Boje i materijali
Kvaliteta i trajnost: Prednosti uporabe kompozitnog materijala u kupaonici
Kompozitni je materijal najbolji izbor za rad u raznim područjima, a zbog svojih je brojnih prednosti idealan i za opremanje kupaonice. Sastoji se od dva ili više različitih materijala koji, spojeni u jedan, nadmašuju sva fizička i kemijska svojstva pojedinih dijelova čija ih kombinacija sačinjava. Najčešće sadrže jedan materijal kao bazu te ostale koji uglavnom imaju funkciju punila.
Ako se u izradi kupaonskih elemenata i namještaja koristi kompozitni materijal, uređenjem će se sasvim sigurno zadovoljiti najviši kvalitativni standardi.
Kvaliteta kompozitnih materijala sadržana je u čvrstoći, elastičnosti, toplinskoj postojanosti i otpornosti prema abraziji i razvlačenju.
Brojne prednosti kompozita
Prednosti koje kompozit ima nad tradicionalnim materijalima brojne su, ali se najčešće ističe njegova čvrstoća, prozračnost, ali i fleksibilnost koju pruža arhitektima i dizajnerima pri kreiranju modernih interijera kupaonica.
Aquaestil plus je kompozitni materijal prepoznao kao sjajan temelj za izradu kvalitetne kupaonske opreme visoke estetske i funkcionalne vrijednosti, a upravo radi brojnih navedenih prednosti još 2002. godine razviljen je visokokvalitetni solid surface kompozitni materijal pod nazivom ASTONE.
ASTONE je visokokvalitetni kompozitni solid surface materijal razvijen u hrvatskom poduzeću Aquaestil plus, a odlikuje se nizom odličnih karakterstika i visokom razinom primjenjivosti.
Tehnički gledajući, ASTONE je prirodni mineral aluminij-tri-hidrat u prahu povezan akrilno-modificiranom poliesterskom smolom i obojan prirodnim pigmentom, a to mu daje izvanredna tehnička svojstva i visoku razinu primjenjivosti i izdržljivosti.
ASTONE materijal idealan je za uporabu u kupaonicama i sanitarnim prostorima gdje nalazi svoju primjenu pri izradi umivaonika, umivaoničkih pulteva i tuš kada. Visoka razina primjenjivosti ovog materijala, njegova otpornost na habanje i praktički neograničena fleksibilnost obrade, čine ovaj materijal idealnim za opremanje objekata kao što su marine, hoteli i putnički brodovi, ali i primjenu u privatnim prostorima.
Kvaliteta ovog materijala svakoj će kupaonici osigurati dugotrajnost, praktičnost i ljepotu.
Boje i materijali
Sofisticiran dizajn, funkcionalnost i održivost – novi standardi u opremanju kupaonice
Laufen vješto balansira dizajn, funkcionalnost I održivost s namjerom oplemenjivanja naše svakodnevice
Sofisticirani dizajn kupaonica rezultat je razvoja inovativnih materijala koji su omogućili kreiranje tankih ali iznimno čvrstih kupaonskih proizvoda. Iz iste tvornice danas dolaze i tiše wc školjke.
Već više od 130 godina, Laufen u svijetu kupaonica slovi kao sinonim za estetiku i funkcionalnost, a prepoznatljiv je po jedinstvenom identitetu.
“To je Swisness – onaj švicarski križić koji nam uvijek daje nekakvu sigurnost i predstavlja veliki fokus koji pridajemo kvaliteti, inovacijama i održivosti.“, pojasnila je Martina Maričić Meić, izvršna direktorica tvrtke.
Laufen u svijetu kupaonica postavlja svjetske trendove kroz inovativnost, razvoj tehnologija i suradnju s dizajnerima – prva viseća školjka u svijetu nastala je upravo u Laufenu, kao i prvi samostojeći umivaonik lijevan u jednom komadu. Revoluciju u trendovima i proizvodnji ovaj švicarski brend unosi sa svakim novim napretkom, bilo to lijevanje pod pritiskom, razvoj materijala ili redizajn proizvoda kako bi bili funkcionalniji i održiviji.
Investiranjem i razvojem prve svjetske tunelske peći na struju za sanitarnu keramiku, Laufen daje svoj doprinos održivosti te predano radi na inovacijama koje postavljaju nove standarde u opremanju kupaonica.
„Laufenovi proizvodi se proizvode isključivo u Europskim tvornicama, a otkako je Laufen postao član Roca Grupe 1999., giganta u svijetu kupaonskih rješenja, naše tržište obogaćeno je za još jedan svjetski brend – Rocu. Od prošle godine u portfolio smo dodali još jedan brend, Alape, s premium proizvodima od glaziranog čelika koji se proizvode u Njemačkoj.”, ističe Maričić Meić.
Umivaonici tankih stijenki, ali iznimne izdržljivosti
“Kao jednu od nekoliko prekretnica u proizvodnji bih istaknula i 2014., kada smo započeli proizvodnju s jednim inovativnim, revolucionarnim materijalom za proizvodnju umivaonika – Saphirkeramik. Njime su oblikovani elegantni umivaonici tankih stijenki, zahvaljujući dodatku korunda, koji je sastavni dio dragog kamenja kao safir ili rubin. To proizvodima od Saphirkeramik materijala daje, bez obzira na te tanje stijenke, jednaku čvrstoću i izdržljivost kao i prije.“, dodaje.
Inovativna tehnologija za snažno i tiho ispiranje
S ciljem smanjenja potrošnje vode, poboljšanja higijene i ugodnijeg korištenja, Laufen u svoje WC školjke implementira inovativnu tehnologiju za snažno ali tiho ispiranje – Silent Flush. Savršeno optimizirana unutrašnjost za vodeni vrtlog ne utječe na vanjski dizajn proizvoda, što je posebno važno naglasiti s obzirom na to da svaka linija Laufenovih proizvoda dolazi s potpisom poznatih svjetskih dizajnera.
„Laufen je s dizajnerima počeo surađivati jako rano. To je nekada bio Porshe dizajn, a sada Marcel Wanders, Patricia Urquiola, Konstantin Grcic, Stefano Giovannoni, Toan Nguyen, Peter Wirz, i mnoga druga značajna imena vezana za industrijski i proizvodni dizajn“, napominje Maričić Meić.
Upravo je u suradnji s dizajnerskim timom EOOS-a Laufen razvio prvu svjetsku školjku koja odvaja urin – save!
Način na koji postupamo s urinom u gospodarenju otpadnim vodama uzrokuje jedan od glavnih ekoloških problema današnjice, tj. onečišćenje nitratima i eutrofikaciju vodenih tijela, što rezultira vodama osiromašenim kisikom. Ipak, urin je vrijedan resurs za poljoprivredu ako se tvari u njemu mogu odvojiti i reciklirati.
Sada je novi izazov u brzoj uspostavi save! WC školjke za odvajanje urina kao standarda u kulturama diljem svijeta.
“Laufen pruža cjelovito kupaonsko rješenje i to je ono kroz što se gradimo. Od umivaonika, wc školjki, podžbuknih sustava, vodokotlića, namještaja, slavina, do kompozitnih materijala koje koristimo za kade i tuš kade, ili po želji arhitekata za bilo koji dio u kupaonici. Vrlo smo fleksibilni i prilagođavamo se potrebama tržišta, posebice arhitekata, kojima nudimo i rješenja po mjeri za sve njihove projekte.”, ističe Maričić Meić.
Dok inovativne tehnologije spajaju s profinjenim materijalima i dizajnom, posebno njeguju vrijednosti koje stvaraju brend.
Laufen iznimno vrednuje kompetenciju i znanja svojih zaposlenika, od prve faze razvoja proizvoda, do podrške koju pruža svojim korisnicima.
“Naši kupci i poslovni partneri nam vjeruju zbog naše poslovne etike, vrijednosti koje njegujemo i podrške koji pružamo. Zapravo mi kao ljudi stvaramo DNK brenda, između ostalog i kroz timski rad – brinemo da svi sudionici u procesu, svi koji se vežu za tržište i za brend budu dio tog DNK i da budu zadovoljni. “, zaključila je izvršna direktorica Martina Maričić Meić.