Povežimo se

Uređenje interijera

Najljepše božićne dekoracije

Stiglo je mnogima omiljeno doba godine, kada uživamo u uređenju naših domova. Blještavilo i šarenilo dio su božićne atmosfere, a svaka godina donosi nove trendove i u uređenju božićnog drvca te smo saznali kakva su drvca u modi ove zime, a bogatu ponudu jelki i božićnih ukrasa pronaći ćete u Pevexu.

Odlučite se za malo drugačije boje

Prema tradiciji, bor se kiti na badnju večer, a sada je idealno vrijeme za obnoviti kolekciju dekoracija. Ove godine posegnite za ružičastom, mint i ljubičastom, jer kombinacijom tih boja možete postići odličan efekt.

Nježni pastelni tonovi dominiraju ove godine stoga nude široke mogućnosti uređenja bora upotrebom mat i sjajnih kuglica, a dodatna razigranost može se ostvariti i bojama, teksturama, mašnama, umjetnim cvijećem kao što su to božićne zvijezde ili ruže.

Za one koji vole glamuroznije ili smjelije odabir, preporučuju se crne kuglice u mat ili sjajnoj varijanti, a koje se jako lijepo slažu sa srebrnim, zlatnim i bijelim kuglama.

S lampicama stvorite pravi božićni ugođaj

Dodaju se lampice u toploj ili hladnoj varijanti kao i razni svjetleći ukrasi u indoor i outdoor primjeni tako da su mogućnosti uistinu vrlo velike. Lampice dolaze u jako puno varijanti, bilo da se radi o toplom svjetlu, hladnom svjetlu, raznobojnim varijantama, varijantama koje svojom bojom prate boju kuglica.

Doista je širok spektar primjene lampica kako na boru tako i na drugim mjestima unutar doma, a tu su i drugi indoor i outdoor svjetleći ukrasi koji daju dodatni blagdanski štih.

Savjetuje se da se manje kuglice stavljaju pri vrhu, veće pri dnu, da se tonski prožimaju. Što puniji i bogatiji bor, okićen raznim dodatcima kao što su mašne, umjetno cvijeće, dat će sigurno posebnu atmosferu u vašem blagdanskom domu.

Umjetni borovi sve su popularniji

Veličinu bora uvijek određuje veličina prostorije, a sve veća ekološka osviještenost stavila je umjetne borove u trend.

Napredna tehnologija proizvodnje je postigla to da izgledaju sve prirodnije i da je ponekad uistinu teško razlikovati da li je bor prirodan ili umjetan. Odlikuje ih praktičnost s obzirom da dolaze na stalku, neki od njih imaju već integrirane lampice, neki čak i miris prirodnog bora, tako da su istinu mogućnosti uređenja velike, a pri tome dolaze u zelenoj i bijeloj varijanti. Vrlo se lako postavljaju a još lakše spremaju bez onečišćenja prostora iglicama tako ih uistinu kupci vole.

Božićni ugođaj neka vlada cijelim domom

Za postizanje što boljeg blagdanskog ugođaja, stil uređenja koji ste izabrali, protkajte kroz sve prostorije doma.

Detalji su ti koji čine razliku i stvaraju atmosferu bilo da smo se odlučili za minimalistički ili industrijski, klasičan ili moderan stil uređenja. Lijepo ga je protkati kroz sve prostorije doma počevši od adventskog vijenca na vratima preko mjesta gdje manje očekujemo božićne ukrase.

Bogate teksture, mekoća pletiva ili umjetnog krzna, lampice na neočekivanim mjestima, sve će to pridonijeti blagdanskoj atmosferi. Ukoliko imate kamin ili konzolu za kamin, neka bude središnje mjesto vašeg okupljanja, a naravno uz blagdanski stol koji će biti svečano uređen elegantnim stolnjakom ili trakom za stol.

Orašari su i dalje hit

Orašar je i ove godine dominantna figura u dekorativnim dodatcima, no hit godine je CRO Orašar posvećen svjetskom nogometnom prvenstvu. U stopu ga hrabro prate simpatični bradati vilenjaci, sobovi i patuljci koji će sigurno uljepšati Božić.

pevex.hr

Kupaonica

Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Grohe Pure Foam

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

Grohe Pure Foam

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“

Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.

Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj

Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.

„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.

Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu

Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.

„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“

Kada tehnologija služi čovjeku

Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.

„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Grohe Pure Foam

Dizajn koji osjeća ritam dana

Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.

SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.

Nastavite čitati

Kupaonica

Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica

Kupaonice koje štede vodu i energiju

roca kupaonice

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.

Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.

„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju

Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.

„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.

Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.

„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“

Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

roca kupaonice

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju

Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.

„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend

„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.

Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju

„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice