Kupaonica
TECE na ISH sajmu predstavio novi tip proizvoda
TECE izlazi iz zida!
Iako je TECE godinama poznat kao proizvođač odvodnih kanalica i tipkala, na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu napravili su korak dalje – predstavili su proizvode koji izlaze iz zida i ulaze u središnji prostor kupaonice. S povećanim izložbenim prostorom od čak 650 kvadrata, prikazali su širi asortiman i inovacije koje nadilaze dosadašnje granice funkcionalnog dizajna.
TECEneo: WC školjka nove generacije
Jedna od najupečatljivijih novosti je TECEneo – WC školjka s funkcijom bidea koja je osvojila prestižnu German Design Award nagradu. Ova druga generacija kombinira vrhunsku higijenu, moderni dizajn i naprednu tehnologiju – bez potrebe za električnom energijom.
TECEneo funkcionira pomoću tople i hladne vode, jednostavna je za korištenje i održavanje, te uključuje sustav protiv kamenca – idealno rješenje u regijama s tvrdom vodom. Ugradnja traje svega 30 minuta, a korisničko sučelje jasno je i intuitivno.

Tuš kanalice i kade za suvremenu arhitekturu
Nakon 20 godina iskustva, TECE je predstavio novu generaciju tuš kanalica TECE DrainWave. S minimalističkim dizajnom i mogućnošću ugradnje na prijelazu između zidnih i podnih pločica, ove kanalice se vizualno stapaju s prostorom, nudeći arhitektima i dizajnerima slobodu u oblikovanju kupaonica.
Dodatno, predstavljene su i tuš kade od kompozitnih materijala, rezultat suradnje s jednom španjolskom tvrtkom. Novi modeli odlikuju se modernim dizajnom i mogućnošću uklapanja u različite stilove uređenja.

Vizualne i funkcionalne inovacije
TECE nije stao samo na kanalizaciji i školjkama – izložili su i nove aktivacijske tipke s atraktivnim završnim obradama koje pridonose estetici i svakodnevnoj funkcionalnosti prostora. Cilj je stvoriti kupaonicu koja ne samo da izgleda odlično, već i olakšava svakodnevicu kroz pametno osmišljena rješenja.
Kupaonica
Švicarska kvaliteta i preciznost: Laufen kupaonice budućnosti
Saznajte što su predstavili na ISH sajmu

Posebni po svom dizajnu, inovacijama i filozofiji, švicarski Laufen već više od 130 godina
mijenja način na koji doživljavamo kupaonice.
Na ISH sajmu u Frankfurtu pokazali su da su i dalje u vrhu – ne samo po estetici, već i po tehnološkim rješenjima i održivosti.
„Brendovi se rađaju, a naši brendovi… imaju svoj DNK koji se ne bi smio miješati“, izjavio
je Marc Viardot, direktor korporativnog marketinga i dizajna u Roca grupaciji, naglašavajući da su Laufen i Roca jasno diferencirani – i po dizajnu i po tržišnom položaju.
Dizajn koji traje i inspirira
„Mislim da je Laufen počeo surađivati s dizajnom već devedesetih godina – postojala je Porscheova dizajnerska kolekcija“, prisjeća se Viardot. Prvi pravi dizajnerski iskorak dogodio se 1999. godine, lansiranjem kolekcije Alessi.

„I dalje prikazujemo Alessi, naravno s novim razvojem i interpretacijama, ali standardni
proizvod i dalje postoji – jer najodrživiji proizvod je onaj koji potraje, pa tako i s
dizajnerskog gledišta“, dodaje. Ovaj dizajnerski kontinuitet kombiniran je s napretkom
tehnologije – primjerice, kroz štednju vode – i utire put za daljnje inovacije.

Najnoviji primjer je suradnja s dizajnerom Yvesom Beharom, nastala nakon njegova posjeta
prvoj električnoj tunelskoj peći za keramiku u Austriji. „Želio je prikazati čaroliju vode“,
objašnjava Viardot.
Novi umivaonik omogućuje da voda ostane vidljiva dulje vrijeme, donosi emocionalnu dimenziju i niz pametnih funkcionalnosti poput štednje vode i automatskog
čišćenja kroz vrtložni tok.

SaphirKeramik – tehnologija koja oblikuje dizajn
Ponekad tehnologija pokreće dizajn. „Možemo pogledati našu najnoviju suradnju koja
uključuje SaphirKeramik – tehnologiju koja apsolutno nema veze s dizajnom kao takvim,
ali na kraju je utjecala na dizajn i odvela nas dalje“, kaže Viardot. Uvođenjem Saphir
Keramike 2013., Laufen je otvorio vrata stvaranju iznimno tankih, ali čvrstih keramičkih
elemenata koji su transformirali estetiku kupaonica.

Laufen: Održivost kao nit vodilja
Laufen predvodi i kad je riječ o ekološkoj odgovornosti. U Austriji posluje prva CO₂-
neutralna tvornica sanitarne keramike na svijetu, zahvaljujući električnoj peći i solarnim
panelima. Ova tehnološka inovacija omogućuje održivu proizvodnju bez kompromisa u kvaliteti.

Prefabricirane kupaonice i novi partneri
Na sajmu su prvi put prikazane i prefabricirane kupaonske jedinice, čime Laufen ide ukorak s
modernim građevinskim praksama. Dio budućnosti je i Alape, njemački proizvođač emajliranih
čeličnih umivaonika s preko 100 godina tradicije. „Ovo je primjerak koji nestaje u
metarealnosti, ali zadržava sigurnost klasičnog umivaonika“, poručuju iz Laufena, čime
spajaju inovaciju s funkcionalnošću i dizajnom.

Kupaonica
3 ideje za uređenje kupaonice: održivo, inovativno i inspirativno
birajte rješenja koja čine razliku

Uređenje kupaonice više nije samo funkcionalno pitanje – riječ je o stvaranju osobnog spa doživljaja koji prati najnovije trendove u održivosti, tehnologiji i dizajnu.
ISH sajam u Frankfurtu, vodeći međunarodni događaj za vodne i energetske tehnologije, pokazao je u kojem smjeru ide budućnost kupaonskog prostora. Donosimo tri ključne ideje koje će obilježiti uređenje kupaonice u 2025. godini.
1. Održivost na prvom mjestu
Uređenje kupaonice s naglaskom na održivost postaje sve važnije. Na ISH 2025 sajmu jasno je istaknuta potreba za energetski učinkovitijim i ekološki prihvatljivim rješenjima. Brend Roca je predstavio inovacije koje spajaju suvremeni dizajn i ekološku odgovornost – od štedljivih slavina do naprednih sustava za reciklažu vode. Više o Roca rješenjima pročitajte ovdje.
Sajam je također naglasio važnost uvođenja tehnologija koje štede resurse, što dodatno potvrđuje važnu ulogu arhitekata i dizajnera u planiranju funkcionalnih, ali i odgovornih kupaonskih prostora. Pogledajte više o ISH sajmu i održivosti.
2. Spa doživljaj u vlastitom domu
Jedna od ključnih ideja za uređenje kupaonice u 2025. godini je uvođenje spa elemenata u svakodnevni život. Tehnološke inovacije poput Grohe Pure Foam pjene omogućuju stvaranje luksuznog wellness ambijenta kod kuće. Bogata, meka pjena koju stvaraju nove slavine pretvara tuširanje u opuštajući ritual. Više o ovoj inovaciji pročitajte ovdje.

Ovako osmišljeno uređenje kupaonice kombinira estetiku, udobnost i održivost – tri glavna stupa modernog interijera.
3. Inspiracija kroz boje, teksture i materijale
Za one koji traže ideje za uređenje kupaonice koje uključuju stil i osobni izraz, 2025. donosi niz inspirativnih smjernica. Prirodni materijali, umirujuće palete boja, taktilne površine i minimalistički dizajn dominiraju kupaonskim trendovima. Kombinacije kamena, drveta i elegantnih metalnih detalja omogućuju stvaranje prostora koji je i funkcionalan i estetski privlačan. Saznajte više o kupaonskim trendovima za 2025. godinu.
Bez obzira planirate li potpuno renovirati ili samo osvježiti prostor ovi savjeti pomoći će vam da stvorite prostor koji odgovara suvremenim potrebama. Pratite inovacije s vodećih sajmova, poput ISH-a, i birajte rješenja koja čine razliku – u svakodnevnom životu i za budućnost.