Povežimo se

Prostorije

Rješenja za kupaonice bez kompromisa: Tuš kade s mogućnošću rezanja po mjeri

Prilikom narudžbe tvornički rezane tuš kade, potrebno je priložiti skicu traženih dimenzija

Uređenje kupaonice može predstavljati izazovan zadatak, posebice kada je riječ o specifičnim prostornim konfiguracijama i zahtjevima. U slučaju posebnih ograničenja, nestandardnih mjera ili, primjerice, neuobičajenih oblika kupaonskih prostora, standarde tuš kade često nisu idealan izbor.

Mogućnost prilagodbe tuš kade točnim dimenzijama, odnosno „rezanja po mjeri“, značajno olakšava opremanje kupaonice, omogućavajući maksimalnu iskoristivost prostora i savršeno uklapanje tuš kade u predviđeni prostor za tuširanje.

Tuš kada Aquaestil Stone, crna, rezana po mjeri

Dugotrajnost, lakše održavanje, atraktivan dizajn

Kod tuš kada predviđenih za rezanje po mjeri ključan je materijal izrade koji jamči strukturalni integritet tuš kade uslijed rezanja, njenu dugotrajnost, lako održavanje, ali i mogućnost kreiranja atraktivnog dizajna.

Među takvim materijalima ističe se takozvani lijevani mramor i 100% lijevani sanitarni akril s posebnom ispunom koja omogućuje rezanje tuš kade na specifične mjere, pritom osiguravajući strukturalnu čvrstoću i dugotrajnost tuš kade. Kao dodatan dokaz kvalitete takvih tuš kada može poslužiti i činjenica kako renomirani proizvođač kupaonske opreme, hrvatski Aquaestil, nudi čak 10 godina jamstva na tuš kade izrađene spomenutim tehnikama.

Tuš kada Aquaestil Stone DeLuxe, bijela

Aquaestil tuš kade koje se prilagođavaju prostoru

Tvrtka Aquaestil, vodeći domaći proizvođač kupaonske opreme, razvila je kolekciju tuš kada koje je moguće precizno prilagoditi specifičnim prostornim potrebama. Aquaestil nudi modele tuš kada s mogućnošću rezanja po mjeri izrađene od lijevanog mramora i akrila – na taj način omogućujući širok raspon opcija dizajna i standardnih dimenzija ovih tuš kada.

Među Aquaestilovim modelima koji nude mogućnost rezanja po mjeri nalaze se Stone i Stone DeLuxe tuš kade, izrađene od lijevanog mramora. Ove tuš kade donose jedinstvenu izvedbu površine u efektu prirodnog kamena ili betona, istovremeno osiguravajući protukliznost i iznimno ugodan osjećaj na dodir.

Zahvaljujući specifičnoj izvedbi, Stone i Stone DeLuxe nude jedinstven dizajn koji se uklapa u svaki kupaonski prostor – estetski i fizički.

Reljefna površina tuš kade Stone DeLuxe

S druge strane, Tempo DeLuxe i Teso DeLuxe povezuju komfor i funkcionalnost akrilnih podloga za tuširanje s prilagodljivosti specifičnim prostornim zahtjevima zahvaljujući mogućnosti rezanja po mjeri.

Tuš kada Aquaestil Tempo DeLuxe, rezana po mjeri

Mogućnost rezanja po mjeri

Svi spomenuti modeli tuš kada Aquaestil – Stone, Stone DeLuxe, Tempo DeLuxe i Teso DeLuxe – mogu se rezati po mjeri za specifične prostorne zahtjeve. Ovi modeli predviđeni su za rezanje unutar definiranih gabarita, a rezati ih je moguće samostalno prema uputstvima, ili naručiti tvornički rezanu tuš kadu za specifične mjere prostora. Prilikom narudžbe tvornički rezane tuš kade, potrebno je priložiti skicu traženih dimenzija.

Istražite tuš kade koje nude mogućnost rezanja po mjeri na www.aquaestil.hr.

Kupaonica

Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu

Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Grohe Pure Foam

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

Grohe Pure Foam

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“

Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.

Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj

Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.

„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.

Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu

Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.

„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“

Kada tehnologija služi čovjeku

Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.

„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Grohe Pure Foam

Dizajn koji osjeća ritam dana

Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.

SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.

Nastavite čitati

Kupaonica

Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica

Kupaonice koje štede vodu i energiju

roca kupaonice

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.

Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.

„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju

Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.

„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.

Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.

„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“

Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

roca kupaonice

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju

Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.

„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend

„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.

Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju

„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.

Nastavite čitati

Kolumne

Pratite nas na drušvenim mrežama

Izbor urednice