Kupaonica
Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica
Kupaonice koje štede vodu i energiju
ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.
Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.
„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju
Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.
„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.
Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.
„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“
Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju
Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.
„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend
„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.
Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju
„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.
Kupaonica
Kako odabrati tuš kadu: Prednosti plitkih modela i modernih materijala

Kako odabrati tuš kadu koja će odgovarati vašoj kupaonici?
Tuš kada nije samo funkcionalan element – ona značajno utječe na estetiku i udobnost prostora. Prilikom odabira ključno je uzeti u obzir veličinu kupaonice, način korištenja te materijale koji osiguravaju dugotrajnost i lako održavanje.
Kako odabrati tuš kadu prema materijalima i funkcionalnosti?
Dizajn kupaonica posljednjih godina sve se više okreće modernim rješenjima poput walk-in tuševa, a plitke tuš kade postale su njihov nezaobilazan dio. Umjesto klasičnih keramičkih pločica, sve više korisnika bira upravo plitke kade zbog njihove izdržljivosti i jednostavnog održavanja.
“Mi već više od 25 godina proizvodimo vrhunske tuš kade, međutim, trend unazad pet godina diktira baš takve plitke tuš kade koje su idealna nadopuna walk-in prostorima za tuširanje.” objašnjava Oliver Ferkula, voditelj prodaje u tvrtki Aquaestil.

Materijali koji osiguravaju dugotrajnost
Kod izbora tuš kade, materijal igra ključnu ulogu. Aquaestil nudi kade izrađene od lijevanog sanitarnog akrila, tradicionalnog materijala poznatog po izdržljivosti, te lijevanog mramora, koji se ističe modernim dizajnom i mogućnošću prilagodbe.
“Naše tuš kade iz linije Stone i Stone Delux izrađene su od lijevanog mramora, što omogućuje precizne, oštre linije i visoku estetsku vrijednost. Osim toga, one su izuzetno čvrste i imaju blago reljefnu površinu koja osigurava protukliznost, ali nije hrapava,“ ističe Ferkula.
Još jedna prednost tuš kada od lijevanog mramora je mogućnost rezanja po mjeri. Time se kade mogu prilagoditi specifičnim prostornim uvjetima. Ako se pitate kako odabrati tuš kadu koja je jednostavna za održavanje, važno je znati da su plitke kade od ovog materijala otporne na habanje i lako se čiste standardnim sredstvima za kupaonice.

Odabir tuš paravana
Uz tuš kadu, bitan je i pravilan odabir tuš paravana, koji osim zaštite od vode doprinosi cjelokupnom dizajnu kupaonice. Prilikom odabira treba uzeti u obzir veličinu prostora i način otvaranja vrata.
“Ako su dimenzije manje, tada se obično biraju modeli s dvije klizne stijene. Kod većih kupaonica postoji mogućnost kombinacije fiksne stijene s kliznom ili vratima koja se otvaraju prema unutra ili van,” navodi Ferkula.
Tvrtka Aquaestil nudi preko 54 modela tuš kabina, uključujući standardne modele i one izrađene po mjeri. Premium modeli poput Artego i Harmony dolaze s soft close sustavom, koji osigurava tiho i elegantno zatvaranje vrata.

Jednostavno održavanje i dugovječnost
Jedan od ključnih faktora kod odabira tuš paravana je jednostavno održavanje. Aquaestil paravani izrađeni su od kaljenog stakla i imaju nano premaz protiv kamenca, što olakšava čišćenje.
“Nano premaz omogućuje lakše kliženje vode po površini stakla, čime se smanjuje nakupljanje kamenca i potreba za svakodnevnim čišćenjem,” objašnjava Ferkula.
Tuš paravani dostupni su u više varijanti – prozirni, sivi i reljefni, a osim funkcionalnosti pridonose i estetici prostora.
Kako odabrati tuš kadu i paravan
Prilikom odabira tuš kade i paravana, važno je razmotriti veličinu prostora, funkcionalnost te materijale koji osiguravaju dugotrajnost.
Kako odabrati tuš kadu ovisi o vašim potrebama, no plitke tuš kade od lijevanog mramora postale su popularan odabir zbog modernog dizajna, sigurnosti i mogućnosti prilagodbe, dok kvalitetni paravani s nano premazom omogućuju lakše održavanje.
Bez obzira na dimenzije kupaonice, uz širok asortiman modela i opcija po mjeri, moguće je pronaći optimalno rješenje koje spaja estetiku i praktičnost.