Povežimo se

Uređenje interijera

Podna keramika svugdje, zidna samo na zid!

Idealno je vrijeme za renovacije. Birate li keramiku za svoj dom, donosimo nekoliko savjeta o pravilnom odabiru te kako ju možemo postaviti sami.

Uvijek u trendu

Keramika je vrlo popularna podna i zidna obloga koja nikad neće izići iz mode. Jednostavno se postavlja, traje godinama, a nove tehnologije omogućile su keramiku s izgledom drveta, betona te mnogim zanimljivim dezenima. Kod odabira keramike treba znati koju vrstu trebate te gdje će se polagati.

Postoji unutarnja i vanjska keramika, može se polagati na pod i na zid. Razlika između unutarnje i vanjske keramike je da vanjsku keramiku možete polagati u unutarnje i vanjske prostorije dok unutarnju možete isključivo u unutarnje prostorije polagati iz razloga što imaju manju otpornost na vodu.

To znači da ukoliko je položite u vanjske prostorije, zbog nekih vremenskih uvjeta i nepogoda, može doći do pucanja i smrzavanja. Također ono što je bitno napomenuti da podne pločice možete polagati i na pod i na zid dok se zidne pločice preporučaju polagati isključivo na zidne površine.

Čime se voditi pri odabiru keramike

Glazirane pločice otpornije su na prljavštinu te ih je lakše čistiti, ali im je stupanj protukliznosti slabiji te se ne postavljaju u eksterijer ni kupaonicu. Kod odabira keramike za vlažne prostore, poput kupaonice, preporuča se vanjska keramika R9  stupnja protukliznosti.

Što se tiče odabira vanjske keramike, prvo definirajte prostor gdje želite položiti keramiku. Ukoliko je riječ o natkrivenom prostoru kao što je lodža, možete izabrati stupanj protukliznosti do R10, ukoliko je riječ o nenatkrivenoj površini, kao što je dvorište ili terasa, birajte veći stupanj protukliznosti do R11. 

Sam svoj majstor

Odlučite li se postavljati keramiku sami i odabrali ste pločice, treba pripremiti opremu i alat, a sve potrebno možete pronaći u Pevexu.

Oprema za rad uključuje razne alate kao što su špahtle, vaser vage, fug masa, ljepilo za pločice, kajlice, vijci, kliješta i rezači za keramičke pločice ukoliko su potrebne.

Ljepilo odaberite prema vrsti keramike. Fleksibilna ljepila mogu se koristiti za obje vrste, a Pevex ima veliki izbor boja masa za fugiranje.

Nakon što ste osigurali opremu za rad, još jednom prije samog polaganja provjerite ton i kalibar vaših pločica koji se nalazi na svakom paketu. Ukoliko postoje odstupanja tona i kalibra na paketima, može doći do stupanja u nijansi ili dimenziji ili teksturi same površine.

S obzirom da želite izbjeći svoje nezadovoljstvo, preporučamo odmah ton i kalibar provjeriti ili da pitate zaposlenika unutar trgovine da vam pomogne pri odabiru da sve bude u odgovarajućim parametrima.

Postavljate li keramiku sami prvo očistite površinu te provjerite je li ravna. Odstupanja izravnajte samonivelirajućom masom, a zatim nanesite impregnaciju i hidroizolaciju. Dok se impregnacija suši pripremite ljepilo koje treba nanijeti na pločice u istom smjeru kao i na pod, a postavljanje počnite u kutu prostorije.

Majstorska radionica by Pevex

Ukoliko nemate iskustva, uvijek se preporuča angažiranje stručnjaka. Ukoliko se ipak odvažite na samostalno postavljanje pločica prije svega sugeriramo da se detaljno informirate o samom postupku.

Na blogu majstorska radionica by Pevex možete korak po korak saznati kako se postavlja keramika u vlastitom domu. I jedna bitna napomena, ne zaboravite kupiti deset posto više pločica kako biste izbjegli lomove, oštećenja ili neka svoja osobna nezadovoljstva.

pevex.hr

Kupaonica

Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Grohe Pure Foam

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

Grohe Pure Foam

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“

Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.

Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj

Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.

„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.

Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu

Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.

„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“

Kada tehnologija služi čovjeku

Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.

„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Grohe Pure Foam

Dizajn koji osjeća ritam dana

Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.

SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.

Nastavite čitati

Kupaonica

Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica

Kupaonice koje štede vodu i energiju

roca kupaonice

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.

Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.

„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju

Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.

„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.

Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.

„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“

Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

roca kupaonice

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju

Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.

„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend

„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.

Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju

„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice