Uređenje interijera
Savršeno ukrasavanje božićnog drvca: Spoj tradicije i modernog
Uz tradicionalne božićne boje, ove godine jelke vole i neke nove nijanse. Ukrašavanje božićne jelke predstavlja jedan od najuzbudljivijih trenutaka tijekom blagdanskih priprema. Pevex savjetuje kako postići savršenu simbiozu između modernog i tradicionalnog.
Pevex ove godine nudi širok izbor umjetnih borova koji vjerno reproduciraju prirodne borove. Mogu biti s snježnim granama ili bez njih, sa ili bez inja. Također, imaju takozvane pencil borove koji su vrlo uski te se visina može prilagoditi. Ovi borovi su posebno popularni za manje stambene prostore, izjavila je Mirta Banić iz Pevexa.

Raskoš boja i stilova u blagdansko vrijeme
Božićno vrijeme donosi čaroliju raskošnih boja. Osim tradicionalnih nijansi, ove godine u modi su i pastelne boje poput ružičaste i zelene, koje se odlično kombiniraju s već etabliranim sivim, zlatnim, crnim i bijelim. Božićna drvca mogu se lako prilagoditi različitim stilovima ukrašavanja, stvarajući glamurozan dojam.

Stil koji bismo mogli opisati kao boho stil temelji se na ručno izrađenim ukrasima od plodova prirode, poput žireva i grančica, te korištenju ekološki prihvatljivih materijala poput špage i papira. Retro stil se oslanja na naslijeđene božićne ukrase, kombinirajući ih s novim, izazivajući emotivnu čaroliju i uspomene iz djetinjstva, rekla je Banić.
Tematsko ukrašavanje i važnost rasvjete

Posljednjih godina, tematsko ukrašavanje božićnih jelki postaje sve popularnije. Harmoničan izgled božićnog drvca može se postići odabirom određene boje koja se provlači kroz sve ukrase. Monokromatski odabir ukrasa, ali različitih tekstura i oblika, stvara dinamiku bora. Također, bi-koloritetno kićenje bora pruža izvrstan efekt, nadovezujući se na boje prisutne u interijeru, objasnila je Banić.
Nakon godina dominacije Orašara i Djeda Božićnjaka, ove godine na scenu stupaju simpatični vilenjaci, božićni patuljci, sobovi i razne druge životinjice. Lampice igraju ključnu ulogu u stvaranju posebnog ugođaja u interijeru i eksterijeru.

Važnost odabira lampica
Odabir lampica prilagođen je mjestu primjene, bilo da se radi o unutarnjim ili vanjskim lampicama. Odluka o vrsti svjetla, bilo da je toplo bijelo, hladno bijelo ili šareno svjetlo, iznimno je važna za postizanje željenog ugođaja, istaknula je Mirta Banić iz Pevexa.
Dekoriranje božićnog drvca prilika je za izražavanje kreativnosti. Ne zaboravite uživati u procesu stvaranja najljepših uspomena.
pevex.hr
Kupaonica
Grohe donosi Pure Foam pjenu – SPA doživljaj u vašu kupaonicu
Grohe spaja dizajn, tehnologiju i njegu

Na ISH sajmu u Frankfurtu Grohe je predstavio brojne novitete, a mi donosimo onaj koji briše granicu između kupaonice i wellness centra – Grohe Pure Foam sustav. Tehnologija omogućuje da se posebno formulirani sapuni pretvore u bogatu pjenu koja nježno obavija tijelo.

„Radi se o posebnim kartušama sapuna pod nazivom Kinuami“, objasnila je Martina Džoja Barišić, direktorica za regiju Mediteran. „Kad pritisnete gumb na uređaju, aktivira se sapun i stvara se pjena koja njeguje kožu. Nema parabena, nema mikrovlakana – samo čisti užitak.“
Pjena dolazi u pet mirisnih varijanti, a sustav se može montirati bez velikih radova, čak i na postojeći tuš.
Grohe Pure Foam: Tuširanje kao osobni SPA doživljaj
Grohe je na sajmu izložio cijeli koncept SPA kupaonice, s modularnim rješenjima, ambijentalnim rasvjetama i različitim vrstama mlaznica – od kišnog mlaza do snažnog slap efekta.
„Grohe SPA je dizajniran za arhitekte, dizajnere interijera, investitore, ali i za svakog pojedinca koji kupaonicu želi pretvoriti u osobni prostor za opuštanje“, rekla je Džoja Barišić.
Uz pomoć tehnologije, voda postaje medij opuštanja – uz zvuk, miris i dodir.

Održivost i emocija u istom proizvodu
Iako je naglasak na luksuzu, Grohe nije zaboravio održivost. Svi proizvodi iz SPA linije dizajnirani su tako da štede vodu i energiju bez kompromisa po pitanju funkcionalnosti ili estetike.
„Mi smo brend koji je istinski prijatelj vode,“ poručila je Džoja Barišić. „Naš core je voda, ali mi uzimamo odgovornost da s njom postupamo pažljivo – i kroz proizvodnju i kroz dizajn.“
Kada tehnologija služi čovjeku
Grohe Pure Foam jednostavno se postavlja na zid – vijcima ili ljepilom – i kompatibilan je s Grohe termostatskim sustavima. Instalacija je brza, a rezultat je novo iskustvo tuširanja.
„Možete se najnormalnije istuširati, a onda jednim klikom pokrenuti pjenu. Isperete je kad želite, birate miris koji vam odgovara. To više nije tuširanje – to je trenutak za sebe“, dodala je.

Dizajn koji osjeća ritam dana
Grohe je ovim konceptom još jednom dokazao da kupaonica može biti više od funkcionalnog prostora – može biti zona mira, opuštanja i obnavljanja energije.
SPA proizvodi, uključujući Allure i Atrio kolekcije, pokazali su kako moderan dizajn može odgovoriti na emocionalne potrebe suvremenog čovjeka – uz poštovanje prema vodi kao resursu.
Kupaonica
Roca na ISH sajmu: Održivost, dizajn i budućnost kupaonica
Kupaonice koje štede vodu i energiju

ISH sajam u Frankfurtu održan je pod egidom održivosti s čim se Roca grupacija itekako mogla poistovjetiti. Kombinirajući stil, inovativnost i izdržljivost, tržištu nude ekološki prihvatljive
proizvode.
Na ovogodišnjem ISH sajmu u Frankfurtu, Roca grupa jasno je poručila – budućnost kupaonica je održiva, ali i lijepa. Među stotinama štandova, njihov je privlačio poglede bojama, teksturama i vizijom razvoja.
„Dobrodošli u Roca zonu!“, dočekao nas je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe. „Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“

Roca kupaonice kao prostor za život, a ne samo za funkciju
Šetnja kroz njihov štand bila je poput šetnje modernom ulicom – s izlozima koji oduševljavaju.
„Roca i Laufen su naši globalni brendovi, imamo 20.000 zaposlenika i prisutni smo u više od 170 zemalja. Danas ovdje predstavljamo sve naše novitete profesionalcima iz cijelog svijeta.“, rekao je Xavier Torras, direktor komunikacija Roca Grupe.
Roca je posebno istaknula kolekciju slavina s naglaskom na boju, ali i Kay kolekciju koju potpisuje poznati europski dizajner Stefan Diaz.
„Kay kolekcija je ravnoteža dizajna i funkcionalnosti. Ima nove završne obrade i daje novu visinu kupaonici“, objasnio je Torras. „To je kolekcija srednjeg do višeg cjenovnog razreda, a dolazi krajem ove ili početkom sljedeće godine.“
Roca kupaonice time postaju mjesto osobnog izražavanja, a ne samo svakodnevne rutine.

Inovacije koje štede prostor, vodu i energiju
Posebnu pažnju privukla je nova WC školjka s integriranim vodokotlićem. Osim što štedi prostor, koristi gravitaciju umjesto električne energije.
„Zahvaljujući softveru i gravitaciji, bez struje možete stvoriti tlak i ispirati školjku. Uvijek imate spremnik i vodu – a voda pada prirodno“, pojasnio je Torras.

Održivost kao strateška odluka, ne samo trend
„To je tehnološka i ekološka revolucija koju planiramo proširiti u druge zemlje“, istaknuo je Torras, dodajući kako su već u tijeku pripreme za nove peći u Španjolskoj i Brazilu.
Održivi pristup Roca ne pokazuje samo u proizvodnji. Zaklada We Are Water, koju su osnovali prije 12 godina, do sada je pomogla više od 4 milijuna ljudi u zemljama s nedostatkom pitke vode i sanitarne infrastrukture.

Prisutnost mediterana u svakom detalju
„Korijeni su nam u mediteranu – kreativnost, prirodni materijali, život s poštovanjem prema vodi i okolišu“, zaključuje Torras. Roca je kroz dizajn, mirise i materijale poslala jasnu poruku: kupaonica budućnosti nije hladna i sterilna, nego topla, održiva i osobna.