Povežimo se

Uređenje interijera

Prvi dojam je bitan: Uredite i uljepšajte svoj hodnik uz ovih 5 praktičnih savjeta

Ako tražite ideje za uređenje interijera svog doma i želite početi s toplim dočekom, ovi savjeti bit će vam izuzetno korisni

Hodnik je gotovo uvijek prvi dio kuće koji vi i vaši gosti doživite, pa se pobrinite da ostavi dobar dojam, možda postavljanjem upečatljivog umjetničkog djela ili uvođenjem neobične boje.Samo zato što često prolazite kroz taj prostor na putu prema nekoj drugoj prostoriji gdje provodite više vremena, to ne znači da je manje važan – dapače, čini ga još važnijim.

1. Postavite ogledalo u hodnik

Uključite ideje za ogledala u hodniku kako biste reflektirali svjetlost i otvorili prostor u uskim hodnicima. Osim što vizualno proširuju prostor, ogledalo je super način za reflektiranje svjetla što čini prostor svjetlijim i prozračnijim.

Ukoliko je vaš hodnik malen ili uzak, ne morate očajavati. Postoje rješenja za vizualno povećavanje prostora. Jedan od trikova svakako je ogledalo.

Postavite veliko ogledalo na jedan zid ili stvorite galerijski zid od manjih ogledala kako biste dodali dubinu i dimenziju svom hodniku.

2. Iskoristite hodnik za obiteljske uspomene

Nadahnite se raskošnim domovima prošlih vremena i iskoristite prazan zid hodnika kao priliku za prikaz obiteljskog stabla u svoj njegovoj povijesnoj veličanstvenosti pomoću jednostavne ideje za zid s fotografijama.

Kako pravilno objesiti slike i stvoriti galerijski zid – ovo je jedini vodič koji će vam trebati

Dobit ćete izrazito personaliziranu žarišnu točku koja se neprestano razvija. Ovisno o vlastitom ukusu, okvire možete uskladiti s bojom zida ili ih obojati u kontrastne nijanse za suvremen i upečatljiv izgled.

3. Odaberite hrabru boju

Hodnici su odlični prostori za malo hrabrije odabire boja. Možete se poigrati i iskoristiti taj prostor za izražavanje vlastitog stila.

Kako unijeti odvažne boje u interijer? Pratite ovih 10 savjeta dizajnera

Ipak, potrebno je pažljivo razmisliti prilikom odabira sheme, jer nisu sve nijanse prikladne ako prostoru nedostaje prirodno svjetlo.

Prije nego što potpuno obojite zidove, obavezno naručite uzorke i isprobajte potencijalne boje u vlastitom prostoru.

4. Koristite rješenja za pohranu koja služe i kao sjedeći prostor

Ako je prioritet vašeg prostora maksimalno funkcionalno spremište u hodniku, pronađite opcije koje su vizualno privlačne, ali i praktične.

Svi možemo ugraditi niz plitkih ormarića kako bismo dobili ogroman prostor za pohranu u hodniku. No, to će učiniti ulazni prostor manjim, užim i bez osobnosti.

Umjesto toga, napravite ono što je ovdje prikazano i pretvorite spremište u priliku za dodavanje sjedećeg prostora.

5. Iskoristite razne izvore svjetlosti

Hodnici, osim što su većinom malih dimenzija, često su i mračni. Stoga je vrlo važno pozabaviti se rasvjetom u toj prostoriji. Investirajte u dobru rasvjetu, koja može biti zidna ili podna, a osim funkcionalnosti može služiti i u dekorativne svrhe.

Hodnik bi uvijek trebao biti topao i gostoljubiv, pa je odabir odgovarajućih rasvjetnih rješenja ključan.

Pravilna rasvjeta je ključna za stvaranje ugodne atmosfere u vašem hodniku. Uključite mješavinu ambijentalne, radne i naglašene rasvjete kako biste osvijetlili prostor i istaknuli arhitektonske elemente ili umjetnička djela,” kaže Nina Lichtenstein, glavna dizajnerica i osnivačica Nina’s Home Design.

„Razmislite o zidnim lampama, visećim svjetiljkama ili ugradbenoj rasvjeti za elegantno i funkcionalno rješenje osvjetljenja,” dodaje.

Kupaonica

Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Grohe Pure Foam

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

Grohe Pure Foam

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“

Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.

Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj

Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.

„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.

Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu

Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.

„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“

Kada tehnologija služi čovjeku

Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.

„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Grohe Pure Foam

Dizajn koji osjeća ritam dana

Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.

SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.

Nastavite čitati

Kupaonica

Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica

Kupaonice koje štede vodu i energiju

roca kupaonice

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.

Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.

„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju

Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.

„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.

Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.

„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“

Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

roca kupaonice

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju

Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.

„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend

„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.

Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju

„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice