klijente se ostavlja dobar dojam. Ako tražite ideje za uređenje, vodite se praktičnim savjetima, ali i time da estetski dojam ne zaostaje za njima.
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.
Kupaonica
Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica
Kupaonice koje štede vodu i energiju

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.
Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.
„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju
Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.
„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.
Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.
„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“
Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju
Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.
„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend
„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.
Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju
„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.