Kupaonica
3 ideje za uređenje kupaonice: održivo, inovativno i inspirativno
birajte rješenja koja čine razliku

Uređenje kupaonice više nije samo funkcionalno pitanje – riječ je o stvaranju osobnog spa doživljaja koji prati najnovije trendove u održivosti, tehnologiji i dizajnu.
ISH sajam u Frankfurtu, vodeći međunarodni događaj za vodne i energetske tehnologije, pokazao je u kojem smjeru ide budućnost kupaonskog prostora. Donosimo tri ključne ideje koje će obilježiti uređenje kupaonice u 2025. godini.
1. Održivost na prvom mjestu
Uređenje kupaonice s naglaskom na održivost postaje sve važnije. Na ISH 2025 sajmu jasno je istaknuta potreba za energetski učinkovitijim i ekološki prihvatljivim rješenjima. Brend Roca je predstavio inovacije koje spajaju suvremeni dizajn i ekološku odgovornost – od štedljivih slavina do naprednih sustava za reciklažu vode. Više o Roca rješenjima pročitajte ovdje.
Sajam je također naglasio važnost uvođenja tehnologija koje štede resurse, što dodatno potvrđuje važnu ulogu arhitekata i dizajnera u planiranju funkcionalnih, ali i odgovornih kupaonskih prostora. Pogledajte više o ISH sajmu i održivosti.
2. Spa doživljaj u vlastitom domu
Jedna od ključnih ideja za uređenje kupaonice u 2025. godini je uvođenje spa elemenata u svakodnevni život. Tehnološke inovacije poput Grohe Pure Foam pjene omogućuju stvaranje luksuznog wellness ambijenta kod kuće. Bogata, meka pjena koju stvaraju nove slavine pretvara tuširanje u opuštajući ritual. Više o ovoj inovaciji pročitajte ovdje.

Ovako osmišljeno uređenje kupaonice kombinira estetiku, udobnost i održivost – tri glavna stupa modernog interijera.
3. Inspiracija kroz boje, teksture i materijale
Za one koji traže ideje za uređenje kupaonice koje uključuju stil i osobni izraz, 2025. donosi niz inspirativnih smjernica. Prirodni materijali, umirujuće palete boja, taktilne površine i minimalistički dizajn dominiraju kupaonskim trendovima. Kombinacije kamena, drveta i elegantnih metalnih detalja omogućuju stvaranje prostora koji je i funkcionalan i estetski privlačan. Saznajte više o kupaonskim trendovima za 2025. godinu.
Bez obzira planirate li potpuno renovirati ili samo osvježiti prostor ovi savjeti pomoći će vam da stvorite prostor koji odgovara suvremenim potrebama. Pratite inovacije s vodećih sajmova, poput ISH-a, i birajte rješenja koja čine razliku – u svakodnevnom životu i za budućnost.
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.
Kupaonica
Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica
Kupaonice koje štede vodu i energiju

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.
Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.
„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju
Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.
„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.
Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.
„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“
Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju
Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.
„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend
„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.
Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju
„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.