Uređenje interijera
Savršen dizajn interijera bazira se na komplementarnosti
Razumijevanje boja početak je svake odluke u dizajnu interijera, a ovogodišnji odvažni trendovi bili su korijen dizajna Lesnininog izložbenog prostora na sajmu interijera.
Lesnina je kao od samog početka izlagač na ovome sajmu, i kroz iskustvo prodaje znamo kakvi su trendovi kod nas i da naši kupci preferiraju otvorene prostore, zato smo u tom smislu uređenja doma povezali boje i materijale kroz jedan „open space“, objasnila nam je Petra Bizjak iz Lesnine.
Otvoreni prostori traže komplementarnost boja i materijala povezujući tako svaku prostoriju, a istovremeno ih čineći jedinstvenima. Utjecaj prirode na dizajn interijera ove je godine vidljiv u popularnosti zelene boje, koju volimo u kuhinjama i to u mat, tamnijim nijansama kombinirane s tamnom bojom oraha.

Trendovi u svijetu materijala i boja
Matija Mandić rekao nam je da u segmentu kuhinja, Lesnina predstavlja nove trendove u svijetu materijala i boja. Tu je prvenstveno tamno zelena mat boja, koja je sad trend u cijelom svijetu i to je naš brend koji je ekskluzivno dostupan u Lesnina Dieter Knoll. Također predstavljamo i Dieter Knoll bijelu tehniku, aparata koji su dostupni ekskluzivno samo u Lesnini, izjavio je Mandić i objasnio kako se kod Dieter Knoll kuhinja mogu birati materijali, radne ploče i boje, a sve se izrađuje po mjeri.
Boje su čista emocija. Osobito one s kojima imamo ukorijenjene asocijacije. Kada su vješto povezane zanimljivim uzrokom, daju osvježenje životnom prostoru. Bogate i duboke boje s elegantnim nijansama protežu se kroz interijer kojeg je Lesnina dizajnirala na svom izložbenom prostoru.
Željeli smo posjetiteljima i našim budućim kupcima pokazati kako se može napraviti onaj nekakav odmak od čisto sterilnoga i tradicionalnog da je sve u istoj boji, a opet da izgleda fenomenalno. Upravo smo to postigli sa blagovaonskim stolcima u različitim boja, ali upravo radi njihove teksture materijala, a i komplementarnosti boja, one su se savršeno uklopile u cijeli ambijent, izjavila je Petra Bizjak.

Pastelne boje kao najčešći odabir
Pastelne boje su jednostavno boje koje na kraju ipak većina odabere. Bez obzira radi li se o zagasitijim ili svjetlijim tonovima s pastelnom varijantom nikad ne možete pogriješiti i vrlo lako će se uklopiti onda možda s nekim detaljem koji je u nekoj jačoj boji, čisto da se digne cijela kombinacija, rekla nam je Petra Bizjak iz Lesnine.
Koristeći boju godine, Viva magenta, čija pulsirajuća bujnost promiče optimističnu proslavu života, dodatno su istaknute nježne boje koje čine harmoničnu nit dizajna.

Raskošno pigmentirane nijanse kreiraju tople, umirujuće i privlačne prostore koji vole kontrast i prirodnu svijetlost, a prigušenije roze i ljubičaste nijanse postaju svestrane i nove neutralne boje u interijerima.
Predstavljamo dom
Peterosobni stan u 60 kvadrata: Genijalno rješenje Gordane Đerić
Kada prostor postane izazov

Stan od 60 kvadrata, peteročlana obitelj, troje djece – a želja da svatko ima svoju sobu. Za većinu nemoguća misija, no, za arhitekticu Gordanu Đerić – izazov vrijedan rješenja.
Prije renovacije, dva su dječaka dijelila sobu, a djevojčica je spavala u roditeljskoj. Cilj je bio stvoriti tri dječje sobe, roditeljsku spavaću i zadržati dnevni boravak. I sve to bez izbacivanja postojećeg namještaja.
Adaptacija stana kao milimetarski precizan zadatak
Stan se u početku sastojao iz dvije velike sobe.
„Jedino rješenje bio je pristup mom novom načinu projektiranja koji zovem ćelijski sistem projektiranja“, objasnila je Đerić. „Probila sam otvor između dvije sobe, zatvorila jedan ulaz iz hodnika i dobila komunikaciju iz koje se ulazi u ‘ćelije’.“
Tako su nastale minijaturne, ali potpuno funkcionalne sobe – svaka s prozorom. „Kad su vlasnici rekli baki da će svatko imati svoju sobu, ona je pitala: ‘A hoćete imat prozore?’ Pa smo i to riješili“, smije se arhitektica.

Sobe od 6 m² – i sve stane
Svaka soba ima krevet, radni stol, ormar, prozor i – ono najvažnije – privatnost. Dječaci imaju svaki svoju sobu s krevetom na kat, dok djevojčica napokon ima svoj kutak.
„Svi ormari, uključujući veliki plakarski iz spavaće sobe, ostali su u stanu. Samo smo ih premjestili i prilagodili raspored zidova prema njihovim dimenzijama,“ kaže Đerić.
Pregradni zidovi rađeni su s milimetarskom preciznošću – sve kako bi se maksimalno iskoristio prostor bez gubitka funkcionalnosti.




Poslije
Adaptacija stana: Kada dizajn poštuje životni ritam
Dnevna soba je samo – redizajnirana.
„Zadržali smo postojeći modularni namještaj, a kako vlasnici jako vole veliki stakleni stol, uzeli smo prozirne stolce da prostor ostane prozračan“, objašnjava arhitektica.
Ono što bi drugi smatrali ograničenjem, ovdje je postalo izvor kreativnosti. Sve je izvedeno dok je namještaj bio unutar stana – bez selidbe.


Rješenje koje poštuje svakodnevicu
Projekt je završen u roku od mjesec dana. Svaki član obitelji dobio je svoj prostor, a stan je zadržao toplinu doma.

„Svaka moja ćelija ima svoju funkciju. I puno veće sobe često nemaju toliko smisleno organiziran prostor“, zaključuje Đerić.
Ovo nije samo još jedna adaptacija stana – prostor je redizajniran da živi s obitelji i njihovim stvarnim potrebama.
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.