Uređenje interijera
Predstavljamo NUNC – Hrvatski brend namještaja inspiriran slavonskom ravnicom
Na Design weeku smo imali priliku upoznati i hrvatski brend namještaja koji uspješno kombinira ruralno i urbano. Evo kako to izgleda.
Na Design weeku smo imali priliku upoznati i hrvatski brend namještaja koji uspješno kombinira ruralno i urbano. Evo kako to izgleda.

Kombinacija ruralnog i urbanog
Slavonske ravnice, rijeke koje je okružuju, zelenilo, priroda. Sve je to preneseno u oblikovanje ovog dizajnerskog namještaja.
‘Nunc inače znači na latinskom sada. I to je zapravo koncept prenošenja nečeg što je bilo, starih slavonskih kuća i dvoraca, u današnje sada, u današnju sadašnjost i na neki način se pokušava ta priča, šuma, prenijeti, slavonskih šuma i livada prenijeti u razigrani minimalistički namještaj brenda Nunc’, kaže Ana Banić Göttlicher dizajnerica interijera u Nuncu.

Modul polica Sfumato reinterpretacija je slavonskih šuma na jedan urbani način. Pune i prazne police dinamično se izmjenjuju u prostoru, a i same mogu poprimiti više lica. Ukrašene biljkama djeluju poput šume, a bez njih podsjećaju na siluetu modernog grada.
Korištenje prirodnih materijala
‘Koristimo prirodne materijale, ponajviše hrast naš najpoznatiji, sa kvalitetnom površinskom obradom i proizvodnjom. Nadalje, koristimo američki orah koji ima svoju posebnu teksturu i boju i daje jednu, jedan jako lijepi, jednu jako lijepu teksturu i posebnu toplinu unosi u dom’, dodaje.

Važno je znati da je sav ovaj namještaj modularan. Polica Aman taman, sukladno svojem imenu, tako će se vrlo jednostavno prilagoditi svakom prostoru. Takav je i blagovaonski stol ALA.
‘Tako da to je prednost recimo baš stola, s obzirom da on može funkcionirati i, kako sam rekla i za dom i za ured, sve ovisi o načinu kako se prilagođavaju elementi na stolu, tako on dobiva svoju namjenu’, tvrdi.
Izgled namještaja
Današnji moderni interijeri traže prilagodljiv, a opet jednostavan namještaj. Uz to, važno je da on ima određenu toplinu. U ovom slučaju taj je cilj postignut pažljivo brušenim rubovima koji djeluju poput vode koja teče slavonskim rijekama i zasigurno je jedan od elemenata inspiracije za originalan dizajn.

‘Imamo razvojni centar u Đakovu gdje se ispituju novi proizvodi, tamo je centar za istraživanje, i ispitivanje prototipa i razvoj svih novih proizvoda tako da tamo razvijamo daljnje, nove proizvode uz sve ove koje imamo’, kaže.
Jer eksperimentiranje je uvijek dobrodošlo. Bilo da je riječ o doradi proizvoda ili nekoj novoj kombinaciji boja.
‘ S obzirom da smo mi relativno mladi brend, zapravo u to kratko vrijeme smo postigli dosta puno na, postigli smo na vidljivosti u javnosti zato što smo se izdvojili sa svojom posebnošću’, dodaje.
A tu posebnost ovom brendu daju mladi dizajneri koji su tradiciju i prirodnost Slavonije odlučili unijeti u naše domove na jedan jako originalan način.



Predstavljamo dom
Peterosobni stan u 60 kvadrata: Genijalno rješenje Gordane Đerić
Kada prostor postane izazov

Stan od 60 kvadrata, peteročlana obitelj, troje djece – a želja da svatko ima svoju sobu. Za većinu nemoguća misija, no, za arhitekticu Gordanu Đerić – izazov vrijedan rješenja.
Prije renovacije, dva su dječaka dijelila sobu, a djevojčica je spavala u roditeljskoj. Cilj je bio stvoriti tri dječje sobe, roditeljsku spavaću i zadržati dnevni boravak. I sve to bez izbacivanja postojećeg namještaja.
Adaptacija stana kao milimetarski precizan zadatak
Stan se u početku sastojao iz dvije velike sobe.
„Jedino rješenje bio je pristup mom novom načinu projektiranja koji zovem ćelijski sistem projektiranja“, objasnila je Đerić. „Probila sam otvor između dvije sobe, zatvorila jedan ulaz iz hodnika i dobila komunikaciju iz koje se ulazi u ‘ćelije’.“
Tako su nastale minijaturne, ali potpuno funkcionalne sobe – svaka s prozorom. „Kad su vlasnici rekli baki da će svatko imati svoju sobu, ona je pitala: ‘A hoćete imat prozore?’ Pa smo i to riješili“, smije se arhitektica.

Sobe od 6 m² – i sve stane
Svaka soba ima krevet, radni stol, ormar, prozor i – ono najvažnije – privatnost. Dječaci imaju svaki svoju sobu s krevetom na kat, dok djevojčica napokon ima svoj kutak.
„Svi ormari, uključujući veliki plakarski iz spavaće sobe, ostali su u stanu. Samo smo ih premjestili i prilagodili raspored zidova prema njihovim dimenzijama,“ kaže Đerić.
Pregradni zidovi rađeni su s milimetarskom preciznošću – sve kako bi se maksimalno iskoristio prostor bez gubitka funkcionalnosti.




Poslije
Adaptacija stana: Kada dizajn poštuje životni ritam
Dnevna soba je samo – redizajnirana.
„Zadržali smo postojeći modularni namještaj, a kako vlasnici jako vole veliki stakleni stol, uzeli smo prozirne stolce da prostor ostane prozračan“, objašnjava arhitektica.
Ono što bi drugi smatrali ograničenjem, ovdje je postalo izvor kreativnosti. Sve je izvedeno dok je namještaj bio unutar stana – bez selidbe.


Rješenje koje poštuje svakodnevicu
Projekt je završen u roku od mjesec dana. Svaki član obitelji dobio je svoj prostor, a stan je zadržao toplinu doma.

„Svaka moja ćelija ima svoju funkciju. I puno veće sobe često nemaju toliko smisleno organiziran prostor“, zaključuje Đerić.
Ovo nije samo još jedna adaptacija stana – prostor je redizajniran da živi s obitelji i njihovim stvarnim potrebama.
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.